MuscleMeat

Logje to di bone

Al eens naar mijn voedingsschema gekeken?

Ik vind je voeding er keurig uit zien. Voor mij zijn er drie producten die onmisbaar zijn voor de serieuze BB'er, dat zijn zilvervliesrijst, vis en eieren.. en jij hebt al deze producten in overvloed in je schema zitten!

Het enige wat ik mis is groente en iets fruit. Je zou 's ochtends ipv de 20gr Brinta natuurlijk ook een kiwi, appel, rozijnen, ananas of whatever kunnen nemen ;)

Verder zou wat groene groente natuurlijk wel op zijn plaats zijn. Wanneer je dat eet maakt echt niet uit, beetje verspreiden over de dag lijkt me prima. Je zou 's ochtends (of de dag van te voren) bvb wat broccoli struikjes kunnen koken/stomen en hier en daar door je rijst mikken :thumbs:

Die broccoli hoef je ook niet mee te tellen in je schema hoor, ik ken echt niemand.. maar dan ook echt niemand! die vet is geworden van groente ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vind je voeding er keurig uit zien. Voor mij zijn er drie producten die onmisbaar zijn voor de serieuze BB'er, dat zijn zilvervliesrijst, vis en eieren.. en jij hebt al deze producten in overvloed in je schema zitten!

Het enige wat ik mis is groente en iets fruit. Je zou 's ochtends ipv de 20gr Brinta natuurlijk ook een kiwi, appel, rozijnen, ananas of whatever kunnen nemen ;)

Verder zou wat groene groente natuurlijk wel op zijn plaats zijn. Wanneer je dat eet maakt echt niet uit, beetje verspreiden over de dag lijkt me prima. Je zou 's ochtends (of de dag van te voren) bvb wat broccoli struikjes kunnen koken/stomen en hier en daar door je rijst mikken :thumbs:

Die broccoli hoef je ook niet mee te tellen in je schema hoor, ik ken echt niemand.. maar dan ook echt niemand! die vet is geworden van groente ;)

Als jij het goed vindt, dat zal het wel in orde zijn :D!
Op een trainingsdag eet ik al 30 gr rozijnen in het totaal, dus dat zit wel goed denk ik.
En groentes heb ik niet in mijn schema erbij gezet, maar die ga ik bij elke maaltijd eten (behalve dan ontbijt en kwarkmaaltijd). Het zullen inderdaad alleen groene groentes worden!

Bedankt Jaap!

Als jij het goed vindt, dat zal het wel in orde zijn :D!
Op een trainingsdag eet ik al 30 gr rozijnen in het totaal, dus dat zit wel goed denk ik.
En groentes heb ik niet in mijn schema erbij gezet, maar die ga ik bij elke maaltijd eten (behalve dan ontbijt en kwarkmaaltijd). Het zullen inderdaad alleen groene groentes worden!

Bedankt Jaap!

Top! :thumbs:

voeding schema zit er goed uit, hoelaat sta je op trouwens en ga je weer slapen?

voeding schema zit er goed uit, hoelaat sta je op trouwens en ga je weer slapen?
Momenteel heb ik en vrij rustig leven. Ik heb mijn studies opgegeven een hele tijd terug en geen werk. Al ben ik wel op zoek naar een job voor een paar dagen in de week, maar het is allemaal niet zo evident deze tijd.

Wel zet ik mijn wekker altijd om half 8, en dan gaat ook meteen de eerste shake er in. Om 22.00u eet ik mijn kwark op en rond 23.00 zal ik in mijn bed liggen.

Ik ga je cut ook volgen gozer! ik ga eerst proberen te carbcyclen...bevalt dat niet, dan ga ik ook gewoon alleen lager in kcal's met juiste verhoudingen..

Ik ga je cut ook volgen gozer! ik ga eerst proberen te carbcyclen...bevalt dat niet, dan ga ik ook gewoon alleen lager in kcal's met juiste verhoudingen..
Succes man! Je vroeg mijn stats in je logje, ik zal ze hier even plaatsen
lengte: 1m 71
Gewicht: 85 a 86 kg s'ochtends
Bf: geen idee, iets hoger dan bij jou (denk ik)
Van het weekend ga ik nog eens pre-cut pics maken.

Training van zonet:

Decline Bench Press
7 x 90 kg
10 x 80 kg
11 x 70 kg
10 x 60 kg (extra wijd)

Dumbbell Row
8 x 36 kg
10 x 32 kg
10 x 30 kg
12 x 26 kg

Incline Bench Press
12 x 60 kg
10 x 60 kg
12 x 40 kg (extra wijd)

V-Grip Pulldown
12 x 70 kg
8 x 80 kg
5 x 90 kg (6de rep net niet voldoende imo)

Side raises
15 x 8 kg (dumbbell)
12 x 10 kg (dumbbell)
15 x 7.5 kg (cable)
12 x 10 kg (cable)

En nog wat triceps pushdowns en dumbbell curls.

Comments: tevreden, behalve die incline bench kan echt niet. Volgende keer terug naar dumbbells overschakelen!

Gruwelijk gewicht bij je lengte kerel! Ben benieuwd naar je pre-cut pics!:D

Wow wist niet dat je ook zo'n kleine was (net als ik :p).
Dat maakt het zeker een stuk indrukwekkender!

Wow inderdaad, jou gewicht bij jou lengte moet best wel massief zijn!

Goeie training ook, je drukt decline veel gewicht man :thumbs:

Gruwelijk gewicht bij je lengte kerel! Ben benieuwd naar je pre-cut pics!:D
Ach, valt wel mee hoor. 'k denk dat er veel vocht bijzit ook. Verwacht er maar niet te veel van. :D
Wow wist niet dat je ook zo'n kleine was (net als ik :p).
Dat maakt het zeker een stuk indrukwekkender!
Hahaha, vroeger was ik altijd de kleinste van de klas :D. In deze sport is onze lengte een voordeel :D!
Wow inderdaad, jou gewicht bij jou lengte moet best wel massief zijn!

Goeie training ook, je drukt decline veel gewicht man :thumbs:
Ik vind mezelf belange nog niet massief :D! Pas als ik 90 kg weeg, met een percentage van 10 a 12, dan ga ik tevreden zijn. (al zal ik dan waarschijnlijk 100 kg willen wegen en nog droger willen zijn :D never ending story :D)

Ja, die decline ging wel goed :D Volgende week (laatste bulkweek) gooi ik er 100 kg op en zien wat het word...

Haha ik denk nu als ik die 70kg heb zie ik er buff uit :o
Moet je nagaan :p

ja je bent goed zwaar man voor je lengte! Ben wel beniewd naar je pics, helemaal als je klaar bent met de cut:D

ja je bent goed zwaar man voor je lengte! Ben wel beniewd naar je pics, helemaal als je klaar bent met de cut:D
Ik lijk helemaal niet groot. Zeker op foto valt het allemaal wat tegen vind ik. Ik ga proberen een foto in de gym te maken, dan is de belichting beter :cool:

Training van zonet.

Parallel Squat
2 x 3 x 130 kg
2 x 130 kg
8 x 100 kg
10 x 90 kg
12 x 80 kg

Sumo Deadlift
10 x 60 kg (zonder deadstop)
10 x 90 kg (zonder deadstop)
8 x 110 kg (met deadstop)
7 x 110 kg (met deadstop)

-> gestopt want vorm was ruk.

Leg Press (plate loaded)
8 x 250 kg
8 x 270 kg
6 x 290 kg
4 x 310 kg (geen full-rom)

Pullthrough
20 x 70 kg
20 x 80 kg

Legextensions
3 x 8 x 90 kg
12 x 50 kg

Legcurl
3 x 10 x 30 kg

En nog wat buikspieren gedaan met side bends en decline crunches.

Matige training vind ik. 2 keer deadliften (1 variant, 1 conventioneel) per week is er eigelijk te veel aan. Ik voel veel te veel mijn onderrug nu. Niet goed.

Laatst bewerkt:
Voorzich man! ik zou ook zeker niet twee keer per week deads doen..althans geen barbell deads...misschien een keer vervangen voor cable deads of hyperextentions?

Cable Deads? First time I hear of that ...

Stevig getraind kerel ! Let's get some cuts ;)

Pfff zware training man, killing volume zoveel setjes! ;)

Hoe moet ik dat voor me zien die Cable Deads, is dat niet vet gek*t? Dat je uit balans gaat door die kabel enzo.

Terug
Naar boven