Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik yosh nog eens zie, en hij heeft zijn camera mee, zal ik eens vragen voor wat filmpjes te maken.Maak anders een filmpje van je squat. Ff droppen in je log + filmen van lifts en je krijgt goede feedback.

Merci man!Sterke training man!
Ik moet zeggen dat je er al ongeloofelijk goed bijstaat, respect hoor!
Hannes traint ook kei en kei hard, zoals het moet!![]()

Het was nice to see you again! Van de vakantie af en toe samen trainen hé !Goed, door trail & error komen we er allemaal!
Morgen train ik ook weer rond 12u-12u20 begin ik dan ofzo... pull-training.
Kan wel lastig worden als we beiden gaan moeten DL'en en andere pull-oefeningen doen.![]()
Jij ook, beest!
Das de bedoeling, ja. Ik vind het wel een fijne oefening! Goed voor de afwisseling
Merci rob!
Gewoon split en de laatste set van elke oefening repout/dropset.Goede training man!
Word dit je nieuwe manier van trainen of ga je nog veranderen?
Misschien zie ik je morgen, ik ga morgen na het mondeling examen Frans een pull-training doen, ga waarschijnlijk ook mijn camera meebrengen.
Hmh... ik heb mondeling examen om 11u15 als het niet uitloopt tenminste...Gewoon split en de laatste set van elke oefening repout/dropset.
Welk uur train je morgen?

Sterke training man, bijna het dubbel als mij op die legpress!![]()

)Hehe, nee hoor, het is een leg press waar je gewichten op steekt (staat een filmpje van in mijn log).Njah verschilt wss wel van elke leg press hoor, ik deed in mijn vorige gym maklijk 10x300 kg terwijl ik nu moeite heb met 200
Goede voeding trouwens rah rah, en zeker een goeie workout (maar dat zijn we al gewoon van je)