critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe de gewone squat ook nog hoor. Morgen staat die op het programmadamn, nog eentje die zijn voorkeuring geeft aan front SQ, ik haat die oefening echt
nette workout, dat zeker.
In het begin doet het behoorlijk zeer aan je schouders, maar na 2 reps gaat die pijn redelijk over... Thx! Deze oefening is een blijverdat is aardig gesquat voor een eerste keer te frontte ...![]()
!
. Ik zou denken dat je na die BORs je fly zou doen, en dan je chins
Aardig getraind kerel
?
Zover had ik niet nagedacht, het was misschien beter geweest jabwah nee hoor, maar zo krijgen je lats na je BORs wat meer rust en krijg je er misschien wat meer uit![]()
!
dankje kwark.
Ja, bij squats had ik er geen last van. Maar bij dead als ik hem wil locken knapt er als het ware iets net boven mijn knieholte... Erg irritant, want ik wil gewoon knallen!Toch behoorlijk squats en deads voor iemand met last van zijn hams![]()
Thx, wel parallel, niet atg zoals jij doet

Maar het is echt een raar gevoel. Als ik gewoon zit of stap, heb ik niets van pijn. Maar als ik mijn hamstring echt rek knapt er echt iets. Geen aangenaam gevoel.Ziet er wederom goed uit kerel.
Ik heb ook al een tijdje last van mijn hamstrings. Gaat ook maar niet over. Vorig jaar had ik
idem verhaal voor. Toen beginnen stretchen enzo en het ging over. Maar dit jaar heb ik er
de moed nog niet voor gevonden![]()

!Het moet eerst nog werken ook héJe hebt je shit goed tesamen man
Ik ga bij jouw komen zagen als ik aan mijn cut begin![]()
. 'k ga wel om de week kleine aanpassinkjes doen als het nodig is. Het enige probleem zijn die rustdagen. Dan zit ik meestal bij mijn vriendin en eet ik altijd mee van de pot... 'k ga denk ik gewoon mijn eigen shizzle meepakken en opeten. Wat moet, dat moet
!Het moet eerst nog werken ook hé. 'k ga wel om de week kleine aanpassinkjes doen als het nodig is. Het enige probleem zijn die rustdagen. Dan zit ik meestal bij mijn vriendin en eet ik altijd mee van de pot... 'k ga denk ik gewoon mijn eigen shizzle meepakken en opeten. Wat moet, dat moet
!
, verdomme die ma kon goed koken. Maar moest ook nog niet aan cutten denken, deze zomer voor de 1ste x eens deftig cutten 
Ja, in de bulk nu eet ik gewoon ook alles mee, al moet ik wel zeggen dat ze daar goed rekening met me houden. Haar moeder zorgt er altijd voor dat ik gekookte patatten heb, als zij frieten eten etc. Vlees is ook altijd biefstuk, kip of kalkoen. Dat is wel nice! Maar in de cut hou ik me liever echt aan het plan, ik heb nog om er eens over na te denken hoe ik het ga aanpakken...Haha hardcoreee!!!
Ik at vroeger gwn altijd alles wat ze me daar gaven, verdomme die ma kon goed koken. Maar moest ook nog niet aan cutten denken, deze zomer voor de 1ste x eens deftig cutten
![]()
Ja, dat kan ik doen, maar ik ben nogal een pietje precies als het over voeding gaatJe kan toch altijd mee eten met de pot? Je moet gewoon wat opletten wat je opschept en
even vragen wat erin zit. Nu ja, zo doe ik het tochEn kom je niet aan je eiwitten neem
je gewoon een shake mee voor alle zekerheid![]()
Maar als ik daar maar één keer blijf eten ofzo die week, kan ik dat inderdaad wel doen...Dankje bro!