- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indeed nette bench training! t*ring hoog volume zeg.
Bedankt iedereen!

Die 90 kg was echt ontzettend zwaar, het was echt nipt! Maargoed...
? Dat ik toch een beetje een gedacht heb 
Nog meer eiwitten?schroef je hoeveelheid eiwitjes nog een beetje op man, maar ziet er aardig uit dat wel...
Ik zou ook wat meer noten nemen, bij voorkeur wat eerder op de dag![]()

, ik weeg maar rond de 78 kg hé
Hoeveel gram eet jij per dag, deadliftbaas!?Nog meer eiwitten?
Bij ontwaken: 23 gr
Meal1: 50 gr
Meal2: 26 gr
Meal3: 58 gr
Pre-workout: /
Post-workout: 21 gr
Meal4: 45 gr
Meal5: 41 gr
Meal6: 53 gr
Meal7: 59 gr
==374 gr eiwit, ik weeg maar rond de 78 kg hé
Hoeveel gram eet jij per dag, deadliftbaas!?

Das inderdaad veelah ja, dan rekende ik ff verkeerd ghehehe, hoeveel precies weet ik niet, maar flink, ik denk momenteel rond de 450![]()
Ik zou momenteel niet weten aan zoveel eiwitten te komen
! Als je as gaat nemen, zal je wss nog hoger moeten gaan zeker
?

volgende week ga ik waarschijnlijk een deloadweekje inlassen en dan met een nieuw schema en in een nieuwe gym er terug volle gas tegen aan 

Ja als ik niet uitga, op een trainingsdag, ligt mijn eiwit op een 300 gram. Imo ook meer dan ruim voldoende450 is belachelijk joh als hij maar 78 kg weegt.
algemeen wordt aangenomen dat je 2.5 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag zou moeten nemen.
stel dan nog dat je 3 gram neemt, zit je met 240 gram zeker goed![]()

Mja, de vrijdag idd veel oefeningen... Biceps lopen wel wat achter, veel te weinig kracht in. Is 2 oefeningen in de week voor biceps voldoende in jouw ogen?Goede indeling en de rep range ziet er ook goed uit. Zo'n omgekeerde piramide kan erg bruut zijn, maar je hebt verder ook niet teveel volume staan. Misschien 1 bicep oefening eruit, 3 oefeningen waarbij je nagenoeg precies hetzelfde doet is misschien aan de vele kant. Ziet er heel erg goed uit verder.
dat bestaat niet. Een pr is een pr, pr na cutten is bull