- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. En daarna nog wat side raises, lateral rear raises, dips en triceps pushdown. Preciese reps en gewicht weet ik niet meer.
!
. En schouders was ook niet echt schitterend mrgoed .
vriendelijke gast ben je ook
. De volgende keer kom ik wel naar daar, teveel volk vandaag damn.Ach, als je aan 100 kg begint nadat Jonas er behoorlijk easy 8 uitknijpt, dan ben je toch niet zo trots op 1 x 100 kgNetjes, PRtje dus? Gefeli das een mooie mijlpaal.
Was het leuk trainen met hun?
. 
Qua massa win jij zeImo qua massa win jij wel
Deftige training , toch jammer dat de 125 me niet lukte. En schouders was ook niet echt schitterend mrgoed .
Nice dat je eens gekomen bent kerelvriendelijke gast ben je ook
. De volgende keer kom ik wel naar daar, teveel volk vandaag damn.
Ik weet mijn reps en weights wel nog wel , de jouwe heb ik niet allemaal kunnen onthouden xD.
Was wel weer kapot na de training , volume lag toch weer aardig hoog.
Grtz
! En qua kracht nog meer! Je moet maar laten weten wanneer je eens komt naar eke. Als je die 125 met de juiste opbouw gaat doen, pak je hem!Het is wel aanpassen om schouders na borst te doen.Leuk dat jullie samen getraind hebben.. en zo te zien nog deftig getraind ook![]()
Haha, ik zal wel af en toe nog eens komen, maar wekelijks zou een kostelijk benzine-grapje wordenyo buffel dus je komt nu wekelijks naar oxygen waregem?
Kom gij samen met jonas eens naar oxygen in eke, beest!Vandaag getraind met bearellejonas en nicolas24 was er ook
Ik heb borst, schouders en triceps getraind.
Begonnen met benchpress waar ik 1 x 100 kg heb gedrukt. Dan seated dumbbell presses 8 x 30 kg (met spot), daarna incline dumbbell presses 5 x 36 en 40 kg kreeg ik niet naar omhoof, dus dat ging niet zo goed. En daarna nog wat side raises, lateral rear raises, dips en triceps pushdown. Preciese reps en gewicht weet ik niet meer.
Het was wel eens leuk om daar te trainen. Ze hebben allebei al mooie massa!
Mooi man dat de belgische delegatie van DBB ook meetings heeft!
Wie was de eindbaas van jullie?
Nice job die 15 reppes voor wheels trouwens!

En het is zeker voor herhaling vatbaar! Tussen mij en jonas was zeker jonas de eindbaasMooi man dat de belgische delegatie van DBB ook meetings heeft!
Wie was de eindbaas van jullie?
Nice job die 15 reppes voor wheels trouwens!
! Nicolas trainde rug die dag.JipTja hahah het ijzer en dit forum vereenigd mensen he![]()
!
)Lekker getraind gozer! Zeker goede deads en snoeiharde incline db presses!![]()
thx
thx
thxLekker getraind gozer! Zeker goede deads en snoeiharde incline db presses!![]()
Het is wel breathing style. Maar ik ga wat terug in gewicht gaan, want vorm is niet meer perfect imo.3 * 155, waar haal je het vandaanEerst liepen we nog n beetje gelijk maar nu...
![]()

Hmmm, ik denk 15 a 30°, echt niet veel in ieder geval.Wat is ongeveer je declined ° bij je bp?
Die shoulderpress is hard kerel !