- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yessss, ik begin wel een echte squatkont te krijgen

Legpress the number two leg-exerciseHad zeker gedacht dat je sinds die monster leg press sessie, je wat meer legpresses erin zou houden
Stevige training kerel !

Thx!
Het gaat lekker!Lekkere complete trainingen baas, je zit je niet te vervelen in the gym!
Thx, maar ik ga ze er toch uitgooien denk ik. Ik voel ze niet echt, en heb problemen met mijn grip...

!Het was een harde training, eens veranderen van repranges doet deugd, en ook de omgekeerde piramide vind ik wel lekker gaan.
Thx!Goed getraind weer kerel, zoals we van je gewend zijn!
Brutale shoulder presses, ik word tegenwoordig door iedereen gepasseert
Hannie je brengt de G in me naar boven ''today was a good day''
(classic!)
http://www.youtube.com/watch?v=8CPlF-IEkXQ
. Metal, rock, house, electro etc... heb ik echt helemaal niets mee!Weer een aanwinst in mijn logWist niet dat je een log had, anders had ik mij hier natuurlijk allang laten zien
Hoppa abbo erbij!
Ik zal je schema ff checken. wat betreft je vraag over creatine.. is niet perse nodig, maar het staat je cut zeker niet in de weg.. je kunt het prima blijven gebruiken![]()
Woehoeeeeew! Welkom!Jaapie komt in m'n log en toevallig komt kwarkie zich ook nog eens tonen

Jaapie komt in m'n log en toevallig komt kwarkie zich ook nog eens tonen![]()

Hahaha, maar ik heb je er graag bij hoor Kwarkie! Je bent hier altijd meer dan welkomja, met zo'n instelling word je natuurlijk nooit hét swagger topic eh?
Jaapk'n stalk ik op msn al de hele dag... ik wilde voor de verandering eens jouw logje kijken.... maja... erg enthousiast word je niet... nou... ik ga wel weer dan hoor...![]()
!Thx! Deadlift gaat goed! In het begin van dit logje weet ik nog dat ik moeite had met 110 kg

Zeker weten! die legpress met één been voelde veel zwaarder aan dan ik op voorhand in gedachten hadHeftige training man, flink zweten geblazen of niet soms?![]()
!