- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
split-squats ga ik volgende eens proberen
sterke db-presses

Niet 100%, maar 'k voer ze wel behoorlijk uit (denk ikhoe strikt zijn die DB rows bro?
ik vind ze echt sterk
)Ja, 5 keer momenteel. In de zomervakantie zal het terug naar 3/4 keer zijn. Morgen benen (againje traint best veel in de week 5x of zo?
goeie training weer bro die ss zal wel flink zweten zijn geweest.
) en buik 

Thx
Ik vind mijn rug ook één van mijn sterkste spiergroepen!Zeker weten dat het sterven is! Wou eerst legpress supersetten met hacksquat, maar de smith was bezet. Dus dan maar zois squat in superset niet sterven?
wel zeer nette benen training hoor!
Benen zijn behoorlijk gaar voor de moment...Volgende week again
!Merci!
ik reken voor de smith 20 kg, wel geen idee als het kloptWhoa die frontsquat is lekkah
Legpress gewoon na squat vind ik al erg genoeg, zo'n supersetje is gewoon brutaal!
!
!
!Merci!
ik reken voor de smith 20 kg, wel geen idee als het klopt!
En die superset kan ik je wel eens aanraden om helemaal kapot te gaan!
Jep, smith bar is 20kg. Supersets zijn idd heel nice, maar ik weet niet of ze wel zo goed zijn voor massa aan te zetten, wel goed voor variatie!
Daarom speciaal voor jou vandaag wel weer de beentjes aangepakt

Massa is niet mijn doelstelling voor het moment, droog komen wel. Supersets en dropsets lijken me goed voor de hartslag de hoogte in te jagen!Jep, smith bar is 20kg. Supersets zijn idd heel nice, maar ik weet niet of ze wel zo goed zijn voor massa aan te zetten, wel goed voor variatie!
Sterke training weer man.
Zie post hierbovenIk meen mijn een post van 3Xl te herrineren over supersets met een aantal interessante stellingen erover. Conclusie was dat het uber goed was voor spierconditie, maar helemaal niet goed voor massa bouwen en overigens vrij slecht voor blessures.
Kan nu even de link niet meer vinden, zal eens goed zoeken morgen.
Massa pakken is niet mijn bedoeling atm.Thx!