AndroidHealthClinic

Logje to di bone

Ik zag net je pic staan, in je avatar! Ondanks dat dit de eerste keer is dat ik je log post, net fysiek gast! Ga zo door!

Goede training hoor kerel! daar houden we van!:D

Net fysiek man, erg netjes. Erg geslaagde cut ook.

Mag ik vragen wat dat ''Cocovite'' precies is? Gewoon pure ei-eiwitten of zo? En die eieren die in je voedingsschema staan, zijn dat gewoon hele eieren (ei-eiwit + dooier)? En dat pure cacao voor je training, heeft dat ook een specifieke reden? (Ik zou eerder iets als Whey verwachten.)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.085
Ik zag net je pic staan, in je avatar! Ondanks dat dit de eerste keer is dat ik je log post, net fysiek gast! Ga zo door!
thx voor je compliment!
Goede training hoor kerel! daar houden we van!:D
That's the way we do it!
Merci crit!
Net fysiek man, erg netjes. Erg geslaagde cut ook.

Mag ik vragen wat dat ''Cocovite'' precies is? Gewoon pure ei-eiwitten of zo? En die eieren die in je voedingsschema staan, zijn dat gewoon hele eieren (ei-eiwit + dooier)? En dat pure cacao voor je training, heeft dat ook een specifieke reden? (Ik zou eerder iets als Whey verwachten.)
Cocovite is gepasteuriseerd eiwit. 100 ml = 10 gr eiwit. Is een stuk gemakkelijker dan altijd maar eiwit van de eidooiers te scheiden.
Als er eieren staat, dan is dat uiteraard met eidooier erbij ;) K'heb ergens gelezen dat pure cacao als pre-workout kan gebruikt worden, en sindsdien is het een gewoonte geworden... Whey vind ik voor mijn training niet nodig aangezien ik een zeer eiwitrijke maaltijd ervoor eet.

Welkom trouwens! :D

Training van vandaag:

Seated shoulder press
15 x 30 kg
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
3 x 70 kg -> 3 x 60 kg -> 5 x 50 kg

Side raises
15 x 8 kg
12 x 11 kg
10 x 13 kg
5 x 16 kg -> 5 x 14 kg

Lateral rear raises (zittend en voorovergebogen)
15 x 8 kg
12 x 11 kg
10 x 13 kg
5 x 16 kg -> 5 x 14 kg

Overhead fly's (heb ze eens in een filmpje van roelly gezien)
15 x 10 kg
12 x 12 kg
10 x 14 kg
5 x 17 kg -> 3 x 15 kg -> 1 x 13 kg

En dan nog kuiten, een 10 setjes ongeveer.

Damn, wat een sterke press, netjes man

Diene dropset moet weer afzien geweest zijn!
Die flyes lijken mij wel interessant, moet je me ook eens tonen als je nog keer schouders traint.

Morgen hard beuken hé! Heb er terug zin in... zat daarnet weer te twijfele om te cutten...:roflol: waar ben ik toch mee bezig!

Vind die shoulder press er heerlijk uitzien :)
Pak je hem in de smith of los? (vind zelf smith ook nog wel fijn daarvoor)

Nette training man! :D

Cocovite is gepasteuriseerd eiwit. 100 ml = 10 gr eiwit. Is een stuk gemakkelijker dan altijd maar eiwit van de eidooiers te scheiden.
Als er eieren staat, dan is dat uiteraard met eidooier erbij ;) K'heb ergens gelezen dat pure cacao als pre-workout kan gebruikt worden, en sindsdien is het een gewoonte geworden... Whey vind ik voor mijn training niet nodig aangezien ik een zeer eiwitrijke maaltijd ervoor eet.

Welkom trouwens! :D
Aah oké, gepasteuriseerd eiwit, dat klinkt wel erg handig ja. Ga er zelf ook maar eens naar kijken want inderdaad, steeds dat eiwit van dooiers scheiden is best wel irritant op den duur omdat het zo tijdrovend is :') (en dan ben je lekker bezig, en dan moet er zo'n poepdooier soms opeens 'breken' zodat het geheel toch nog in m'n ei-eiwitmengsel komt :mad: :p)

Ah ok, nooit van gehoord eigenlijk dat cacao. Nou ja als het werkt, waarom ook niet hè :D

Haha dank je voor je welkom, wat je log betreft is het inderdaad de eerste keer dat ik er eens in post :D

• #1.090
Damn, wat een sterke press, netjes man
'k ben ook blij dat die 70 terug vlot ging!
Diene dropset moet weer afzien geweest zijn!
Die flyes lijken mij wel interessant, moet je me ook eens tonen als je nog keer schouders traint.

Morgen hard beuken hé! Heb er terug zin in... zat daarnet weer te twijfele om te cutten...:roflol: waar ben ik toch mee bezig!
Hmmm, er staat ergens een filmpje waar roelly hem doet, even zoeken...
http://www.youtube.com/watch?v=2notYrYfGbo&feature=related
Naar 2min 30 gaan ;) Gewoon massa pakken vanaf nu man! Niet meer aan cutten denken!
Vind die shoulder press er heerlijk uitzien :)
Pak je hem in de smith of los? (vind zelf smith ook nog wel fijn daarvoor)
Los, voelt veel beter aan dan in smith :D!

Aah oké, gepasteuriseerd eiwit, dat klinkt wel erg handig ja. Ga er zelf ook maar eens naar kijken want inderdaad, steeds dat eiwit van dooiers scheiden is best wel irritant op den duur omdat het zo tijdrovend is :') (en dan ben je lekker bezig, en dan moet er zo'n poepdooier soms opeens 'breken' zodat het geheel toch nog in m'n ei-eiwitmengsel komt :mad: :p)

Ah ok, nooit van gehoord eigenlijk dat cacao. Nou ja als het werkt, waarom ook niet hè :D

Haha dank je voor je welkom, wat je log betreft is het inderdaad de eerste keer dat ik er eens in post :D
Kheb het ook veel anders dat mijn eidooier er toch in geraakt :D haha, wat een boeltje altijd.. Hier in belgie is het te verkrijgen in de Makro, maar in Nederland weet ik het niet...

Leuk spul :D. Heb 5liter staan in mijn frigo lol :o

• #1.092
Net getraind: rug en triceps. Deze keer bleef er tegen mij maar constant een kerel praten, dezelfde die de vorige keer tegen yosh maar bleef doorpraten. Manmanman...

T-bar row met borststeun (reverse grip)
12 x 45 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
4 x 80 kg -> 4 x 65 kg -> 4 x 50 kg

Deadlift
12 x 80 kg
10 x 100 kg
8 x 120 kg
5 x 130 kg

Hammergrip pullups
10 x bw (-10 kg)
7 x bw
3.5 x bw + 10 kg
3.5 x bw + 10 kg -> 3 x bw -> 4 x bw - 10 kg

Behind the neck pulldown
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
8 x 80 kg -> 8 x 70 kg -> 8 x 60 kg (frontpulldown deze dropset)

Shrugs
4 sets in smith

Dips
15 x bw
12 x bw + 10 kg
9 x bw + 20 kg
6 x bw + 30 kg -> 6 x bw + 10 kg -> 5 x bw

Pushdown
4 sets

Overhead extensions
3 sets

Net getraind: rug en triceps. Deze keer bleef er tegen mij maar constant een kerel praten, dezelfde die de vorige keer tegen yosh maar bleef doorpraten. Manmanman...

Hehe... ik weet hoe het is! :p
Heb hem deze morgen gestuurd dat ik niet zoveel ging prate tussen mijn sets door, denk dat hij daarom veel met u was aan't praten. :D

• #1.094
'k ga vanaf nu terug beginnen bulken. Wel blijf ik met de fiets gaan, en eet ik zo clean mogelijk. Het voedingsschema:

Bij ontwaken: 10 gr bcaa + 20 gr rozijnen
Meal1: Pannekoek (100 gr havermout/brinta + 250 ml cocovite + ei + 10 gr cacao) + stuk fruit
Meal2: 125 gr rijst + 77.5 gr tonijn + ei
Pre-workout: 20 gr cacao
Tijdens workout: 50 gr honijn
Post-workout: 20 gr dextro + 28 gr whey
Meal3: 100 gr brinta + 150 gr kipfilet
Meal4: 50 gr pasta/havermout + 77.5 gr tonijn + ei + 20 gr noten
Meal5: 50 gr pasta/havermout + 100 gr tartaar + ei + 20 gr noten
Meal6: 500 gr kwark + 20 gr noten + 10 ml olie + 5 gr cacao.

Goed voor om en bij de 4000 kcal's :)

Bij elke maaltijd ook nog een portie groentjes uiteraard. Vanaf morgen ook op de compounds 5x5 draaien, en isolatie 8 tot 15 reps.

Goed voor om en bij de 4000 kcal's :)

Bij elke maaltijd ook nog een portie groentjes uiteraard. Vanaf morgen ook op de compounds 5x5 draaien, en isolatie 8 tot 15 reps.
****ing tijd om te groeien! :D Ziet er goed uit, alleen weet ik niet of die dextrose wel nodig is? 3XL heeft dit al meerdere malen vermeld dacht ik.

• #1.096
****ing tijd om te groeien! :D Ziet er goed uit, alleen weet ik niet of die dextrose wel nodig is? 3XL heeft dit al meerdere malen vermeld dacht ik.
Inderdaad, moest ik niet meer een halfuur terug moeten fietsen naar huis, zou ik de dextrose ook achterwege laten. Maar nu denk ik niet dat het veel kwaad kan.

Haha nice Hannes!

Btw , ik heb jouw dieet uitgerekend( cut dieet) wel zonder 30gram noten en -15ml olie. En ook de tartaar vervangen door 100gram magere hesp.

Ik kwam uit aan 2030.. Nu heb het wel opgelost met 2 extra eieren en een shake , maar ik vraag me dan wel af of je berekeningen juist waren :P.

• #1.098
Haha nice Hannes!

Btw , ik heb jouw dieet uitgerekend( cut dieet) wel zonder 30gram noten en -15ml olie. En ook de tartaar vervangen door 100gram magere hesp.

Ik kwam uit aan 2030.. Nu heb het wel opgelost met 2 extra eieren en een shake , maar ik vraag me dan wel af of je berekeningen juist waren :P.
Hmmm, ik kom nog altijd uit op 2750 kcal's. Strange :p

Hmmm, ik kom nog altijd uit op 2750 kcal's. Strange :p

Wel 15ml minder olie en 30 gram noten . Heb alles eens uitgetypt in mijn log , misschien kan je eens kijken waar de fout zou zitten?

Ook die tartaar is vervangen door rauwe ham (115kcals) mss dat de tartaar een stukje meer is... Dunno :o

Terug
Naar boven