critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe, die makreel zal ik wel nog een tijdje in mijn schema laten
. Ik blijf het heerlijk vinden. Alleen die kwark begint m'n oren uit te komen, maarja wie wat wil bereiken, moet doorzetten hé
Dat weet jij als de beste, veronderstel ik
. Er had misschien nog een beetje meer ingezeten, maar ach... Ik had geen zin in een fail. Volgens mij viel de uitvoering ook goed mee.
al een beetje op te lijken zegt ie dan
zeer nette deadlift makker, ook je pulldowns mogen er zeker zijn, zijn ze naar borst?
Goed is een relatief begrip... Ik zie hier jongens die jonger zijn dan mij en al 10 reppers doen op 150 kg... Dus er is nog veeeeeeeeeeeeeeel werk

)Goed is een relatief begrip... Ik zie hier jongens die jonger zijn dan mij en al 10 reppers doen op 150 kg... Dus er is nog veeeeeeeeeeeeeeel werk![]()

Voeding vandaag, het is een rustdag dus iets anders dan normaal.
Bij ontwaken: 25 gr rozijnen + 28 gr whey
Meal1: Pancake (80 gr havermout + 250 ml cocovite + 2 eieren)
Meal2: 60 gr rijst + blikje tonijn + 1/4de omelet + groente
Meal3: 60 gr rijst + blikje tonijn + 1/4de omelet + groente
Meal4: 60 gr rijst + blikje tonijn + 1/4de omelet + groente
Meal5: 50 gr brinta + 500 gr kwark + 5 ml olijfolie
Meal6: Blikje tonijn + 1/4de omelet
(omelet bestaat uit doosje cocovite eiGEEL, moeder had ipv doosjes eiwit, eigeel mee en het zou zonde zjin om het weg te smijten)
Voedingswaarde omelet: 758 kcal, 39 e, 3 kh, 64 v
Voor een kwart omelet maakt dat: 189 kcal, 10 ei, 1 kh, 16 v

Ik zie ook jongens die van die 10 reps er 9 liegen
Soms stel ik me nogal vragen bij sommige hun logs/beweringen
Gatver ... van makreel overschakelen naar heel de dag tonijn.
Tip van de dag: gooi je tonijn in tomatensoep, is eens zo lekker![]()
.
Bij mijn rijstmaaltijden gaat natuurlijk wel wat zelfgemaakte tomatesaus, is vergelijkbaar met soep, maar iets dikker gewoon. thx voor de tip anyway 
Bij mij gaat het steeds makkelijker en makkelijker om het weg te krijgen. Het is ook maar éénmalig dat ik het 4 keer per dag eet, normaalgezien blijft het slechts bij één keer. Toch bedankt dat je het mij nog even zegt, zodat ik er in de toekomst rekening mee houdttoch oppassen voor voedselalergie.
ik heb al menig kerels horen zeggen dat ze na een tijdje een alergie opliepen van 2-3 x per dag hetzelfde.
toch respect dat je het wegkrijgt, ik vind tonijn vreselijk![]()

Evenaring PR!