Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Zo is het. Ook heb je nog meer energie over voor de zware gewichtenEn die aflopende sets hebben wel een mentaal voordeel ook imo. Omdat je weet dat je het
zwaarste al hebt gehad en die lichtere gewichten dus eigenlijk ook gewoon hoort te doen,
lijkt het allemaal wat makkelijkerLet wel, lijkt

Zwakke punten? AllesGaat goed hier!! Goede split ook inderdaad...wat zijn je zwakke punten?
! Nee hmm ik vind alles behoorlijk in verhouding, alleen mijn kuiten lopen serieus achter. Ik sla ze nogal rap eens overHaha, objectief antwoorddat kan ik zo niet zeggen ik heb tot nu toe alleen 26ers gehad en die gaan best makkelijk af.
Maar je inclines en flat (barbell) presses zijn sterker dan de mijne. Dus het zou logisch zijn als je met dumbbells dat ook bentNo way dat ze sterker zijn dan de jouweGoeie training, hele sterke presses!!!!!!
Sterker dan de meine
Keep the good work up!
Daar kan ik alleen nog maar van dromen!Training van dinsdag. Pff, k*uttraining. Constant mensen die vanalles tegen mij te vertellen hebben. Ik had mijn mp3 niet mee, pfff. Geen voldoening, al vallen de gewichten wel mee voor mij.
Hammergrip Chins / Normale Chins / Wide Grip Pull-up (15 kg assisted)
7 x bw / 7 x bw / 8 x
5 x bw / 6 x bw / 8 x
BOR
6 x 80 kg
8 x 70 kg
2 x 10 x 60 kg
Widegrip Pulldown
12 x 65 kg
10 x 75 kg
8 x 85 kg (zwakke uitvoering)
dropsetje
V-grip Cable Row
6 x 80 kg
6 x 90 kg
2 x 6 x 100 kg
DL
paar setjes, het ging niet goed. De volgende keer weer als eerste oefening pakken.
Training van vandaag. Schouders. Same story like dinsdag. Soms echt een kwartier dat er iemand maar bleef vertellen. En ik ben niet het typetje die zomaar een gesprek kan onderbreken
Ik heb zelfs mijn gewichten en reps niet genoteerd. Een schoudertraining duurt normaalgezien een 3 kwartier/ een uur, nu duurde ze 1.45u. **** it.Seated Shoulderpress
4 x 6 x 60 kg
dropsetje
Upright Row (cable)
4 setjes + dropsetje
Side raises
3 setjes
Rear Lateral Raises
3 setjes + dropsetje
Shrugs
4 setjes
Vanaf morgen ga ik vroeger beginnen gaan + er komt een extra training zaterdag.

?

in 10 jaar maar 75kg wegen is echt te triest voor woorden, ook al weeg ik zelf 75kg.