Fitness Seller

Logje to di bone

Goe getraint maat. Alles geven op die rest-pauze setjes! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
hoe de **** eet je brinta met kipfilet maat?

verder wel een hoog volume in die rugtraining man, maar wel nette gewichten iig - hoe bevalt het met DC? ik doe een beetje combi van DC en Yates-style nu...bevalt erg goed man, pomp is gigantisch!

hoe kom je trouwens aan gewichten van 23 kilo op EZ-bar preacher curls?
Door elkaar, ik zie brinta net als brood. Daar eet je toch ook gewoon kipfilet op :p? Mijn ma moet er altijd van walgen en vind het 'varkenskost'
Dogcrapp is echt altijd sterven, maar het bevalt me wel.

Bar weegt 8 kg, dus 7.5 kg aan elke kant. Eerste setje moest trouwen 8x18 kg zijn. Maarja :p
Goe getraint maat. Alles geven op die rest-pauze setjes! :D
Zij ma zeker!
Daar wil ik ook weleens een fotootje van zien;)..
Het ziet er erg wansmakelijk uit, maarja. Ik vind het echt ideaal als post-workout.

Training van net:

Squat
15 x 60 kg
12 x 70 kg
10 x 80 kg
8 x 90 kg
10,5,4 x 100 kg (19 reps, not bad)

Seated legpress (narrow stance)
15 x 141 kg
12 x 189 kg
12,5,5 x 213 kg (bij set 2 en 3 wel de eerste rep met handen op knieen. 22 reps)

SLDL met db's
15 x 15 kg
12 x 20 kg
15,8,6 x 30 kg (29 reps)

Legextensions
15 x 40 kg
12 x 50 kg
13,6,5 x 60 kg (24 reps, vorige keer 22 reps)

En dan ook nog kuiten aangepakt. En de tibia. Goed getraind, morgen schouders en triceps!

Al gestopt met dogcrapp?

Heb nu geen tijd om helemaal terug te lezen, ben een week weg geweest dus heb even niet kunnen volgen :)

• #1.266
Al gestopt met dogcrapp?

Heb nu geen tijd om helemaal terug te lezen, ben een week weg geweest dus heb even niet kunnen volgen :)

Nop, nog altijd de laatste set tot failure en dat 3 keer. Ja bij squat bvb niet, daar ga ik door tot mijn techniek te lelijk is.

Nop, nog altijd de laatste set tot failure en dat 3 keer. Ja bij squat bvb niet, daar ga ik door tot mijn techniek te lelijk is.

Bij dogcrapp ga je alle drie de setjes tot faillure en doe je daarvoor niet zo veel. Ook doe je bij dogcrapp fullbody en een andere indeling dan jij nu doet.

Als ik je één advies mag geven, ga niet zomaar veranderen aanbrengen aan dogcrapp. Volg het schema zoals het hoort, of volg het niet. Het is zo al blessuregevoelig genoeg. Er zijn genoeg mensen op dit forum die daar het levende bewijs van zijn.

• #1.268
Bij dogcrapp ga je alle drie de setjes tot faillure en doe je daarvoor niet zo veel. Ook doe je bij dogcrapp fullbody en een andere indeling dan jij nu doet.

Als ik je één advies mag geven, ga niet zomaar veranderen aanbrengen aan dogcrapp. Volg het schema zoals het hoort, of volg het niet. Het is zo al blessuregevoelig genoeg. Er zijn genoeg mensen op dit forum die daar het levende bewijs van zijn.

Dan noem ik het niet meer doggcrap, want ik doe het niet precies op die manier. Gewoon laatste set rest pauze-sT en ervoor wat volume. Bij squat heb ik geen zin om 3 keer tot failure te gaan. Bij legpress en legextensions dan weer wel. Als ik elke training verbeter in die laatste set, is het goed. Ook al ga ik niet altijd tot failure.

Toch bedankt voor het advies ;)

Lekker :)

Wtf zie ik daar op de achtergrond gebeuren :eek:

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Denk dat die 'opwarming' voor het dc-setje niet zoveel aan de belasting toevoegen hoor. En een split waarbij je elke spier maar 1x per week pakt (wordt in de praktijk wat meer natuurlijk met overlappende spiergroepen), is op zich niet zo heel belastend hoor ook, een fullbody misschien wel des te meer.

:roflol: ik ging strike. Ik dacht al : Damn die gast legt er veel gewicht op en dan ook nog eens zo wijd pakken, ziet er nochtans geen beest uit.

En dan die reps :D. Kapotlachen.

OT : Nette squats , 10*100 is naice :D

:roflol: ik ging strike. Ik dacht al : Damn die gast legt er veel gewicht op en dan ook nog eens zo wijd pakken, ziet er nochtans geen beest uit.

Hahaha wtf is die kerel aan het doen!? Een rom van een halve centimeter? :D

:roflol:

Dat is dus iemand die bijna elke training hetzelfde doet. Ik moet wel zeggen dat hij toch wel een heel sterke grip heeft en stabilisatiespieren... Hij doet sumo deadlifts van een verhoog met 200kg+ en nog een aantal dingen. Is wel leuk om hem eens bezig te zien, wel een vriendelijke gast.

T'kan zijn da ik vandaag ook ga trainen (schouders - triceps) i.v.m. tijdsgebrek op maandag (studeren)... :)

• #1.273

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Denk dat die 'opwarming' voor het dc-setje niet zoveel aan de belasting toevoegen hoor. En een split waarbij je elke spier maar 1x per week pakt (wordt in de praktijk wat meer natuurlijk met overlappende spiergroepen), is op zich niet zo heel belastend hoor ook, een fullbody misschien wel des te meer.
Inderdaad, die opwarmsetjes zijn echt niet zo belastend. Ik ben ook niet van plan om deze methode maanden aan te houden.

Thx voor die squats. Ik vind techniek er wel redelijk uitzien, misschien ietsje dieper nog. En over die gast, tja. In onze gym word er niet meer raar naar gekeken. Voor hem telt alleen het gewicht, hoeveel hij dat verplaatst doet er niet toe. Ook bij deadlift, eerste keer dat hij het deed, was het gewoon conventional en van op de grond. Nu is het vanop verhoogje en in sumostance. Gisteren ging hij tot 210 kg (wel gefaald), vandaag ging hij tot 190 kg. Hem zeggen dat deadlift super belastend is voor je lichaam heeft geen nut, want hij acht hem superman. Wel vriendelijke gast verder :p
Hahaha wtf is die kerel aan het doen!? Een rom van een halve centimeter? :D
Zie hierboven :p
:roflol:

Dat is dus iemand die bijna elke training hetzelfde doet. Ik moet wel zeggen dat hij toch wel een heel sterke grip heeft en stabilisatiespieren... Hij doet sumo deadlifts van een verhoog met 200kg+ en nog een aantal dingen. Is wel leuk om hem eens bezig te zien, wel een vriendelijke gast.

T'kan zijn da ik vandaag ook ga trainen (schouders - triceps) i.v.m. tijdsgebrek op maandag (studeren)... :)
We wisten het hé dat er commentaar ging op komen :p haha

• #1.274
Schouders en triceps

Neckpress in smith (seated)
12 x bb
10 x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 60 kg
8,2,1 x 60 kg (11 reps, ééntje meer dan vorige keer)

Seated side raises
8 x 6 kg
8 x 8 kg
8 x 12 kg
14,6,6 x 14 kg (26 reps, vorige week 26 reps met 13 kg)

Standing lateral rear raises (naar achteren)
8 x 6 kg
8 x 8 kg
8 x 12 kg
15,6,4 x 14 kg (25 reps, vorige week 26 reps met 13 kg)

Shoulder press (machine)
10 x 40 kg
10 x 50 kg
13,3,2 x 75 kg (18 reps, vorige week 18 reps met 70 kg)

Skullcrusher
15 x 18 kg
12 x 23 kg
10 x 28 kg
9,3,2 x 33 kg (14 reps, vorige week 8 cheatreps met 38 kg)

Triceps pushdown
10 x 20 kg
8 x 30 kg
11,3,2 x 40 kg (16 reps, vorige week 24 reps met 35 kg)

Dips
2 x 10 x bw
19,5,4 x bw + 10 kg (zelfde als vorige week)

Alleen triceps pushdown is veel verschil buiten vorige week, maar 5 kg erbij op dit apperaat maakt veel verschil imo. Dus geen idee als het echt zwakker is...

ik ging stuk op dat filmpje haha - die gast :p ik ken wel mensen die teveel banken en 10 cm boven hun borst stoppen, maar dit was alleen z'n ellebogen net laten buigen

verder netjes nog met DC kerel!

edit: goede schouder-tri training

Toch een VPR op die presses:D

Edit: WTF..bekijk net dat filmpje want dat kon niet op mijn werk! Die dude op de achtergrond is inderdaad priceless!:eek:

Laatst bewerkt:
  • #1.277
ik ging stuk op dat filmpje haha - die gast :p ik ken wel mensen die teveel banken en 10 cm boven hun borst stoppen, maar dit was alleen z'n ellebogen net laten buigen

verder netjes nog met DC kerel!

edit: goede schouder-tri training
Thx, sjaakie!
Toch een VPR op die presses:D

Edit: WTF..bekijk net dat filmpje want dat kon niet op mijn werk! Die dude op de achtergrond is inderdaad priceless!:eek:
Het is elke dag zo. Iedereen is het hier al gewoon :p

Gisteren rug en kuiten:

Hammergrip Pullup
2 x 6 x bw
13,3,3 x bw (19 reps, vorige training 17 reps)

Db row (houvast aan dbrek)
8 x 36 kg
6 x 40 kg
4 x 44 kg
13,5,4 x 50 kg (22 reps, vorige training 28 reps met 44 kg)

Deadlift (touch&go)
10 x 60 kg
8 x 90 kg
6 x 110 kg
4 x 120 kg
8,3,2 x 132.5 kg (13 reps, vorige training 11 reps met 130 kg)

V-grip pulldown
8 x 60 kg
12,5,3 x 80 kg (20 reps, vorige week 17 reps met 75 kg)

Reverse grip machine row
8 x 60 kg
10,5,4 x 95 kg (19 reps, vorige week 18 reps met 90 kg)

Kuiten: Seated calf raises, setje of 8 gedaan met op het einde een dropset.

Conclusie: Op alle oefeningen verbeterd! Alleen db row weet ik niet omdat ik dat gewicht drastisch verhoogd had)

Vandaag borst en biceps

Incline db press (2e standje)
12 x 20 kg
10 x 28 kg
8 x 32 kg
9,2,1 x 36 kg (12 reps, vorige week 19 reps met 32 kg)

Incline db hammergrip press (eerste standje)
12 x 18 kg
10 x 24 kg
10,4,2 x 30 kg (16 reps, vorige training 17 reps met 28 kg)

Flat db fly
8 x 11 kg
8 x 13 kg
8 x 15 kg
18,8,5 x 18 kg (31 reps, vorige training 31 reps met 17 kg)

Peckdeck
8 x 30 kg
13,4,3 x 45 kg (20 reps, vorige training 21 reps met 40 kg)

Seated db curl
12 x 9 kg
10 x 12 kg
8 x 14 kg
11,4,4 x 15 kg (19 reps, vorige training 15 reps)

Standing hammercurl
10 x 16 kg
15,9,7 x 20 kg (31 reps, vorige training 29 reps met 18 kg)

Ez-bar preacher curl
8 x 18 kg
11,3,2 x 23 kg (16 reps, vorige training 15 reps)

Conclusie: borst moeilijk te oordelen als ik sterker ben geworden, biceps wel meer reps of zwaarder gepakt.

Nice die 8*132 en 9*36 incline!

Is toch aardig sterk die incline presses, je had er al aardig wat reps opzitten voor die 9*36.

Flat BP doe je btw wel niet veel he? :P

Dude, wat een fag die bankdrukker​

Lekkere trainingen, altijd leuk om te zien dat je verbetert!

Terug
Naar boven