MuscleMeat

Logje to di bone

Nette fysiek Rah! :thumbs:

In jacky's gym (gent) zijn er ook een 4-tal flikken, allemaal redelijke buffels nu ik er aan denk...

Vroeger nog een abbo gehad in de topsporthal, maar was niet te doen van het volk (de prijs trok simpelweg paupervolk aan, terwijl het eigenlijk voornamelijk voor topsporters bedoeld was), is dat nu beter?

Ja wel , ik hoor er goede en minder goeie dingen over. Maar **** man voor 30 euro /jaar kan je toch niet missen...

Dan maar eens rond 12u gaan fso , dan loopt er zeker niet veel volk rond.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Ja wel , ik hoor er goede en minder goeie dingen over. Maar **** man voor 30 euro /jaar kan je toch niet missen...

Dan maar eens rond 12u gaan fso , dan loopt er zeker niet veel volk rond.
Idd, 30 euro in een jaar kan je niet veel verkeerd mee doen.

Net terug van kuiten-borst training. Het ging wel lekker!

seated calf raises ss standing calf raises ss standing toepress
25 x 25 kg ss 25 x 40 kg ss 25 x bw
4 x 25 x 35 kg ss 25 x 50 kg ss 25 x bw

Incline db press (2e standje incline)
10 x 28 kg
8 x 32 kg
0 x 36 kg (geen spanning bij begin, kreeg db's niet de lucht in :p)
5 x 36 kg
5 x 36 kg -> 3 x 30 kg -> 3 x 26 kg

Incline cheated db fly's
15 x 15 kg
12 x 18 kg
8 x 22 kg
4 x 26 kg -> 3 x 22 kg -> 4 x 20 kg

Hammergrip machine press
10 x 80 kg
8 x 90 kg
5 x 105 kg -> 2 x 90 kg -> 2 x 80 kg

Flat cable fly's
12 x 15 kg
10 x 20 kg
4 x 30 kg -> 2 x 25 kg -> 3 x 20 kg

En dan nog 3 setjes weighted plank holds op aanraden van yoshuba. Zwaar :D!

weighted plank holds? hoe fix je dat?

De houding aannemen en dan legde yosh een 25 kg - plate op mijn rug. Hij krijgt dat voor elkaar zonder hulp :p. Wel een goede core-oefening!

haha dat wil ik wel zien:D, knap trouwens! ik doe hem ook regelmatig...maar zonder gewicht vind ik het wel genoeg.

behoorlijke borsttraining trouwens!

Super training!

Ik denk dat wij later er nog goed gaan bij staan hoor, als wij zo blijven door doen. We hebben er zelfs enorm plezier in ook! :)

Ziet er weer netjes uit. Wel raar dat je hem eerst niet 1x omhoog krijgt en daarna toch nog 2 setjes van 5 eruit krijgt, ook al is de eerste klaarzetrep vaak wel wat zwaarder ja.
Pics zien er ook goed uit, die cut is goed gevallen.

Goede training hoor kerel!:D

Nog paar kleine vraagjes Hannes.

Die pannenkoek hoe maak je die precies? Gewoon alles samen en dan in de pan? En met of zonder boter?

Kan je pure cacao kopen in de makro? En hoe speel je dit binnen?

Welke olie is het? Gewoon plantaardige olie, olie in kwark lijkt me raar haha :D. Ook de kipfilet en biefstuktartaar ( nog nooit van gehoord.. Gewone biefstuk dan?) doe je die gewoon in de stoomoven?

• #1.072
haha dat wil ik wel zien:D, knap trouwens! ik doe hem ook regelmatig...maar zonder gewicht vind ik het wel genoeg.

behoorlijke borsttraining trouwens!
Thx, ik was echt aan het trillen tijdens de oefening :D
Super training!

Ik denk dat wij later er nog goed gaan bij staan hoor, als wij zo blijven door doen. We hebben er zelfs enorm plezier in ook! :)
Het is inderdaad leuker trainen met jou erbij :D! Over paar jaartjes ownen we de gym ;)
Ziet er weer netjes uit. Wel raar dat je hem eerst niet 1x omhoog krijgt en daarna toch nog 2 setjes van 5 eruit krijgt, ook al is de eerste klaarzetrep vaak wel wat zwaarder ja.
Pics zien er ook goed uit, die cut is goed gevallen.
Ik ben gewoon om ze zelf in positie te brengen, en dan meteen de juiste spanning op de borst te zetten. Nu had ik die spanning niet omdat yosh mij helpte, en het werd een fail :p
thx marvin!
Nog paar kleine vraagjes Hannes.

Die pannenkoek hoe maak je die precies? Gewoon alles samen en dan in de pan? En met of zonder boter?

Kan je pure cacao kopen in de makro? En hoe speel je dit binnen?

Welke olie is het? Gewoon plantaardige olie, olie in kwark lijkt me raar haha :D. Ook de kipfilet en biefstuktartaar ( nog nooit van gehoord.. Gewone biefstuk dan?) doe je die gewoon in de stoomoven?
Alle ingredienten doe ik in een kom, dan doe ik de mixer erdoor en doe ik het mengsel in een antikleefpan. Omdraaien doe ik dmv eerst de pannekoek op een bord te schuiven, dan de pan omgekeerd erop te zetten en dan om te draaien, anders wordt het maar een zooitje :D!

Pure cacao brengt mijn pa altijd mee uit de colruyt (denk ik) Het is van het merk 'van houten', als ze het in de makro hebben, weet ik niet :p. Voor mijn training doe ik gewoon 20 gr pure cacao in een shakebeker met water en drink ik zo op. 's ochtends zit de cacao in mijn pannekoek en 's avonds doorheen mijn kwark. Is echt lekker bovendien ;)

De olie maak ik altijd een mengsel van lijnzaadolie met olijfolie. Die doe ik dan in een maatdopje. En klok ik zo achterover. Het went wel na een tijdje. Kipfilet doe ik in de stomer of maak ik ook klaar in een antikleefpan. En biefstuktartaar is gewoon gehakte biefstuk. Is zo nu en dan in de aanbieding. Good luck met je cut man :p!

• #1.073
Net terug van benen en biceps training.

Front squat in smith
15 x 40 kg
12 x 60 kg
10 x 70 kg
8 x 80 kg
5 x 90 kg -> 2 x 85 kg (3e rep fail omdat mijn inhakers tegen de pinnen draaiden, jammer)

45° legpress (plate loaded)
15 x 140 kg
12 x 200 kg
10 x 250 kg
8 x 280 kg -> 6 x 250 kg -> 8 x 230 kg

Lying legcurl
15 x 30 kg
12 x 50 kg
10 x 65 kg (8x even rust en dan nog 2x)
4 x 75 kg -> 4 x 65 kg -> 4 x 50 kg

Legextensions op lying legcurl (voelt maar raar aan)
15 x 30 kg
12 x 50 kg
10 x 70 kg
8 x 90 kg -> 8 x 80 kg -> 8 x 70 kg (op gewone legextension-machine)

Standing db curl
12 x 13 kg
10 x 15 kg
8 x 17 kg
4 x 20 kg -> 3 x 18 kg -> 3 x 16 kg

Chins (handen 10 cm van elkaar)
2 x 7 x bw
3 x bw (+10 kg) -> 2 x bw -> 4 x fatman chin

Cable hammercurl met touw
2 sets + dropset

goeie workout, idd klote als die haken ertegen aan komen.
lekkere drop setjes er tussen ook.

Goede training,
maar vind je leg curls fijn om te doen? ik vind het maar klote voelen aan mn knieën.

• #1.076
goeie workout, idd klote als die haken ertegen aan komen.
lekkere drop setjes er tussen ook.
Vanaf volgende week ga ik de dropsetjes er weer uitgooien, denk ik. Moet nog even denken hoe ik het dan ga doen. Wss 5x5 ofzo op de compounds.
Goede training,
maar vind je leg curls fijn om te doen? ik vind het maar klote voelen aan mn knieën.
Tot nu toe geen last van mijn knieën (maar wat niet is, kan altijd komen :o) wat vind je betere isolatieoefeningen voor je hams?

Vanaf volgende week ga ik de dropsetjes er weer uitgooien, denk ik. Moet nog even denken hoe ik het dan ga doen. Wss 5x5 ofzo op de compounds.

Tot nu toe geen last van mijn knieën (maar wat niet is, kan altijd komen :o) wat vind je betere isolatieoefeningen voor je hams?

Hmm, ik pak gewoon stiff leg deadlifts. Vind ik wel genoeg voor hams. Aangezien je ze ook wel aanpakt met squatten en gewoon deadliften.

Ahh - veel gewicht op die 45° leg press! :o
Pfft... die smith is soms zo lastig, zeker als je zwaar gaat.

5 x 5 op de compounds kan goed zijn (meer kracht is meer massa volgens mij), misschien eens kijken naar Bill Starr/Madcow 5x5?

Morgen hard trainen! Hopelijk is het niet zo'n k*t weer als nu (alhoewel het goed afkoelt!:)).

• #1.079
Hmm, ik pak gewoon stiff leg deadlifts. Vind ik wel genoeg voor hams. Aangezien je ze ook wel aanpakt met squatten en gewoon deadliften.
1 keer conventional deadliften vind ik meer dan voldoende. Met de sldl vrees ik mijn onderrug kapot te maken.
Ahh - veel gewicht op die 45° leg press! :o
Pfft... die smith is soms zo lastig, zeker als je zwaar gaat.

5 x 5 op de compounds kan goed zijn (meer kracht is meer massa volgens mij), misschien eens kijken naar Bill Starr/Madcow 5x5?

Morgen hard trainen! Hopelijk is het niet zo'n k*t weer als nu (alhoewel het goed afkoelt!:)).
Legpress ging lekker vandaag! Misschien dat ik de volgende keer die andere smith ga gebruiken, dan heb je die miserie niet met die haken...
'k ga gewoon op de compound elke week varieren, week1: 5x5, week2: 5x3, week3: 4x8, week 4: 4 x 6. Zoiets... En op de andere oefeningen 8 tot 12 reps. Morgen weet ik nog niet wanneer ik ga trainen, want mijn vriendin gaat me vergezellen waarschijnlijk...

1 keer conventional deadliften vind ik meer dan voldoende. Met de sldl vrees ik mijn onderrug kapot te maken.

Legpress ging lekker vandaag! Misschien dat ik de volgende keer die andere smith ga gebruiken, dan heb je die miserie niet met die haken...
'k ga gewoon op de compound elke week varieren, week1: 5x5, week2: 5x3, week3: 4x8, week 4: 4 x 6. Zoiets... En op de andere oefeningen 8 tot 12 reps. Morgen weet ik nog niet wanneer ik ga trainen, want mijn vriendin gaat me vergezellen waarschijnlijk...
Ahh, njah we zien wel, laat me anders iets weten wanneer je kan trainen, hopelijk rond 11u weer. Pak anders je vriendin nog eens mee! :D

Het plan ziet er goed uit, al zou ik wel iets langer die bepaalde rep ranges aanhouden, maar door trial & error zal je dat zelf wel ondervinden.

Terug
Naar boven