AndroidHealthClinic

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
Cable Deads? First time I hear of that ...
Stevig getraind kerel ! Let's get some cuts ;)
Veel filmpjes zijn er niet over te vinden op youtube, ik denk dat het vergelijkbaar is met pullthroughs, maar die heb ik er ook al in:D
Pfff zware training man, killing volume zoveel setjes! ;)
thx!
Hoe moet ik dat voor me zien die Cable Deads, is dat niet vet gek*t? Dat je uit balans gaat door die kabel enzo.
Geen idee :D Ik heb ze ook nog nooit gedaan. Ik begin ook te twijfelen als ik ze wel ga doen, want ik ga bijna mijn trainingsschema terug omgooien naar een gewone split.

Ik ga ook al vanaf volgende week aan mijn cut beginnen denk ik:D Ik ben die pens beu!

Piczzzz:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brede rug, maar kunnen er meer pics komen vind het lastig de proporties te schatten zo.
Je stats zijn iig beest en vp ziet er ok uit dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken.

forse rug

so hey .. nice work bro'

Brede rug, maar kunnen er meer pics komen vind het lastig de proporties te schatten zo.
Je stats zijn iig beest en vp ziet er ok uit dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken.
U vraagt, wij draaien!
thx!
Dankjewel!

2crt6s5.jpg

Slechte belichting hier

Slechte symetrie in borst, en mag toch wat vet af :D!

je hebt 'n redelijk brede taille, maar hoe dan ook daar zit heel was massa onder dat laagje!

je hebt 'n redelijk brede taille, maar hoe dan ook daar zit heel was massa onder dat laagje!
Redelijk? Dat is nog zachtuitgedrukt :D! Maar foto's vind ik eigelijk altijd een beetje vertekend, het lijkt alsof ik totaal geen schouders heb, terwijl ik dat juist één van mijn sterkste punten vind.
Laat ons hopen dat de massa rap tevoorschijn komt :D!

Redelijk? Dat is nog zachtuitgedrukt :D! Maar foto's vind ik eigelijk altijd een beetje vertekend, het lijkt alsof ik totaal geen schouders heb, terwijl ik dat juist één van mijn sterkste punten vind.
Laat ons hopen dat de massa rap tevoorschijn komt :D!
njah je weet wat je moet doen dan, nog grotere lats krijgen zodat je taille niet meer opvalt.
ja klopt, dat heb ik ook met foto's.

Je hebt ook een brede taile, net als ik heb! Maar desalnieteplus goed wijde rug man!:D

Ik doe zelf altijd cable deads zittend op een row machine...

****...ben ik een linkje aan het zoeken voor seated cable deads..vind ik dit:eek:
http://www.physicalfitnet.com/exerc...ift_on_bosu_flat_down_with_overhand_grip.aspx

Maar kan geen site vinden met deze "seated cable dead variant"

Brede tailles are ****ed up :D! Bedankt voor het compliment!

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld... Op de cable row, zo zitten: ' _| ' in beginsituatie en dan je helemaal strekken '_ _'. Of niet? Lijkt me nog een goede oefening! Vrijdag eens proberen ;) En die oefening vanop het filmpje ga ik toch maar niet proberen... :p

Je hebt ook een brede taile, net als ik heb! Maar desalnieteplus goed wijde rug man!:D

Ik doe zelf altijd cable deads zittend op een row machine...

****...ben ik een linkje aan het zoeken voor seated cable deads..vind ik dit:eek:
http://www.physicalfitnet.com/exerc...ift_on_bosu_flat_down_with_overhand_grip.aspx

Maar kan geen site vinden met deze "seated cable dead variant"
ik weet volgens mij wat je bedoelt, ik deed dit wel eens tussen mijn seated rows, zeg maar de 1e pull aan de kabel voordat je je rug recht doet/houdt, maar dan ga je door tot je zeg maar plat ligt right?

jup:D!

Goed er is weer geknalt today. Terug UB aan de beurt.

Seated Shoulder Press
2 x 3 x 75 kg
7 x 65 kg
8 x 55 kg
12 x 40 kg

Hammergrip Pullup - Chins
6 x 5 x bw (eerst setje hammergrip, dan chins, enzovoort...)

Incline Dumbbellpress (30°)
2 x 5 x 40 kg
7 x 36 kg
8 x 32 kg

Hammergrip Cable Row
10 x 60 kg
10 x 80 kg
8 x 90 kg
12 x 50 kg

Peckdeck (machine)
15 x 30 kg
12 x 50 kg
8 x 60 kg (met enkele stops, was kapot)

Lateral Rear Raises met borststeun
12 x 9 kg
10 x 12 kg
8 x 13 kg

en dan nog 3 setjes biceps en 3 setjes triceps.

Tevreden.

Massa monster!!! ziet er goed uit, brede rug ook! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Nette training ook man, 7x65 shoulder pressen is echt heel sterk.. die je die los of in de smith? als die los zijn is het echt belachelijk sterk :thumbs:

Massa monster!!! ziet er goed uit, brede rug ook! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Nette training ook man, 7x65 shoulder pressen is echt heel sterk.. die je die los of in de smith? als die los zijn is het echt belachelijk sterk :thumbs:

Thx, ace!

Ja, ze zijn los, maar wel met rugsteun. In smith heb ik nog nooit shoulderpresses gedaan eigelijk. :D

VP is niet te hoog, netjes. Was daar even bang voor, haha.
Vind het geen mooie poses die je hier maakt maar er zit behoorlijke massa.

VP is niet te hoog, netjes. Was daar even bang voor, haha.
Vind het geen mooie poses die je hier maakt maar er zit behoorlijke massa.
Ik hoop dat mijn cut niet langer dan 8 weken gaat duren en dat ik dan een even hoog vetpercentage als jou ga hebben :D!
Ja, poses sucken inderdaadn!

7x65 shoulder press??
dude, wtf :eek::eek::eek:
netjes!

en nette pics ook bro.
misschien inderdaad wat cutten

Netjes weer man, die inclines mogen er ook wezen

Terug
Naar boven