XXL Nutrition

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Thx!
De lengte van de training viel nog mee hoor, we hebben hard getraint en niet gebullshit dus wees tevreden! :D

Kuiten trainen was leuk!
Jip om en om is wel lekker voor de kuiten, niet te lang rusten en gewoon een degelijk gewicht op onze schouders!
Ah jij pakt de side raise ook afgewisseld strikt en cheated, zo doe ik het sinds kort ook denk dat je zo de spieren maximaal aanpakt.
Verder gewoon erg netjes.
Qua isolatieoefeningen doe ik elke week bijna iets anders. Dit voelde wel lekker aan!
Mooi! Er wordt ook weer samen met andere DBB'ers getraind! Beste gewichten ook:D:D
Yosh en ik trainen behoorlijk veel samen :D Erg leuk !
Dips gaan ook lekker voorruit zie ik;)
Hehe, met 2 rugzakken om de gewichten in te steken :D

Net rug getraind en ook weer wat kuiten!

Hammergrip pullups
5 x bw
2 x 5 x bw + 2.5 kg
5 x bw + 5 kg
5 x bw + 7.5 kg (nipt :D)

Db row (houvast aan rek)
15 x 32 kg
12 x 36 kg
12 x 40 kg
10 x 44 kg

Widegrip pulldown
12 x 60 kg (behind neck)
12 x 70 kg
12 x 85 kg

V-grip cable row
15 x 60 kg
12 x 80 kg
8 x 100 kg (cheatstyleee)

Deadlift
15 x 60 kg
12 x 90 kg
10 x 100 kg
10 x 110 kg

Shrugs
12 x 110 kg
10 x 130 kg
8 x 150 kg (cheat)

Kuiten: 5 sets seated dumbbell tibialis shizzle SS standing calf raises

Hehe, ook eens deadlift achteraan gezet, hoe ging hij? Ik kreeg opeens veel zin om te dlen, wel wat minder gewicht wel, maar goed explosief!
Tibias trainen is wel relax, goed gevoel!
Ff rowen met de 44s onze Hannes.. :D

Wie weet kom ik nog eens binnenkort af naar oxygen, weet niet of ik iets ga doen, maar gewoon om er te zijn... :)
Hoe zijn de komende trainingen gepland?

• #1.143
Hehe, ook eens deadlift achteraan gezet, hoe ging hij? Ik kreeg opeens veel zin om te dlen, wel wat minder gewicht wel, maar goed explosief!
Tibias trainen is wel relax, goed gevoel!
Ff rowen met de 44s onze Hannes.. :D

Wie weet kom ik nog eens binnenkort af naar oxygen, weet niet of ik iets ga doen, maar gewoon om er te zijn... :)
Hoe zijn de komende trainingen gepland?
Tijdens deadliften kwam die blonde (die mij de groeten moest doen van jou :p) zagen dat ik stiller moest zijn. Deadliften op het einde vind ik wel chill, gewoon hoog in reps en al je energie op gebruiken :D!

Morgen geen training want vannacht begin ik aan mijn vakantiejob, zaterdag staat borst op het programma. Je kan misschien bepaalde dingen op techniek wat oefenen of je traps laten wennen aan zwaardere gewichten. Je ziet maar hé!

Stevige rugtraining, wat minder dl maar wat wil je zo achteraan ;)

Tijdens deadliften kwam die blonde (die mij de groeten moest doen van jou :p) zagen dat ik stiller moest zijn. Deadliften op het einde vind ik wel chill, gewoon hoog in reps en al je energie op gebruiken :D!

Morgen geen training want vannacht begin ik aan mijn vakantiejob, zaterdag staat borst op het programma. Je kan misschien bepaalde dingen op techniek wat oefenen of je traps laten wennen aan zwaardere gewichten. Je ziet maar hé!
Man toch... k'dacht nu echt dat zij de chillste van ze allemaal was! :fuu:
Vakantiejob... nog eens :fuu:

Zaterdag normale uur zoals altijd?

• #1.147
Stevige rugtraining, wat minder dl maar wat wil je zo achteraan ;)
Ach, ik ben wel tevreden nog over mijn deadlift. Highreps are killing!
Man toch... k'dacht nu echt dat zij de chillste van ze allemaal was! :fuu:
Vakantiejob... nog eens :fuu:

Zaterdag normale uur zoals altijd?
Ja, echt, ik dacht ook dat zij nog een chille was. Maar waarschijnlijk zijn het orders van leen ofzo hé. En de vakantie job is echt klote, maarja, het moet hé. En zaterdag ga ik rond half 11 a 11 uur ofzo. Tot dan?!
Als je DL aan het begin doet is de rest weer wat minder;):rolleyes:
Indeed, en heavy rows en pullups doen een rug ook groeien :D

• #1.149
Alleen BOR zijn bij mij dan minder, de rest van de rugoefeningen ben ik even sterk.
Tbar, pullups, pendley rows enz.. daarom heb ik deads altijd gewoon aan het begin.
Bij mij lijden al mijn oefeningen na de deadlift er onder. Deadlift is een oefening die al mijn energie opslorpt!

Vandaag kuiten en chest

Standing calf raises ss one leg standing calf raises
4 x 20 x 70 kg ss 20 x één been - 20 x andere been

Seated calf raises
4 x 15 x 50 kg

Decline benchpress
5 x 85 kg
5 x 87.5 kg
3 x 5 x 90 kg

Incline db fly
12 x 15 kg
2 x 12 x 18 kg
10 x 20 kg

Incline db press
2 x 8 x 32 kg
7 x 32 kg
6 x 32 kg

Cable fly's
4 setjes / 2 varianten - 15 tot 8 reps

En dan nog 4 setjes onderarmen met yosh!

Bij mij lijden al mijn oefeningen na de deadlift er onder. Deadlift is een oefening die al mijn energie opslorpt!
+1..echt epic k*t trainingen als ik begin met heavy deads!

Wel weer mooie training kerel! Kuiten en borst zullen goed volgezeten hebben!:D

• #1.151
+1..echt epic k*t trainingen als ik begin met heavy deads!

Wel weer mooie training kerel! Kuiten en borst zullen goed volgezeten hebben!:D
Hehe, wees daar maar zeker van!

Benen en biceps vandaag:

Frontsquat in smith
5 x 87.5 kg
3 x 5 x 90 kg
3 x 92.5 kg - 30 sec rust - 2 x 92.5 kg

Legpress (plate loaded, elke set voeten iets dichter bij elkaar)
15 x 200 kg
15 x 220 kg
2 x 15 x 230 kg

Legextenions
3 x 12 x 45 kg (in midden van opwaartse beweging even stoppen, traag negatieve beweging)

Glute ham raises
12 x 50 kg (seated legcurl -> opwarming)
3 x 6 x bw - enkel negatieve beweging

Abductor machine
15 x 50 kg
15 x 70 kg
15 x 80 kg

Smallgrip chins
2 x 5 x bw + 5 kg
2 x 5 x bw + 7.5 kg
4 x bw + 8.75 kg (5fail) - 45 sec rust - 1 x bw +8.75 kg

Barbell curl
4 x 15 x 22 kg

Hammercurl
12 x 14 kg
12 x 16 kg
2 x 12 x 18 kg

Goeie training, glute ham raises zagen er effectief uit, volgende keer ook eens proberen.

Was al bijna bang dat je adductie had gedaan en daardoor een week niet lekker kon slapen;) Maar abduction valt mee..:D Wel echt dikke front squats en legpressen man!:rocknana:

Lekkere legpress, damn :). Ik pak er zoveel niet op :(.

• #1.155
Goeie training, glute ham raises zagen er effectief uit, volgende keer ook eens proberen.
Merci mate!
Was al bijna bang dat je adductie had gedaan en daardoor een week niet lekker kon slapen;) Maar abduction valt mee..:D Wel echt dikke front squats en legpressen man!:rocknana:
Adductor had ik de eens de laatste beentraining gedaan voor ik wegging voor 5 dagen met mijn vriendin. Manmanman, wat heb ik daar afgezien :D!
Lekkere legpress, damn :). Ik pak er zoveel niet op :(.
Die legpress ben ik wel sterk op :p Gewoon op karakter doorduwen, rep per rep :p

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Vanmorgen schouders en triceps gedaan:

Seated shoulderpress
5 x 67.5 kg
2 x 5 x 70 kg
2 x 5 x 72.5 kg
-> f*cking nice!

Side raises
2 x 15 x 10 kg
12 x 12 kg
10 x 14 kg

Standing lateral rear raises
2 x 12 x 12 kg
2 x 10 x 14 kg

Shoulder bomb (supertrage negatieven)
15 x 5 kg
2 x 10 x 7 kg

Close grip benchpress
5 x 75 kg
2 x 5 x 77.5 kg
5 x 80 kg (1spot)
4 x 80 kg (1spot) + 1 x 80 kg negatief
-> niet zo tevreden

Dips
15 x bw
15 x bw + 10 kg
11 x bw + 20 kg
12 x bw + 20 kg

Lying triceps extensions
3 sets!

Die shoulder press is wel nice! Daardoor was je iets minder sterk op de CGBP! :p

Shoulder bombs zijn moeilijk, maar effectief. Man... deze avond was er een vent die aan het leg pressen was met ongeveer (gok) 140-160kg... hij kreunde echt voor heel de gym bij bijna elke rep! :roflol:

Die shoulder press is wel nice! Daardoor was je iets minder sterk op de CGBP! :p

Shoulder bombs zijn moeilijk, maar effectief. Man... deze avond was er een vent die aan het leg pressen was met ongeveer (gok) 140-160kg... hij kreunde echt voor heel de gym bij bijna elke rep! :roflol:

Vind ik eigenlijk wel hardcore, ookal is het met weinig gewicht, dat bewijst wel dat hij hard traint ;)

• #1.158

Jip, kdenk ook wel dat die shoulderpress al veel kracht heeft doen verspillen, maarja so be it!

Hahaha, er zwaar over :p
Vind ik eigenlijk wel hardcore, ookal is het met weinig gewicht, dat bewijst wel dat hij hard traint ;)
Bwaa, dat vind ik niet. Bij legpress kan ik zo veel geven, dat heel mijn hoofd op ontploffen staat en dat mijn benen bijna op instorten staan. Maar kreunen of lawaai maken? Niet echt, nee.

Damn die schoulderpresses zijn hard kerel!:D:D

Terug
Naar boven