- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jipjip, squaten gaat terug standaard in mijn beentraining!
Thx, maat!
Pff kuiten is altijd afwisselend. Niet zo heel veel, lopen ook goed achterheerlijke squat
Welke gewichten pak je op kuiten? Ben wel benieuwd.
Op seated calf raises heb ik 3x10x 50 kg gepakt, wel altijd paar seconden vasthouden vanboven. Maakt een wereld van verschilIk lees het nu pas, dit weekend niet getraind. Morgen rond 5 u ofzo, kort en krachtig, want om 8u moet ik al aan de brandweer staan (voor school...)
Ahh - dacht al, waar blijft diene nu? Hannes nie traine, da kan nie!Ik lees het nu pas, dit weekend niet getraind. Morgen rond 5 u ofzo, kort en krachtig, want om 8u moet ik al aan de brandweer staan (voor school...)

Pff kuiten is altijd afwisselend. Niet zo heel veel, lopen ook goed achterOp seated calf raises heb ik 3x10x 50 kg gepakt, wel altijd paar seconden vasthouden vanboven. Maakt een wereld van verschil

Ik reken 20 kg. Kan wel wat meer of minder zijn, weet niet.Die neckpress is nice he. Hoezwaar is je smith-stang?![]()
thx maat!Sterk hoor! Ook flinke gewichten en toch ook hoog volume!![]()
Jip, kuiten toch wel lang verwaarloosd. Maar nu toch al een halfjaar wekelijks één of meer keer aan het aanpakken. Maar ze groeien zo traagAh jammer, maar je besteed er tenminste wel betere aandacht aan als de gemiddelde trainee, zolang je hem maar wekelijks seated en standing pakt zit je denk ik wel dicht bij optimale groei![]()

Deadlift haal je mij sowieso binnen de kortste keren inHaha - ffjes met mijn max gewicht van deadlift op het einde van je training nog 6 reps maken - nice man.
Morgen trainen, zoja hoelaat?
Je gaat als een speer de laatste tijd!Goed - we zien wel, khoop dat JP het squatrack niet bezet houdt... (al 2x gebeurd). Hopelijk heb ik morgen het laatste lesuur dispensatie, dan kan ik rond 5u trainen, anders rond 6u.Deadlift haal je mij sowieso binnen de kortste keren inJe gaat als een speer de laatste tijd!
Jip, morgen trainen, maar kweet nog niet hoelaat.

Als je zo blijft doordoen, ga je iedereen overtreffen. Daar ben ik zeker van!Goed - we zien wel, khoop dat JP het squatrack niet bezet houdt... (al 2x gebeurd). Hopelijk heb ik morgen het laatste lesuur dispensatie, dan kan ik rond 5u trainen, anders rond 6u.
T'is ook mijn doel om de kloof tussen ons en nog meerdere te versmallen!![]()
Hij zit nu al bijna een week op da gewicht... achja - hij komt er zelf wel achter.Als je zo blijft doordoen, ga je iedereen overtreffen. Daar ben ik zeker van!
Haha, JP had bij mij ook het squatrek ingepalmd toen ik net begon. Hij vroeg of ik mee wou dl'en, maar voor de gezondheid van mijn rug even gewacht. Hij is weer tot 210 gegaan (wel gefaild).
Inderdaad, ik heb het hem al meer dan genoeg gezegd.Hij zit nu al bijna een week op da gewicht... achja - hij komt er zelf wel achter.
Thx marv!
Helaas was het benchen wel platDjees! Eerst incline benchen met 90/95kg om daarna gewoon droog weer aan te vangen met de 40's! NAIS!![]()
Incline is toch iets minder sterk.