AndroidHealthClinic

Logje to di bone

damn, nog eentje die zijn voorkeuring geeft aan front SQ, ik haat die oefening echt :roflol:

nette workout, dat zeker.

dat is aardig gesquat voor een eerste keer te frontte ... :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
damn, nog eentje die zijn voorkeuring geeft aan front SQ, ik haat die oefening echt :roflol:

nette workout, dat zeker.
Ik doe de gewone squat ook nog hoor. Morgen staat die op het programma ;) In het begin doet het behoorlijk zeer aan je schouders, maar na 2 reps gaat die pijn redelijk over...

dat is aardig gesquat voor een eerste keer te frontte ... :thumbs:
Thx! Deze oefening is een blijver :D!

Vandaag terug UB getraind! Het ging lekker.

Bench Press
10 x 60 kg
10 x 70 kg
8 x 80 kg
8 x 75 kg

BOR
10 x 50 kg
10 x 60 kg
2 x 8 x 70 kg (laatste reps van 2de setje waren niet zo netjes)

Chins
6 x bw
5 x bw
2 x 4 x bw
2 x 3 x bw

Oma Fly (45°)
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 17 kg

Dumbbell Side Raises
15 x 6 kg
12 x 8 kg
10 x 9 kg
8 x 11 kg (niet netjes)

Dips
2 x 15 x bw
12 x bw

Dumbbell Curl 21'en
21 x 9 kg
21 x 10 kg

Na training nog 20 minuutjes in de sauna gelegen :D.

Morgen LB terug en hopelijk niet te veel last van mijn hamstring.

Ik zou denken dat je na die BORs je fly zou doen, en dan je chins???

Aardig getraind kerel

Ik zou denken dat je na die BORs je fly zou doen, en dan je chins???

Aardig getraind kerel

Normaal doe ik bor als eerste oefening en dan bench. Maar vorige week moest ik benchen in het squatrek omdat de bench bezet was, en dat vond ik toch maar tegenvallen. Nu was de bench vrij en hem meteen in beslag genomen.
De volgorde van de oefeningen hangt af van het 'compoundgehalte'. BOR en bench zijn imo gelijkwaardig, maar chinnen heeft toch echt wel prioriteit op fly's.

Of vind je mijn redenering fout :p?

Laatst bewerkt:
bwah nee hoor, maar zo krijgen je lats na je BORs wat meer rust en krijg je er misschien wat meer uit ;)
Zover had ik niet nagedacht, het was misschien beter geweest ja :D!

Training van zonet, nog altijd last van mijn hamstring verdoeme. Niet op alle oefeningen voluit kunnen gaan dus :(

Parallel Squat
10 x 90 kg
8 x 105 kg
8 x 100 kg
6 x 112.5 kg

Sumo deadlift (niet tot lockout, anders last van hamstring)
4 x 10 x 100 kg

Seated Leg Press
10 x 149 kg
2 x 10 x 181 kg

Hyperextensions
10 x + 10 kg
10 x + 15 kg
10 x + 20 kg

Lying Leg Curl
20 x 20 kg
5 x 30 kg -> gestopt want veel pijn.

Incline Weigthed Crunch
15 x + 5 kg
12 x + 10 kg
10 x + 15 kg
8 x + 20 kg

lekkere training kerel.

Toch behoorlijk squats en deads voor iemand met last van zijn hams:eek:

Lekkere squat bro!

dankje kwark.
Toch behoorlijk squats en deads voor iemand met last van zijn hams:eek:
Ja, bij squats had ik er geen last van. Maar bij dead als ik hem wil locken knapt er als het ware iets net boven mijn knieholte... Erg irritant, want ik wil gewoon knallen!
Thx, wel parallel, niet atg zoals jij doet :D

Ziet er wederom goed uit kerel.

Ik heb ook al een tijdje last van mijn hamstrings. Gaat ook maar niet over. Vorig jaar had ik
idem verhaal voor. Toen beginnen stretchen enzo en het ging over. Maar dit jaar heb ik er
de moed nog niet voor gevonden :D

Ziet er wederom goed uit kerel.

Ik heb ook al een tijdje last van mijn hamstrings. Gaat ook maar niet over. Vorig jaar had ik
idem verhaal voor. Toen beginnen stretchen enzo en het ging over. Maar dit jaar heb ik er
de moed nog niet voor gevonden :D
Maar het is echt een raar gevoel. Als ik gewoon zit of stap, heb ik niets van pijn. Maar als ik mijn hamstring echt rek knapt er echt iets. Geen aangenaam gevoel.

Vandaag op de trap 4 setjes van 30 reps calves raises gedaan met bw. Beter dan niets, toch?

Ook al eens aan mijn cut gedacht die rond begin van de lente van start ga gaan. Ik ga met highcarb - mediumcarb en lowcarb-dagen werken. De hoge dagen vallen op de dagen dat ik rug en benen train. De medium dagen op borst en schouders en low wanneer ik met mijn lui gaat in de zetel ga zitten :D

Hoge dag
Bij ontwaken: 16 gr whey
Meal1: Pannekoek (80 gr havermout + 250 ml cocovite + ei + 10 gr cacao) + appel
Meal2: 62.5 gr zilvervliesrijst + 77.5 gr tonijn + 10 gr notenmix + 250 gr broccoli
Meal3: 62.5 gr zilvervliesrijst + 77.5 gr tonijn + 250 gr broccoli
Pre-workout: 28 gr whey
Post-workout: 3 ei-eiwitten
Meal4: 100 gr brinta + 20 gr rozijnen + 150 gr kipfilet
Meal5: 62.5 gr zilvervliesrijst + 77.5 gr tonijn + 10 gr notenmix + groene groente
Meal6: 500 gr kwark + 5 gr cacao + 10 ml olie

-> 2950 kcal, 290 ei, 315 kh, 57 vet

Medium Dag
Opstaan: 16 gr whey
Meal1: Pannekoek (50 gr havermout + 250 ml cocovite + ei + 10 gr cacao) + 10 gr notenmix + 10 ml olie
Meal2: 32 gr zilvervliesrijst + 77.5 gr tonijn + 5 ml olie + 250 gr broccoli
Meal3: 62.5 gr zilvervliesrijst + 155 gr tonijn + 20 gr notenmix + 250 gr broccol
Pre-workout: 28 gr whey
Post-workout: 3 ei-eiwitten
Meal4: 50 gr brinta + 10 gr rozijnen + 150 gr kipfilet
Meal5: 32 gr zilvervliesrijst + 77.5 gr tonijn + 10 gr notenmix + groene groente
Meal6: 500 gr kwark + 5 gr cacao + 10 ml olie

->2797 kcal, 303 ei, 215 kh, 81 vet

Low dagen
Opstaan: 16 gr whey
Meal1: Pannekoek (50 gr havermout + 250 ml cocovite + ei + 10 gr cacao) + 5 ml olie
Meal2-5:32 gr zilvervliesrijst + 77.5 gr tonijn + 10 gr notenmix + ei + 5 ml olie + groene groente
Meal6: 500 gr kwark + 10 ml olie

-> 2510 kcal, 243 ei, 155 kh, 101 vet

Ook zal ik wanneer het mogelijk is 's avonds en 's ochends een lepel appelciderazijn er bij nemen. Dranken zullen alleen water, thee en koffie worden. Cardio zal 4 keer in de week zijn: heen en terug fietsen naar de gym (= totaal van 18 km).

Kheb nog een maandenhalf tijd om er aan te veranderen, ik ben er goed op tijd bij dus :D!

Laatst bewerkt:
Je hebt je shit goed tesamen man :P

Ik ga bij jouw komen zagen als ik aan mijn cut begin :D

Je hebt je shit goed tesamen man :P

Ik ga bij jouw komen zagen als ik aan mijn cut begin :D
Het moet eerst nog werken ook hé :p. 'k ga wel om de week kleine aanpassinkjes doen als het nodig is. Het enige probleem zijn die rustdagen. Dan zit ik meestal bij mijn vriendin en eet ik altijd mee van de pot... 'k ga denk ik gewoon mijn eigen shizzle meepakken en opeten. Wat moet, dat moet :D!

Het moet eerst nog werken ook hé :p. 'k ga wel om de week kleine aanpassinkjes doen als het nodig is. Het enige probleem zijn die rustdagen. Dan zit ik meestal bij mijn vriendin en eet ik altijd mee van de pot... 'k ga denk ik gewoon mijn eigen shizzle meepakken en opeten. Wat moet, dat moet :D!

Haha hardcoreee!!!

Ik at vroeger gwn altijd alles wat ze me daar gaven :D , verdomme die ma kon goed koken. Maar moest ook nog niet aan cutten denken, deze zomer voor de 1ste x eens deftig cutten :D

Je kan toch altijd mee eten met de pot? Je moet gewoon wat opletten wat je opschept en
even vragen wat erin zit. Nu ja, zo doe ik het toch :p En kom je niet aan je eiwitten neem
je gewoon een shake mee voor alle zekerheid ;)

voeding ziet er goed uit, deftige squats hannes!

Haha hardcoreee!!!

Ik at vroeger gwn altijd alles wat ze me daar gaven :D , verdomme die ma kon goed koken. Maar moest ook nog niet aan cutten denken, deze zomer voor de 1ste x eens deftig cutten :D
Ja, in de bulk nu eet ik gewoon ook alles mee, al moet ik wel zeggen dat ze daar goed rekening met me houden. Haar moeder zorgt er altijd voor dat ik gekookte patatten heb, als zij frieten eten etc. Vlees is ook altijd biefstuk, kip of kalkoen. Dat is wel nice! Maar in de cut hou ik me liever echt aan het plan, ik heb nog om er eens over na te denken hoe ik het ga aanpakken...
Je kan toch altijd mee eten met de pot? Je moet gewoon wat opletten wat je opschept en
even vragen wat erin zit. Nu ja, zo doe ik het toch :p En kom je niet aan je eiwitten neem
je gewoon een shake mee voor alle zekerheid ;)
Ja, dat kan ik doen, maar ik ben nogal een pietje precies als het over voeding gaat :p Maar als ik daar maar één keer blijf eten ofzo die week, kan ik dat inderdaad wel doen...
voeding ziet er goed uit, deftige squats hannes!
Dankje bro!

Ziet er goed uit je voeding kerel!
bah, moet er niet aan denken om te cutten.

me like bulkingzzz more <3

Terug
Naar boven