XXL Nutrition

Logje to di bone

Bwaa, onderrug is wel wat gaar nu, en benen zijn helemaal kapot!
Pre-workout: 20 gr pure cacao, tijdens workout: 7.5 gr bcaa, na workout: 7.5 gr bcaa, halfuur later kleine scoop whey en dan na een kwartiertje 200 gr kipfilet. Dus geen speciale/dure dingen :p.

Ook wordt het eens tijd dat ik nieuwe foto's post, want die foto op mijn avatar lijkt totaal niet meer op mijn huidige fysiek (imo :p)
toen ik niet eens op me voeding deed letten was me herstel stukken beter??? toen ging ik ook 4-5 keer p.week trainen nu 3-4 keer meestal 3, omdat me lichaam nog niet herstelt is.

vanwaar de cacao?

hehe - vind ik ook;)

• Topic Starter Topic Starter
toen ik niet eens op me voeding deed letten was me herstel stukken beter??? toen ging ik ook 4-5 keer p.week trainen nu 3-4 keer meestal 3, omdat me lichaam nog niet herstelt is.

vanwaar de cacao?

hehe - vind ik ook;)

Pure cacao is supergezond en zou kunnen gebruikt worden als pre-workoutbooster. Het is nu al een gewoonte dat ik dat altijd drink, in het begin is het niet te zuipen, nu gaat het er vlot in :p

Idd, pure cacao is dikke shit. Staat een heel wetenschappelijk stuk over in de Sports & Fitness. **** zei ik dat hardop? 1 X MAAR GEKOCHT!

Idd, pure cacao is dikke shit. Staat een heel wetenschappelijk stuk over in de Sports & Fitness. **** zei ik dat hardop? 1 X MAAR GEKOCHT!

Hahaha, quoted twice :p!

Nog even een update'tje... Na deze week ga ik terug mijn carbs en kcals rustig beginnen opbouwen, dus dit is mijn laatste cut week. Dan heb ik ongeveer 10 weekjes een dieet gevolgd. Ik ben niet superdroog gekomen, maar droog genoeg voor de zomer door te komen. Foto's zullen komen, promise! Deze week ga ik geen trainingen meer posten, omdat de gewichten ongeveer hetzelfde zullen zijn als vorige week, volgende week ga ik over op een push-pull-benen schema.

Let erop dat je niet te snel omhoog gaat....Ik heb vroeger dezelfde fout gemaakt, met als resultaat 4.5% vetstijging in amper een maand...

Opletten dus! :)

Let erop dat je niet te snel omhoog gaat....Ik heb vroeger dezelfde fout gemaakt, met als resultaat 4.5% vetstijging in amper een maand...

Opletten dus! :)
Ja, ik weet het. Ik ga rustig opbouwen, en cardio blijft erin ;) Hopelijk blijft mijn vp% stabiel :o

Stijgen zal het altijd wel een beetje doen he...maar dat zal niet veel zijn als je het goed aanpakt
Ga rustig terug mijn kcal's opbouwen, dan zou het goed moeten lukken.

Trainingschema gaat zo worden:

Dag1: Benen (+kuiten en buik)

Front squat
Hacksquat
Legextensions
Legcurl
Legpress
Toepress in legpress
Standing calf raises
Buikshizzle

Dag2: Push (+ biceps)

Decline db press
Incline fly's
Smith shoulderpress
Side raises
Smith Guillotine press
Standing Ez-curl
Concentration curl
Hammercurl

Dag3: Pull

Pullups
Dumbbell row
Deadlift
Pulldowns
Upright Row
Shrugs
Lateral rear raises

Dag4: Push (+ triceps en kuiten)

Seated toepress
Seated calf raises
Incline db press
Flat/decline fly's
Shoulder db press
Front raises
Dips
Pushdown

Twee keer push omdat ik mijn borst en schouders eens extra wil aanpakken deze periode. Ik ga volgens het yates principe werken, enkele sets voorbereiding en dan 1 set alles naar de ***. Kcal's worden ge-upt naar ongeveer 3000 kcals volgende week.

Laatst bewerkt:
ik werd idd erg moe van steeds weer leg exercises te zien vrijwel elke training, goeie verandering Hannes;)
hehe - ben benieuwd hoe het je gaat bevallen, en we kijken uit naar die update pics:wanker:

Mooi schema kerel! Weer eens wat anders..:D

lekker schema, weet niet hoeveel sets en reps er in zitten...?

grt

:fuu: :roflol:

Mooi van je kcals, weer volop knallen van de zomer en met een goeie pomp t strand op :cool:
Ik ben nu al lichtjes mijn carbs aan het verhogen :)
ik werd idd erg moe van steeds weer leg exercises te zien vrijwel elke training, goeie verandering Hannes;)
hehe - ben benieuwd hoe het je gaat bevallen, en we kijken uit naar die update pics:wanker:
Je moet er niet te veel van verwachten :D!
Mooi schema kerel! Weer eens wat anders..:D
thx, voorbije maanden rug en benen bijna altijd 2 keer aangepakt, nu is het tijd om borst, schouders en kuiten 2 keer aan te pakken :D!
lekker schema, weet niet hoeveel sets en reps er in zitten...?

grt
Dat moet ik nog even bekijken, waarschijnlijk bij de belangrijkste oefeningen 4 sets, bij de minder belangrijke 2 of 3. Zowiezo ga ik maar bij elke oefening één set absoluut tot falen, en misschien nog wat forced reps, negatieven en halve reps erachter aan. Als ik bij deze repout 8 reps of meer haal, verhoog ik het gewicht.

front squats & hack squats ... lekker pittig ;)

Goed training van vandaag. Nieuw schema'tje dus.
Bij elke oefening doe ik wel nog één of twee opwarmsetjes, maar die zijn niet belangrijk

Incline barbell press (in losse smith, 2de standje incline)
9 x 70 kg (10de rep fail)

Decline db fly
25 x 13 kg en paar negatieven (te laag gewicht genomen :p)

Smith neckpress
9 x 50 kg (10fail) + 1 negatieve

Hammergrip machine press
12 x 85 kg (13 fail)

Overhead fly's (gezien in filmpje van roelly)
12 x 12 kg + paar negatieven

Ez-bar curl
12 x 28 kg + paar cheated en slow negatieven

Hammercurls
10 x 14 kg + paar cheated en slow negatieven

Concentration curls
8 x 10 kg + forced reps

train je met een spotter? dat je je fly negatief kan doen ...

train je met een spotter? dat je je fly negatief kan doen ...
Nope, ik train alleen. Het is nog even zoeken hoe ik bepaalde oefeningen wat geforceerd kan doen. Fly's doe ik dmv te pressen en dan negatief te flyen, dumbbells terug naar borst brengen, pressen en weeral negatief :p.

Nope, ik train alleen. Het is nog even zoeken hoe ik bepaalde oefeningen wat geforceerd kan doen. Fly's doe ik dmv te pressen en dan negatief te flyen, dumbbells terug naar borst brengen, pressen en weeral negatief :p.

Hey, that's mighty fine thinking ... ga ik ook eens proberen :)

Hey, that's mighty fine thinking ... ga ik ook eens proberen :)
Soms moet men een beetje creatief zijn hé :D

vandaag beentjes getraind:

Front squat (in smith)
2 setjes voorbereiding.
6 x 85 kg + 6 x 85 kg met bankje eronder.

Legpress (plate loaded)
2 setjes voorbereiding
12 x 260 kg + 3 x 260 kg met handen meeduwen op knieen

Lying legcurl (one leg)
2 setjes voorbereiding
12 x 25 kg + 3 x 25 kg met 2 benen, éne been negatief

Legextensions (one leg)
2 setjes voorbereiding
10 x 40 kg + 3 x 40 kg met 2 benen, éne been negatief

Squat
1 setje voorbereiding
10 x 90 kg
-> techniek nog eens onder de loep nemen, is niet helemaal goed :o

Standing calf raises in smith
2 setjes voorbereiding
12 x 120 kg

Seated calf raises (one leg)
1 setje voorbereiding
10 x 30 kg

En nog 2 setjes kneeling crunches en 2 setjes machine crunches. Genoeg voor vandaag.

Ook yosh gezien in de gym. Discipline, motivatie is top en hij traint ook lekker strikt. Op zijn 20ste is hij een beest! :D

Terug
Naar boven