XXL Nutrition

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
En die aflopende sets hebben wel een mentaal voordeel ook imo. Omdat je weet dat je het
zwaarste al hebt gehad en die lichtere gewichten dus eigenlijk ook gewoon hoort te doen,
lijkt het allemaal wat makkelijker :p Let wel, lijkt
Zo is het. Ook heb je nog meer energie over voor de zware gewichten :D
Gaat goed hier!! Goede split ook inderdaad...wat zijn je zwakke punten?
Zwakke punten? Alles :D! Nee hmm ik vind alles behoorlijk in verhouding, alleen mijn kuiten lopen serieus achter. Ik sla ze nogal rap eens over
dat kan ik zo niet zeggen ik heb tot nu toe alleen 26ers gehad en die gaan best makkelijk af.
Haha, objectief antwoord :p Maar je inclines en flat (barbell) presses zijn sterker dan de mijne. Dus het zou logisch zijn als je met dumbbells dat ook bent
Goeie training, hele sterke presses!!!!!! :thumbs:

Sterker dan de meine :sad:

Keep the good work up!
No way dat ze sterker zijn dan de jouwe :D Daar kan ik alleen nog maar van dromen!

Training van dinsdag. Pff, k*uttraining. Constant mensen die vanalles tegen mij te vertellen hebben. Ik had mijn mp3 niet mee, pfff. Geen voldoening, al vallen de gewichten wel mee voor mij.

Hammergrip Chins / Normale Chins / Wide Grip Pull-up (15 kg assisted)
7 x bw / 7 x bw / 8 x
5 x bw / 6 x bw / 8 x

BOR
6 x 80 kg
8 x 70 kg
2 x 10 x 60 kg

Widegrip Pulldown
12 x 65 kg
10 x 75 kg
8 x 85 kg (zwakke uitvoering)
dropsetje

V-grip Cable Row
6 x 80 kg
6 x 90 kg
2 x 6 x 100 kg

DL
paar setjes, het ging niet goed. De volgende keer weer als eerste oefening pakken.

Training van vandaag. Schouders. Same story like dinsdag. Soms echt een kwartier dat er iemand maar bleef vertellen. En ik ben niet het typetje die zomaar een gesprek kan onderbreken :o Ik heb zelfs mijn gewichten en reps niet genoteerd. Een schoudertraining duurt normaalgezien een 3 kwartier/ een uur, nu duurde ze 1.45u. **** it.

Seated Shoulderpress
4 x 6 x 60 kg
dropsetje

Upright Row (cable)
4 setjes + dropsetje

Side raises
3 setjes

Rear Lateral Raises
3 setjes + dropsetje

Shrugs
4 setjes

Vanaf morgen ga ik vroeger beginnen gaan + er komt een extra training zaterdag.

Ik zeg Ipod!

1u45 min schouders wahaahahahahha lekker! Tja irri he alsje niemand kan onderbereken :D

Nette seated MP!

Btw enige idee wat we gaan trainen :P?

Sterke training !

wtf, je moet gewoon zeggen dat je weer verder gaat.
ik heb zo vaak dat mensen met me komen praten (eerder billen likken) en dan zeg ik begeven moment in het gesprek ik ga verder:thumbup: en de rest van de trainig spreek ik ze niet meer.

Neem je rust vandaag, en morgen weer tekeer gaan! (als 'n beest)

Goeie training! :thumbs:

PS. dropset is droppen in gewicht, niet in sets ;)

1u45 min schouders wahaahahahahha lekker! Tja irri he alsje niemand kan onderbereken :D
Ja, ik had totaal geen voldoening ofzo. Morgen speciale rug en schoudertraining met supersetjes.
Nette seated MP!

Btw enige idee wat we gaan trainen :P?
Maakt mij niet uit. Rug of borst ofzo?
Wat denk je van dinsdagmiddag?
Thx!
Dat gaat me net iets te ver:D
wtf, je moet gewoon zeggen dat je weer verder gaat.
ik heb zo vaak dat mensen met me komen praten (eerder billen likken) en dan zeg ik begeven moment in het gesprek ik ga verder:thumbup: en de rest van de trainig spreek ik ze niet meer.

Neem je rust vandaag, en morgen weer tekeer gaan! (als 'n beest)
Vandaag zeker alles gegeven. Ja, dat zou ik in het vervolg doen. Want na een tijdje luister ik totaal niet meer wat de persoon aan het zeggen is maar denk ik gewoon 'ik wil verder trainen'. Ik dacht in het begin dat die kerel veel verstand van zaken had, maar het slaat toch een beetje tegen. Hij is 1m70 en weegt 75 kg, en traint al 10 jaar :D Wel een mooi fysiek, maar sommige dingen die hij zegt slaan nergens op. Enkele voorbeelden: kcal-inname maakt nie uit voor aan te komen, alleen eiwitten tellen. Binnenkant borst kan je wel trainen. Kerel uit mijn vorige gym kon 500 kg deadliften en werd in een bodybuildingswedstrijd in alle categorien eerste. Dorian Yates heeft maar 2 keer mr O gewonnen enzovoort...
Goeie training! :thumbs:

PS. dropset is droppen in gewicht, niet in sets ;)
Thx, hoe bedoel je?
Bijvoorbeeld mijn dropsetje op seated mp was iets als: 3 x 70 -> 5 x 60 -> 8 x 50 -> 8 x 40 -> 8 x 30 -> 8 x 20. Allemaal meteen na elkaar. Is dat fout?

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag beentjes geknald. 15 reppers, killing.

Parallel Squat
15 x 100 kg
15 x 90 kg
15 x 80 kg
15 x 70 kg
15 x 60 kg

Legpress (één been! / plate Loaded)
15 x 120 kg
15 x 110 kg
15 x 100 kg

Lying Legcurl
15 x 20 kg
15 x 30 kg
15 x 40 kg

Legextensions
3 x 15 x 50 kg

Frontsquat
2 x 15 x 40 kg

En dan nog 3 oefeningen biceps met pussyweights.

Kapot!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=x78Rf_U9thQ

mooie beensessie! :D

1 legged leg presses zijn killing!
mooi volume Hannes

haha 500kg dl'en:roflol: in 10 jaar maar 75kg wegen is echt te triest voor woorden, ook al weeg ik zelf 75kg.

Je gaat hard Hannes! :)

Wie praatte er zoal met jou?

Hopelijk tot binnekort... als mijn lichaam mee wil tenminste.

thx!
1 legged leg presses zijn killing!
mooi volume Hannes

haha 500kg dl'en:roflol: in 10 jaar maar 75kg wegen is echt te triest voor woorden, ook al weeg ik zelf 75kg.
Als hij zulke dingen zegt, dan is heel zijn geloofwaardigheid naar de *** natuurlijk :p
Je gaat hard Hannes! :)

Wie praatte er zoal met jou?

Hopelijk tot binnekort... als mijn lichaam mee wil tenminste.
Euuh vooral ne Peter, ik weet niet als je hem kent? En nog wel enkele maar die hebben niet zoveel te vertellen :p

Wanneer is je comeback :D?

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie training man, ziet er killing uit!

En een dropset is wat jij daar deed op de squat. Gewicht verlagen (droppen), en reps constant houden :thumbs:

Mooi man die 15-reppers!

Dinsdag is goed! Waregem of de Pinte , en hoelaat?

Hehe borst zowieso :D, ik doe meestal tri's en schouders bij borst maar het maakt me eigenlijk niet veel uit :).

Dinsdag is goed! Waregem of de Pinte , en hoelaat?

Hehe borst zowieso :D, ik doe meestal tri's en schouders bij borst maar het maakt me eigenlijk niet veel uit :).
Ik zal wel naar Waregem komen. Wel nog even opzoeken waar het juist is :o Rond 2 uur ofzo? Ja triceps en schouders erbij is oke voor mij.

Terug
Naar boven