critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k ga proberen de 10% te halen en te behouden deze zomervakantie. Daarna terug volop (clean)bulken
!Mooi streven! Ik doe het iets rustiger aan! maar moet ook 18juni nog op vakantie!'k ga proberen de 10% te halen en te behouden deze zomervakantie. Daarna terug volop (clean)bulken!

Ik ga deze vakantie het allemaal wat minder strikt doen, gewoon proberen mijn vetpercentage laag te houden en spiermassa te behoudenMooi streven! Ik doe het iets rustiger aan! maar moet ook 18juni nog op vakantie!![]()

Pomperdepomperdepom in lowerbackwat vind je van pullthroughs eigenlijk? heb ze nooit gedaan.

Sterven!
En wat ben jij altijd vroeg uit de veren 
Het is wel mixed grip, 190 zou mijn grip niet trekken!sterke grip, ik denk dat ik daar ook eens serieus aan begin te werken.

Echt progressie ga ik er niet mee boeken, denk ik. Het is vooral omdat ik na mijn eerste 2 oefeningen veel kracht verlies, en dit ga ik proberen opvangen door mijn spieren een andere prikkel te geven dmv supersets en dropsets.Ziet er goed uit Hannes, ook nog een sterke training van vandaag!
Ik heb niet voldoende ervaring om te zeggen of dit schema geschikt is of niet, maar het ziet er allesinds doordacht uit. Als jij er progressie mee boekt dan moet je het zo houden zoals het is!
Ik ben benieuwd hoe je er nu bijstaat trouwens!![]()
Mijn kracht was al redelijk verdwenen.Vind die laatste wel goed hoor, alleen zoals je zelf al aangaf is die cgbp een beetje aan de lage kant.
Zijn er ook recente pics?
Mijn fysiek ziet er imo al veel beter uit dan de foto op mijn avatar.Mja, klopt wel dat ik altijd redelijk veel volume doe. Maar ik wil echt kapot zijn na een training, ook al is dat misschien niet al bevorderend, maarja

Geen idee, ik zal mijn best doensterk weer hannemans! kunnen we update pics binnekort verwachten?
Trek jij je foto's met flits of niet?'k train liever met een schemaEN je trainingen: probeer je eens een keer niet aan schema te houdenelke training eens wat anders doen zo schok je de muscles. elke training anders! Voor de rest door doen en blijven knallen!

Scherpdoor een of andere reden heb ik het gevoel dat ik heel veel benen trainingen in je log laatste tijd voorbij zie komen, doe je benen 2 p.week?

?