- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste rep was alles of niets, was echt een gevecht, maar uiteindelijk toch gecleaned!7x65 shoulder press??
dude, wtf
netjes!
en nette pics ook bro.
misschien inderdaad wat cutten
Incline dumbbell presses gaan echt goed!
Thx!

Vooral mijn onderrug natuurlijk, maar die moet je ook bij LB pakkenMooie training man, voel jij nou goed je benen bij het deadliften dan? ik voel alleen mijn onderrug...
Nais![]()
1 LB-dag doe ik squat als eerste oefening, en de andere lb-dag pak ik de deadlift. Als ik terug overga naar een splitschema (over 2 weken waarschijnlijk), pak ik deadlift gewoon bij mijn rug 
Is gewoonweg te veel, en voor mijn lichaam zeker.Beter wel inderdaad! Deads en squats in 1 training = dood![]()

thx
Ik vind ze leuker dan flat
Wel gevaarlijk als je geen spotter hebt, wat bij mij meestal het geval is.
, alleen heb ik nu geen abonnement meer op de trein
maar mss moet ik dan maar op de fiets kruipen xD. Ik laat het je weten als ik eens een vrije dag heb fso :').Ja 't is goed. Met de fiets naar de pinte?Squat is wel nice!
We moeten nog altijd es samen trainen, alleen heb ik nu geen abonnement meer op de trein
maar mss moet ik dan maar op de fiets kruipen xD. Ik laat het je weten als ik eens een vrije dag heb fso :').
Is de legextension hetzelfde als bij ons? Jouw squat is hoger maar ik pak soms toch 7*135 op de legextension.. Andere machine mss?

Neen, kuiten lopen zwaar achter. Ik moet nog een beetje de klik maken om die krengen wekelijks goed aan te pakken.Ziet er goed uit.
Heb je ook grote kuiten of moet je er net een beetje harder voor werken?
Ja 't is goed. Met de fiets naar de pinte?
Ik weet niet als het dezelfde legextensions is? Is 135 fullstack, anders zou het wel eens dezelfde machine kunnen zijn.
, met de koersfiets , duurt denk ik maar een uurtje :').
Wow, sterke quads danYup , goeie cardio, met de koersfiets , duurt denk ik maar een uurtje :').
Yup 135 is fullstack , zal toch dezelfde zijn![]()
! Ik zal volgende LB-training ook eens fs proberen
Ik vrees dat ik geen enkele (deftige) rep eruit haal. Het zou wel eens wijs zijn als je naar de pinte kwam!Van de zomer heb ik een tijdje met een bf gelopen dat je mijn aders op mijn onderbuik zag, dat ga ik weer proberen
!Hmm, zover wil ik niet gaan, daarvoor ben ik te verliefd op massa...en ja ik weet dat droger er bruter uit ziet, maar het moet wel leuk blijven, maar we zullen zien hoe mijn eerste cut gaat verlopen...Van de zomer heb ik een tijdje met een bf gelopen dat je mijn aders op mijn onderbuik zag, dat ga ik weer proberen!

en ik maar denken dat je een eckte superdude wasHmm, zover wil ik niet gaan, daarvoor ben ik te verliefd op massa...en ja ik weet dat droger er bruter uit ziet, maar het moet wel leuk blijven, maar we zullen zien hoe mijn eerste cut gaat verlopen...![]()