Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag rug en triceps getraind. F*cking veel te lang in de gym gezeten, tijd om intensiteit te verhogen!

Potverdomme man!
I got owned, op kracht ben ik beter maar jezus wat een fysiek kerel. Duidelijk een goeie cut. Vooral die bovenste is naicee.
Ga toch ook eens cutten haha
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------
Veel cardio gedaan btw?
Haha damn nu moet ik wel cutten xD
. Maarja...thx man! Leuk je hier in mijn logje eens te zien!Erg goede pics, alles mooi in verhouding benen ook!![]()
Idd, misschien wel wat rust verminderen, maar bij sommige oefeningen als de deadlift is dat wel nodig die rust.
Sterk getraint, je stond goed in't zweet!
Remember, bij shrugs, naar achter shruggen! Bedankt voor de tip trouwens!
! Als ik het niet vergeet zal ik het toepassen bij shrugs 
, kan dan iig volgende week al beginnen met de voeding en de week erna voeg ik cardio toe, langer dan 3 weken ga ik ook niet cutten.
.Even opzoeken... Mijn laatste weken in de cut zagen er zo uit:Op hoeveel kcals zat je per dag en hoeveel gram eiwitten? Heb je een voedingsschema ook?
Ik heb wel het voordeel dat ik niet zoveel dieper moet. Alleen voor die onderste buikspieren, bij jouw zie je duidelijk dat daar gewoon nog vel zit , bij mij is het nog wat vet.
Anyway als je je voedingsschema eens wil posten, kan dan iig volgende week al beginnen met de voeding en de week erna voeg ik cardio toe, langer dan 3 weken ga ik ook niet cutten.
Ben alleen bang voor mijn legs , jij squat 5x125, ik misschien 3x, maargoed **** it ik pak die massa da nwel weer terug.

Even opzoeken... Mijn laatste weken in de cut zagen er zo uit:
Ontwaken: 16 gr whey
Meal1: Pannekoek (50 gr havermout + 20 gr brinta + 250 ml cocovite + ei + 10 gr cacao + zoetstof)
Meal2: Eiwitbron naar keuze (ongeveer 25 gr) + ei + 5 ml olie + 15 gr noten
Meal3: 125 gr rijst + 155 gr tonijn + 5 ml kokosolie
Pre-workout: 20 gr pure cacao
Post-workout: 15 gr bcaa (voor fietsen) 16 gr whey (na fietsen)
Meal4: 200 gr kipfilet
Meal5: 100 gr biefstuktartaar + ei + 15 gr notenmix + 5 ml olie
Meal6: 500 gr kwark + 5 gr cacao + 15 ml olie
Kcal: 2750, eiwit: 303, kh: 175, vet: 90 (trainingsdag)
Op rustdagen:
Bij ontwaken: 28 gr whey
Meal1: Pannekoek (60 gr havermout + 20 gr brinta + 250 ml cocovite + 2 ei + 10 gr cacao)
Meal2-5: 31.25 gr rijst + 77.5 gr tonijn + ei + 10 gr noten + 50 gr panga
Meal6: 500 gr kwark + 5 gr cacao + 15 ml olie
Kcal: 2700, ei: 293, kh 175, vet: 92
Bij alle maaltijden (behalve kwark) at ik ook groene groentes (tel ik niet mee) Koolhydraten at ik op trainingsdagen dus alleen tijdens ontbijt en rondom training. Op rustdagen verdeelde ik de carbs over de maaltijden. Voila, ik ben wel begonnen op 3300 kcal en zo elke week 100 kcal's vermindert tot dit![]()
, haha ik ga afzien. Dit zou me veel beter lukken op kot, maargoed moet het nu toch al eens proberen.
. Wat ga je btw doen volgend jaar?Nop niets gevonden, mijn ouders wouden kindergeld behouden, dus moest ik op zoek naar een job voor maar een paar dagen in de week. Dat is dus echt niet te vinden2700 kcals dus, ik vond dat al veel voor mij maar het lukt blijkbaar wel goed, wat was je lengte en gewicht trouwens?
Lengte is 1m71 en gewicht was in het begin 86 en kben gestopt toen ik 77 kg woog. Je moet ook rekenen dat een uur fietsen toch zeker 500 kcal kost, dus dan zit je nog maar op 2200 ...
Ook wel een stuk langer gecut zeker ? Denk je dat het voor mij haalbaar zou zijn in 3 weken ( je mag eerlijk zijn)
Ik heb inderdaad ongeveer 8 weken gecut. Maar ik kom ook van een veeeeel hoger bf dan jou hé! Voor jou moet 3, maximaal 4 echt genoeg zijn. Ik vind je al droog genoeg zelfs
!
Week 1 : Identiek zoals jouw
week 2 : 3x hardlopen in de week s'ochtends
week 3 : 5x hardlopen in de week s'ochtends
Doenbaar of vrees je teveel massaverlies?
s'ochtends is dus op lege maag? Daar heb ik niet veel verstand van, maar als je eiwit-inname hoog genoeg is over de dag verspreid moet je je massa wel kunnen behouden.
---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------
Waar haal je cocovite trouwens?
In de makro koop ik altijd 2 liter flessen en die verdeel ik dan in bakjes van 250 ml en de diepvries in. Elke avond haal ik 250 ml eruit, zodat het 's ochtends ontdooid is
---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------
fuk man 155gram tonijn, haha ik ga afzien. Dit zou me veel beter lukken op kot, maargoed moet het nu toch al eens proberen.
Tonijn moet je leren eten. Als je laag in carbs gaat, begin je omdenduur alles lekker te vinden
---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------
Maak maar van week 1 : 3x hardlopen , 2 4x en 3 5x
Ga pas beginnen als ik gedaan heb met werken, ik kan imo zo niet eten als ik moet gaan werken
Dat zou ik ook doen, zeker als het fysiek werk is !
Heb je trouwens nog iets gevonden? Of gewoon een half jaar gechilt. Wat ga je btw doen volgend jaar?
! Kheb wel al een vakantiejob, krantjes gaan rondrijden 's nachts, dus das wel chillie
! Voor volgend jaar heb ik mij ingeschreven in een 7de jaar 'integrale veiligheid'. Da moe wel lukken peisk 
Nop niets gevonden, mijn ouders wouden kindergeld behouden, dus moest ik op zoek naar een job voor maar een paar dagen in de week. Dat is dus echt niet te vinden! Kheb wel al een vakantiejob, krantjes gaan rondrijden 's nachts, dus das wel chillie
! Voor volgend jaar heb ik mij ingeschreven in een 7de jaar 'integrale veiligheid'. Da moe wel lukken peisk
![]()
. Maar dat zal een foutje zijn en wss gaan we dat nog moeten terugbetalen
. Maargoed ga wel een mooie 6000 euro staan hebben ( om op kot te gaan).
). Maar die veiligheid is zeker een goed idee, jammer van de politie he.. Ook niet door de psycho-testen? Nogal belachelijk imo.
. Maar die voeding is gewoon moeilijk voor mij
.goede pics Hannes! niet verwacht dat je cut zo goed verlopen was eerlijk gezegt.
uploaden in de gallerij die handel haha
---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------
kan beter zeggen, niet verwacht dat dit onder dat laagje zat[/QUOTE]
+1, had het ook echt niet verwacht , ik bedoel hij was wel buff (heb hem in het echt gezien) maar had ook een aardig bf% , niet overdreven , gewoon buff zeg maar.
Maar dan moet je natuurlijk goed cutten om dit eruit te halen.. En dat heeft ie gewoon perfect gedaan. Was wel te verwachten eigenlijk, hij zat iig al hardcore met zijn voeding in de bulk.
Goe verdiend man! Daar zal je wel mee toekomenThx voor al de antwoorden! Ja ik twijfel soms hoor , sta relatief droog. Maar toch wil ik eens van dat onderste vet af. Eens kijken hoe het is als ik echt op9-10% sta. Grote kans dat ik denk van : Te weinig massa, maar ik moet het wel eens geprobeerd hebben. En in de zomer is het natuurlijk de perfecte periode.
Mijn ouders hebben hun kindergeld behouden haha. Maar dat zal een foutje zijn en wss gaan we dat nog moeten terugbetalen
. Maargoed ga wel een mooie 6000 euro staan hebben ( om op kot te gaan).
Dat was bij mij ook een optie. Maar door te werken heb ik iig veel bijgeleerd en toch ingezien hoe belangrijk een diploma wel niet is. En wil er nu echt volledig voor gaan ( wil zelfs iets minderen in trainen). Maar die veiligheid is zeker een goed idee, jammer van de politie he.. Ook niet door de psycho-testen? Nogal belachelijk imo.
Bij mij is het trouwens ook 3 kwartier fietsen. + ik ga waarschijnlijk nog af en toe gaan wielrennen ook.
Zal me wel lukken, als ik mijn voeding strikt kan houden is het geen probleem , cardio doe ik graag. Maar die voeding is gewoon moeilijk voor mij
.
! 'k ga ook content zijn als ik terug een beetje een serieus doel (studies) voor ogen heb, want nu voel ik me soms wel een grote luiaard
! Ja, ik was ook gebuisd op die psycho-proeven, pfff. 'k zat bij énen die leerkracht was en nu manager... Die kunnen het natuurlijk 1000x beter uitleggen dan jonge gastjes lijk ons e. En 'k had ook redelijk veel stress dusja, niet zo goede punten gescoord
.
Haha, thx man! Als ik eens zin heb, zal ik ze eens uploadengoede pics Hannes! niet verwacht dat je cut zo goed verlopen was eerlijk gezegt.
uploaden in de gallerij die handel haha
---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------
kan beter zeggen, niet verwacht dat dit onder dat laagje zat![]()
. Nu te lui
Ik moet ook wel zeggen dat mijn vorige foto's met een fototoestelletje gemaakt is zonder flits en bijzonder lage kwaliteit. Deze foto's zijn met flits en een veel beter toestel en een gunstige lichtinval vermoed ik
.Jip, int lyceum ofzo. Niet zo ver van de overpoort. Ik heb gelezen dat je misschien een abbo gaat pakken in een fitness van 30 euro/ jaar. 'k ga da wss ook doen dan. En derna kan ik bij jou blijven pittenBtw doe jet in gent Hannes? Anders mag je zeker in september wel eens blijven crashen hoor, dan kom i kwel mee trainen in de pinte en kan jij me dingen over voeding leren haha
.
Je moet dan wel naast mij slapen in een 2 persoonsbed... No homo xD. Of misschien is er wel een zetel.
! Da zou nog vet zijn 
Merci marvin. Kben benieuwd naar jou foto's!
Jip, int lyceum ofzo. Niet zo ver van de overpoort. Ik heb gelezen dat je misschien een abbo gaat pakken in een fitness van 30 euro/ jaar. 'k ga da wss ook doen dan. En derna kan ik bij jou blijven pitten! Da zou nog vet zijn
Merci marvin. Kben benieuwd naar jou foto's!
. Maar we gaan wel niet uit he
. Ga zowieso niet veel mensen laten blijven slapen omdat de meeste van mijn maten echt uitgaanders zijn en shit. Maar in de week wil ik zowieso strikt blijven.
.
.Al die plannen die hier gesmeden worden, pfoeh!
Politie is nice, ik ga er ook voor gaan nadat ik afgestudeerd ben!
Ik stel het me al voor... politie zijn als je een beest bent... net als Ronnie Coleman.
Wanneer en wat is je volgende training?