- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, dat mag wel eens!Sterke borst-training. Bij de incline bench press was het tot het gaatje gaan!![]()
'k heb lange tijd maar één gaatje gedaan, maar dat neigde toch meer naar flat dan echt incline. 2 gaatjes incline lijkt me ideaal. 3 vind ik al aan de hoge kant, maar als het goed voelt voor jou, gewoon zo houden natuurlijkNette incline bench Hannes! Wat vind je het best btw 3 gaatjes of 2 ? Heb lange tijd 2 gedaan maar heb er nu toch 3 van gemaakt, zodat ik iig zeker ben dat ik op bovnekant borst zit. Desnoods wat schouders ook maar mijn upper-chest moet gewoon beter;-.
!
!Das mijn idee ook...dan maar wat meer schouder betrekking..het voelt goed voor borst > 45°Nette incline bench Hannes! Wat vind je het best btw 3 gaatjes of 2 ? Heb lange tijd 2 gedaan maar heb er nu toch 3 van gemaakt, zodat ik iig zeker ben dat ik op bovnekant borst zit. Desnoods wat schouders ook maar mijn upper-chest moet gewoon beter;-.
Veel plezier daar met je girl!Vandaag nog beentjes en biceps getraind, want vanaf morgen tot vrijdag ga ik naar sunparcs met mijn vriendin
!

Nette incline bench Hannes! Wat vind je het best btw 3 gaatjes of 2 ? Heb lange tijd 2 gedaan maar heb er nu toch 3 van gemaakt, zodat ik iig zeker ben dat ik op bovnekant borst zit. Desnoods wat schouders ook maar mijn upper-chest moet gewoon beter;-.
Was er niet een onderzoek dat 30graden beter voor je upperchest was dan 45graden of 60graden, omdat je bij deze standen teveel je voorste schouderkop gaat belasten... en dus minder je borst wordt gebruikt.

[Was er niet een onderzoek dat 30graden beter voor je upperchest was dan 45graden of 60graden, omdat je bij deze standen teveel je voorste schouderkop gaat belasten... en dus minder je borst wordt gebruikt.
Lijkt mij nu toch erg logisch dat hoe incliner je gaat hoe meer je je schouderkoppen gaat belasten?
Welcome back animal!Oke, sinds vannamiddag terug. Het was een chill weekje, en goed clean gevreten. A lot of tonijn, brinta, havermout en eieren. Jip, ook in combinatie. Vandaag ook al schouders gaan trainen. Military press en side, rear, front raises. Morgen rug en triceps!

Kga rond een uur of 11.Welcome back animal!
Morgen train ik ook rug, k'zal je daar dan wel zien zeker!
Kga je dan wel een paar dingen vragen over cutten als ik het me dan wel nog herriner!![]()

. Vooral die bovenste is naicee.