dDa
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx!
bwaaaaaa, ik nam het gewoon omdat er niets anders was van fruit (buiten dan enkele beschimmelde perzikken), normaal eet ik liever vers fruit. Nu lekker een banaantje erbij!Mooie training weer kerel! is dat diepvries rood fruit een beetje te doen?

We hebben ook een squatrek hoorFront squats in smith? Al eens geprobeerd een losse barbell te cleanen? Met jouw stats moet 90 kg lukken.
Maar met een losse bar moet ik me veel te veel concentreren om de bar op de plaats te houden, terwijl ik in de smith mij alleen zorgen moet maken dat de haken niet in de vangers terecht komen. Frontsquat in smith vind ik echt een heerlijke oefening. Welkom trouwens!Hehe, dat was het zeker

Declines mogen wel stuk hoger gaanLekker bezig geweest weer! Behoorlijk heftige declines!
In mijn bulkperiode heb ik nog 8 x 90 kg gedrukt, nu is 5x90 al een serieuze uitdaging
!We hebben ook een squatrek hoorMaar met een losse bar moet ik me veel te veel concentreren om de bar op de plaats te houden, terwijl ik in de smith mij alleen zorgen moet maken dat de haken niet in de vangers terecht komen. Frontsquat in smith vind ik echt een heerlijke oefening. Welkom trouwens!
Kdenk dat de core wel minder werk heeft, maar de quads kan ik wel optimaal trainen.Ah zo! Had nog niet je hele log doorgelezen, en dacht dat je een van de ongelukkigen was zonder squatrack![]()
Werkt de frontsquat in de smith net zo hard in op je core als los dan? (even los van het feit dat je m waarschijnlijk puur voor je quads doet)
Indeed. Zelfde gedacht hier!Ik vind zelf front squat in de smith ook lekker, in de smith heb je het gevoel dat je op een bepaald moment een beetje 'schuin' tegen de bar kan drukken maar de geleiders zorgen ervoor dat de bar recht blijft, dit zou niet kunnen met een losse bar, zo pak je dus ook meer gewicht.
Thx!
)