Fitness Seller

Logje to di bone

Scherp :p

Ik doe hamstrings/kuiten en quads op verschillende dagen. Op maandag doe ik splitsquat (benen zeer ver van elkaar), en legcurls. En dan ook nog 3 kuitoefeningen. Vandaag is het dan squatten, frontsquat, hacksquat en legpress.
Niets nicer dan dikke poten toch :p?
viel me al eerder op, maar ik dacht de week gaat gewoon snel voorbij:p
hoe heb je die hacksquat gedaan in de smith eigenlijk? hebben jullie zo'n ding voor erop te bevestigen?
ik wou dat ik zovaak benen kon doen, ik zit altijd met een verotte onderrug of knie

Goeie been training, ik moet vandaag ook benen, zie er best tegenop.

• Topic Starter Topic Starter
viel me al eerder op, maar ik dacht de week gaat gewoon snel voorbij:p
hoe heb je die hacksquat gedaan in de smith eigenlijk? hebben jullie zo'n ding voor erop te bevestigen?
ik wou dat ik zovaak benen kon doen, ik zit altijd met een verotte onderrug of knie
Hacksquat doe ik gewoon de bar in mijn nek en mijn voeten een halve meter ofzo vooruit. Improvisatie :D, maar wel een killer in combinatie met legpress.

Wees maar voorzichtig met je knieen en rug, we zijn nog jong. We moeten nog heel wat kilo's heffen in ons leven :D Gewoon squatten in smith is ook niet ideaal natuurlijk, zoals jij veel doet.
Goeie been training, ik moet vandaag ook benen, zie er best tegenop.
Het was wel puffen en zweten geblazen, maar de gewichten mogen toch nog een stuk hoger komen te liggen :) Maarja, bb is een sport die tijd vergt :D!

Succes met je beentraining, Shaka ;)

Het was wel puffen en zweten geblazen, maar de gewichten mogen toch nog een stuk hoger komen te liggen :) Maarja, bb is een sport die tijd vergt :D!

Succes met je beentraining, Shaka ;)

Thanks, ja squat, front squat, hacksquat, leg press.. word er al misselijk van als ik er naar kijk :eek:

ik heb al zo'n 3 weekjes geen benen meer getraint, daarvoor had ik wel nog een squat-sessie (losse bb), ik zit ja nu toch ook bij die andere gym.

even oftopic;
ik zit de denken om vandaag toch benen te gaan doen, maar dan in me oude gym en dan alleen wat leg-presses, leg-ext's, curls etc. en calves, zodat ik me benen toch wat prikkeling heb gegeven en volgende week ergens gewoon ga squatten, wat zou jij doen?

ik heb al zo'n 3 weekjes geen benen meer getraint, daarvoor had ik wel nog een squat-sessie (losse bb), ik zit ja nu toch ook bij die andere gym.

even oftopic;
ik zit de denken om vandaag toch benen te gaan doen, maar dan in me oude gym en dan alleen wat leg-presses, leg-ext's, curls etc. en calves, zodat ik me benen toch wat prikkeling heb gegeven en volgende week ergens gewoon ga squatten, wat zou jij doen?

Beter iets doen dan niets lijkt me?
HELEMAAL geen benen doen lijkt mij heel onverstandig, dumbbell squats ofzo moeten altijd lukken lijkt me?

Jooo, ik dacht ik kom ook weer eens buurten :) Die squats beginnen er serieus op te lijken :thumbs:

Ik heb vandaag Rah Rah Man gezien en ik moet zeggen dat hij al behoorlijk veel massa heeft.

Nu wachten op een dikke schouder training! :D

even oftopic;
Ik lees het nu pas, mijn excuses :p Ik ben niet de geschikte persoon om dat aan te vragen omdat ik altijd door pijntjes train. Ooit zal dat misschien een ernstige blessure opleveren, maar momenteel nergens last van :p. Legextenions, curls en legpresses zijn imo wel niet zo belastend voor de onderrug...
Beter iets doen dan niets lijkt me?
HELEMAAL geen benen doen lijkt mij heel onverstandig, dumbbell squats ofzo moeten altijd lukken lijkt me?
Inderdaad, wel nog nooit db squats gedaan :D!
Jooo, ik dacht ik kom ook weer eens buurten :) Die squats beginnen er serieus op te lijken :thumbs:
Ja, ik ben ook tevreden. Ik weet nog de eerste keer dat ik squatte 85 kg loeizwaar vond :D
Ik heb vandaag Rah Rah Man gezien en ik moet zeggen dat hij al behoorlijk veel massa heeft.

Nu wachten op een dikke schouder training! :D
Thx miguel. Het was leuk je even te zien! Training viel wel tegen.

Begonnen met seated shoulder press.
3 x 70 kg (4de fail, ik was met mijn ogen toe alles aan het geven, ik deed ze open, stond er plotseling iemand ongevraagd te spotten, dan is mijn concentratie meteen weg. Ik ging hem gepakt hebben, zowiezo anders)
8 x 60 kg
11 x 50 kg
12 x 40 kg

En dan nog wat vanalles en nog wat gedaan. Volgende week nieuw schema ik kijk er al naar uit. Ook ga ik terug serieus wat carbs schrappen, en een half blikje tonijn vervangen voor 100 gr gehakte biefstuk. Trainingsdagen worden dit:

Bij ontwaken: 16 gr whey
Meal1: 50 gr havermout + 20 gr brinta + 10 gr cacao + 250 ml cocovite + ei + groene groente + multivit + shotje appelciderazijn
Meal2: 125 gr zilvervliesrijst + 155 gr tonijn + 5 gr kokosolie + ei + groene groente
Pre-workout (voor fietsen naar gym): 20 gr cacao
Rondom workout: 15 gr bcaa's
Post-workout (na fietsen): 16 gr whey
Meal3: 200 gr kipfilet + groene groente
Meal4: 23 gr eiwitbron naar keuze + 5 ml olie + ei + 10 gr notenmix + groene groente
Meal5: 100 gr gehakte biefstuk + ei + 10 gr notenmix + groene groente
Meal6: 500 gr kwark + 5 gr cacao + 15 ml olie

Totaal: 2677 kcal, 302 ei, 174 kh, 83 vet.

Dus alleen 's ochtends en voor de training carbs. I want to be ripped to the bone :D!

Ziet er goede voeding uit, rustig aan droog worden en daarna pure massa gainen.

Maar 1 oefening voor schouders?

Zometeen in dit weer benen trainen, wordt afzien.. :D

Ziet er goede voeding uit, rustig aan droog worden en daarna pure massa gainen.

Maar 1 oefening voor schouders?

Zometeen in dit weer benen trainen, wordt afzien.. :D

Haha, zeker weten dat het zweten zal worden. Airco lijken ze daar niet te kennen:p

Nene, ook nog hangcleans, side raises, en 2 oefeningen voor de achterste schouderkoppen en nog 3 oefeningen biceps :p. Maar ik weet gewicht en reps niet meer zo.

Bij ons hangt zo'n ronddraaiend zwabbergeval pal boven het squatrek. Is ook niet alles.

Training van vandaag.

Rackpull (kniehoogte)
8 x 130 kg
6 x 150 kg
2 x 3 x 160 kg
5 x 150 kg

Hyperextensions SS Pullthough
20 x bw SS 20 x 50 kg
15 x bw + 10 kg SS 15 x 65 kg
12 x bw + 20 kg SS 12 x 80 kg

Split squat in smith
6 x 50 kg
6 x 70 kg
6 x 90 kg
6 x 100 kg

Lying legcurl SS Seated legcurl
15 x 30 kg SS 15 x 40 kg
12 x 40 kg SS 12 x 50 kg
10 x 50 kg SS 10 x 60 kg

Seated legpress (wijd en benen hoog)
4 x 10 in dropset. (hamstrings stonden op ontploffen)

Standing calf raises
15 x 60 kg
12 x 100 kg
10 x 120 kg
8 x 140 kg

Seated toepress SS Seated calf raises
3 sets van 15, 12 en 10 reps

Seated calf raises
6 x 10 in dropset

Echt kapot. No carbs after the training :p

wederom legs, nice hannes! ben wel benieuwd naar die wielen.

dat voel je altijd heel erg hard he, die supersetjes?:D

good train bro' ... and again heavy pounding on the lower back :D

Wat bedoel je eigenlijk met split-squat? Ziet er stevig uit allemaal.

Waarom no carbs na je workout?

Waarom no carbs na je workout?
Om vetverbranding aan de gang te houden, ik heb wel mijn vetten iets verhoogd.
Wat bedoel je eigenlijk met split-squat? Ziet er stevig uit allemaal.
Even filmpje zoeken...

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=v94QZt92SXY
good train bro' ... and again heavy pounding on the lower back :D
Ik wil van die dikke banden hebben :o
dat voel je altijd heel erg hard he, die supersetjes?:D
Abnormale pomp gehad in mijn hams :p

Gisteren borst getraind:

Incline db press (eerste standje incline)
7 x 36 kg
8 x 32 kg
10 x 32 kg (te lang gerust)
7 x 32 kg

Incline cheated db fly (2de standje incline)
12 x 12 kg
10 x 15 kg
8 x 18 kg
6 x 20 kg

Smith guillotine press SS cable pullover
12 x 50 kg SS 12 x 12.5 kg
9 x 60 kg SS 10 x 17.5 kg
5 x 70 kg SS 8 x 22.5 kg
5 x 70 kg SS 10 x 40 kg (peckdeck)

Machine press
1 dropset

Triceps pushdown (niet zo strikt)