Geloof me... het was zo erg dat het helemaal niet OK is...Vind ik eigenlijk wel hardcore, ookal is het met weinig gewicht, dat bewijst wel dat hij hard traint![]()

En dan nog met zijn handen op zijn knieën ook!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof me... het was zo erg dat het helemaal niet OK is...Vind ik eigenlijk wel hardcore, ookal is het met weinig gewicht, dat bewijst wel dat hij hard traint![]()

)Db rows (houvast aan rek / neen, niet zo strikt)
12 x 36 kg
12 x 40 kg
10 x 44 kg
10 x 50 kg

Was wel met straps en niet erg strikt, maarja
Ik vind db row niet echt een oefening om strikt uit te voeren!Jizzzzzzz

!Mja, kheb geen spotter dus wil ik zeker goed genoeg opgewarmd zijn.zo, dat is leuk getraind kerel ... zeker gezien de omstandigheden dan nog
wel veel opwarming voor je bench seg
Dag1: Borst / kuiten
We hebben zo stangen waar je zelf gewicht kan aanhangenGoddamn hebben jullie 50kg dumbbells? Niet fair!
Hoe is het nog met je flat BP btw? Lukt de 100 nog?
. Kheb ze eens gewogen en die wegen ongeveer 5 kg. 
Mja, deze omstandigheden ben ik ook niet gewend, ik loop wel de hele dag moe enzo, maar op krachtgebied valt het allemaal goed mee.Oh zware omstandigheden. Ik kom lekker na 9-10u slaap uit bed en wanneer ik een keer na een halve dag luiheid ga trainen pak ik nog niet die gewichten
![]()
Offcourse, geen tijd te verliezen om terug massa te pakken
!
. Terwijl ik toch al voelde dat unleash zijn werk aan het doen was. Met gevolg-> unleash voor het einde van de training uitgewerkt, meeste energie voor de training ook al weg omdat mijn maaltijd van 8 uur al voor het grootste gedeelte verteerd is.
)Normaalgezien slaap ik tot 8 uur ofzo, maar ik heb een vakantiejob en ben al van 2 uur op. Dan 3/4de havermoutpannekoek gegeten, rond 7 uur thuis ander stukje opgegeten en dan om 8 uur mijn rijst met tonijn en ei. 'k ga echt blij zijn als dat werk erop zit.moet je maar niet zo'n ochtend mens zijn, had je hier geen last van
maar idd klote, wel een mooie workout neergezet weer.
trouwens ik ben wel benieuwd hoe je die front-squat precies doet in de front-squat dan kan ik dat ook eens gaan proberen
& hmmm havermout pancakes (met banaan) heerlijk!

Thanks!
give it a try