Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ken het, als ik nog wat later in de borsttraining de incline db probeer zit ik met zielige 26'tjes in mijn handen![]()

Is echt geen leuk gevoel hé!Ja ik ken het, als ik nog wat later in de borsttraining de incline db probeer zit ik met zielige 26'tjes in mijn handen![]()
Geduld en over x aantal tijd zit jij ook aan 25+ dumbbellsarme jij met je zielige 26tjes...
10 kg minder met mij![]()

Nee, totaal geen last aan mijn schouders.goede decline press.
als ik ga decline, krijg ik juist last van mn schouder.
Terwijl het de bedoeling zou zijn dat de schouders minder aangesproken worden.

Ik ga bijna nooit tot fail. Ik volg het fst-7 systeem, dus pas ik dit ook toe op traps.heb je nu 10 setjes geshrugd
nette training wel verder, hoewel 8 oefeningen misschien wat veel is![]()
Nee, ik heb het gevoel dat ik het wel kan hebben. Voeding zit goed, rust zit goed, ik let goed op mijn vorm tijdens de oefening...wow zoveel getrokken, niet beetje teveel?
Nette dumbbell rows man!
Rug is ook de grootste spiergroep imo, dus lekker veel oefeningetjes er voor doenVeel oefeningen inderdaad, maar als dit bij hem past en hem goed bevalt, dan zeg ik: houden zo!
Goeie workout man!![]()

Thx, marvin!
Jip, assisted pull-ups waren ook widegrip. Dankje voor je comment!Gheghe, was laatst ook van plan om 3 setjes te shruggen, toch maar 4 gedaan hoor!
Zijn die assited pull-ups ook wide-grip? Lekkere workout hoor.

Thnks man!
niet veel bijzonders.Hey man! Goede trainingen hoor! Sterke schoulderpresses ook!
Wat is eigenlijk de status van je cut aangezien je nog 4 weekjes gaat knallen?![]()
Kdenk dat ik momenteel rond de 12 a 13 procent sta. Ik zal nog eens een foto'tje proberen fixenHey man! Goede trainingen hoor! Sterke schoulderpresses ook!
Wat is eigenlijk de status van je cut aangezien je nog 4 weekjes gaat knallen?![]()

zie boven

We moeten elkaar nog eens treffen hé in de gym!
Het is ondertussen al een gewoonteAllemaal mooi afgemeten je voeding Haha ziet er ingewikkelt uit![]()