Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar wil ik ook weleens een fotootje van zien
..Door elkaar, ik zie brinta net als brood. Daar eet je toch ook gewoon kipfilet ophoe de **** eet je brinta met kipfilet maat?
verder wel een hoog volume in die rugtraining man, maar wel nette gewichten iig - hoe bevalt het met DC? ik doe een beetje combi van DC en Yates-style nu...bevalt erg goed man, pomp is gigantisch!
hoe kom je trouwens aan gewichten van 23 kilo op EZ-bar preacher curls?
? Mijn ma moet er altijd van walgen en vind het 'varkenskost'
Zij ma zeker!Goe getraint maat. Alles geven op die rest-pauze setjes!![]()
Het ziet er erg wansmakelijk uit, maarja. Ik vind het echt ideaal als post-workout.
Training van net:
Squat
15 x 60 kg
12 x 70 kg
10 x 80 kg
8 x 90 kg
10,5,4 x 100 kg (19 reps, not bad)
En dan ook nog kuiten aangepakt. En de tibia. Goed getraind, morgen schouders en triceps!
Al gestopt met dogcrapp?
Heb nu geen tijd om helemaal terug te lezen, ben een week weg geweest dus heb even niet kunnen volgen![]()
Nop, nog altijd de laatste set tot failure en dat 3 keer. Ja bij squat bvb niet, daar ga ik door tot mijn techniek te lelijk is.
Bij dogcrapp ga je alle drie de setjes tot faillure en doe je daarvoor niet zo veel. Ook doe je bij dogcrapp fullbody en een andere indeling dan jij nu doet.
Als ik je één advies mag geven, ga niet zomaar veranderen aanbrengen aan dogcrapp. Volg het schema zoals het hoort, of volg het niet. Het is zo al blessuregevoelig genoeg. Er zijn genoeg mensen op dit forum die daar het levende bewijs van zijn.

Bij dogcrapp ga je alle drie de setjes tot faillure en doe je daarvoor niet zo veel. Ook doe je bij dogcrapp fullbody en een andere indeling dan jij nu doet.
Als ik je één advies mag geven, ga niet zomaar veranderen aanbrengen aan dogcrapp. Volg het schema zoals het hoort, of volg het niet. Het is zo al blessuregevoelig genoeg. Er zijn genoeg mensen op dit forum die daar het levende bewijs van zijn.
ik ging strike. Ik dacht al : Damn die gast legt er veel gewicht op en dan ook nog eens zo wijd pakken, ziet er nochtans geen beest uit.
. Kapotlachen.

ik ging strike. Ik dacht al : Damn die gast legt er veel gewicht op en dan ook nog eens zo wijd pakken, ziet er nochtans geen beest uit.
En dan die reps. Kapotlachen.
OT : Nette squats , 10*100 is naice![]()
Hahaha wtf is die kerel aan het doen!? Een rom van een halve centimeter?![]()

Inderdaad, die opwarmsetjes zijn echt niet zo belastend. Ik ben ook niet van plan om deze methode maanden aan te houden.Lekker
Wtf zie ik daar op de achtergrond gebeuren
---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------
Denk dat die 'opwarming' voor het dc-setje niet zoveel aan de belasting toevoegen hoor. En een split waarbij je elke spier maar 1x per week pakt (wordt in de praktijk wat meer natuurlijk met overlappende spiergroepen), is op zich niet zo heel belastend hoor ook, een fullbody misschien wel des te meer.
Thx voor die squats. Ik vind techniek er wel redelijk uitzien, misschien ietsje dieper nog. En over die gast, tja. In onze gym word er niet meer raar naar gekeken. Voor hem telt alleen het gewicht, hoeveel hij dat verplaatst doet er niet toe. Ook bij deadlift, eerste keer dat hij het deed, was het gewoon conventional en van op de grond. Nu is het vanop verhoogje en in sumostance. Gisteren ging hij tot 210 kg (wel gefaald), vandaag ging hij tot 190 kg. Hem zeggen dat deadlift super belastend is voor je lichaam heeft geen nut, want hij acht hem superman. Wel vriendelijke gast verderik ging strike. Ik dacht al : Damn die gast legt er veel gewicht op en dan ook nog eens zo wijd pakken, ziet er nochtans geen beest uit.
En dan die reps. Kapotlachen.
OT : Nette squats , 10*100 is naice![]()

Zie hierbovenHahaha wtf is die kerel aan het doen!? Een rom van een halve centimeter?![]()

We wisten het hé dat er commentaar ging op komen
Dat is dus iemand die bijna elke training hetzelfde doet. Ik moet wel zeggen dat hij toch wel een heel sterke grip heeft en stabilisatiespieren... Hij doet sumo deadlifts van een verhoog met 200kg+ en nog een aantal dingen. Is wel leuk om hem eens bezig te zien, wel een vriendelijke gast.
T'kan zijn da ik vandaag ook ga trainen (schouders - triceps) i.v.m. tijdsgebrek op maandag (studeren)...![]()
hahaThx, sjaakie!ik ging stuk op dat filmpje haha - die gastik ken wel mensen die teveel banken en 10 cm boven hun borst stoppen, maar dit was alleen z'n ellebogen net laten buigen
verder netjes nog met DC kerel!
edit: goede schouder-tri training
Het is elke dag zo. Iedereen is het hier al gewoonToch een VPR op die presses
Edit: WTF..bekijk net dat filmpje want dat kon niet op mijn werk! Die dude op de achtergrond is inderdaad priceless!![]()