Fitness Seller

Logje to di bone

****! netjes hoor 80kg MP!:thumb:

ligt het nu aan mij, of gaat het hier f*ckin hard vooruit? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Jammer man :P. Anders kon ik me nog een keer meten met jouw xD.

Wat doe je nu juist van studie? Beveiliging ofso? Ben je nog iets van plan erna?

Anders is bedrijfsmanagement niet extreem moeilijk, en is toch een mooi diploma. Als ik er dit jaar door geraak zou jij het in principe ook moeten kunnen. Aangezien ik nogal wat problemen heb om te studeren :o.
Om een heel verhaal kort te maken: was dit jaar begonnen aan integrale veiligheid, maar kdoe nu 7de jaar fitnessinstructeur. Train je alleen de woensdag in de pinte of ook nog maandag?
behoorlijke sessie mp's pfff! :thumbs:
thx! Op naar de 90 kg!!!
goe gedaan ;)
thx! MP gaat hard :p
ligt het nu aan mij, of gaat het hier f*ckin hard vooruit? :p
It's al about 'mij kapotvreten' :D

Om een heel verhaal kort te maken: was dit jaar begonnen aan integrale veiligheid, maar kdoe nu 7de jaar fitnessinstructeur. Train je alleen de woensdag in de pinte of ook nog maandag?

Nice man, waar kun je dat volgen dan?

Gaan ze misschien eindelijk een deftige instructeur hebben in De Pinte haha :D.

Maandag en woensdag :). Maar kon nu maandag niet , treinen staakten...

Is telkens rond 7.30 , niet vroeger dan 7u ( ben beetje afhankelijk van mijn neef voor de uren :p)

Tijdje terug alweer dat ik het hier gecheckt heb. Je gaat goed man. Zie een MP van 80kg staan, kan me nog dat je hierop 66kg had. Bench ook al lekker boven de 100, Goeie shit. Wat is je BW nu?

Zie integrale veiligheid staan; doe je dat nog of niet meer?, doe namelijk ook die opleiding.

• #1.386
Nice man, waar kun je dat volgen dan?

Gaan ze misschien eindelijk een deftige instructeur hebben in De Pinte haha :D.

Maandag en woensdag :). Maar kon nu maandag niet , treinen staakten...

Is telkens rond 7.30 , niet vroeger dan 7u ( ben beetje afhankelijk van mijn neef voor de uren :p)
Maandag zal ik je wel nog eens zien dan ;)
Tijdje terug alweer dat ik het hier gecheckt heb. Je gaat goed man. Zie een MP van 80kg staan, kan me nog dat je hierop 66kg had. Bench ook al lekker boven de 100, Goeie shit. Wat is je BW nu?

Zie integrale veiligheid staan; doe je dat nog of niet meer?, doe namelijk ook die opleiding.
Nop, kben moeten stoppen, maar misschien dat ik het volgend jaar nog eens probeer. We zien wel!

Training van gisteren:

Pullups (verschillende grepen)
2 x 10 x bw
3 x 8 x bw

Deadlift
3 x 60 kg
3 x 80 kg
3 x 90 kg
3 x 100 kg
3 x 110 kg
3 x 120 kg
3 x 130 kg
3 x 135 kg
3 x 140 kg
3 x 145 kg
2 x 1 x 150 kg (telkens 2e fail) -> :(

V-grip cable row
15 x 60 kg
12 x 90 kg
10 x 110 kg
5 x 130 kg -> 5 x 110 kg

Pulldown
15 x 70 kg
12 x 80 kg
10 x 90 kg
-> hierbij af en toe moeten stoppen omdat mijn grip al heel erg verzwakt was

DB pullover
15 x 15 kg
15 x 20 kg
12 x 26 kg

DB shrugs
15 x 32 kg
2 x 15 x 36 kg

En dan nog 5 a 6 setjes standing calf raises

Yosh en bea waren er ook. Yosh zie ik regelmatig, maar bea nog maar voor de 2de keer. Wat een beest gewoon! Gewoon alles is ziek aan zijn ub. LB heb ik niet kunnen zien :p

Toch jammer van die deadlift, had echt gedacht dat 3x150 er in zat. Achjah, komt wel, en kracht is duidelijk niet alles. Goddamn man, wat een massa heb je weer :p.

Je onderschat jezelf, heb ik al gezegd xD, je bent gemakkelijk even breed als mij. Denk zelf dat je ondertussen ook al meer massa hebt ook.

Calves heb je wel gezien :'). Maar die zijn niet echt indrukwekkend :(. Heb een pic staan van mijn legs btw. Maar door de lengte is het gewoon niet gemakkelijk om ze groot te doen ogen. Komt nog wel in orde :D.

• #1.388
Toch jammer van die deadlift, had echt gedacht dat 3x150 er in zat. Achjah, komt wel, en kracht is duidelijk niet alles. Goddamn man, wat een massa heb je weer :p.

Je onderschat jezelf, heb ik al gezegd xD, je bent gemakkelijk even breed als mij. Denk zelf dat je ondertussen ook al meer massa hebt ook.

Calves heb je wel gezien :'). Maar die zijn niet echt indrukwekkend :(. Heb een pic staan van mijn legs btw. Maar door de lengte is het gewoon niet gemakkelijk om ze groot te doen ogen. Komt nog wel in orde :D.

Kdenk dat ik de volgende keer straps ga aandoen voor te deadliften. Hopelijk zit hij er dan wel in. Leuk dat je meedeed btw!

Achja, als je zo gaat blijven squatten, komen die benen zeker in orde :p

Vandaag borst, biceps

Benchpress
2 x 10 x bb
2 x 3 x 60 kg
3 x 70 kg
3 x 80 kg
3 x 85 kg
3 x 90 kg
3 x 95 kg
3 x 100 kg
3 x 102.5 kg
3 x 105 kg
1 x 107.5 kg (+ 2 reps met veel spot)
-> grotere stappen nemen in het vervolg

Peckdeck
15 x 30 kg
2 x 12 x 50 kg

Incline db press (2e standje incline ~ 35°)
2 x 8 x 36 kg
3 x 5 x 40 kg

Incline fly's
15 x 12 kg
15 x 14 kg
15 x 16 kg

Barbell curls
15 x 22 kg
12 x 32 kg
12 x 37.5 kg (cheated)
10 x 42 kg (cheated + laatste reps waren partials)

Dumbbell curls op preacher bankje
15 x 8 kg
12 x 10 kg
10 x 12 kg
8 x 14 kg (paar spot)

Cable curls
3 sets

Plankholds
3 sets

Lekkere Bench Hannes!

Ga maandag ook maar eens lekker benchen hehe :D.

107.5 is aardig man, zeker na die 3 reppers weer. Weet wel niet of ik dezelfde opbouw ga nemen als jouw. Doe meestal 10x60,5x80 en dan de 100 reppen en daarna soms 110, soms 120 hangt ervan af hoe ik me voel hehe :P.

Toch mooie training Hannes!:D 110kg zit er ook wel in volgende keer als je grotere stappen maakt inderdaad!

Vandaag toch niet naar de Pinte :(. Neef heeft teveel werk voor school. ( heeft dus gewoon niets gedaan in het weekend :P). Dus dat wordt naar Gentbrugge fietsen.

• #1.392
Lekkere Bench Hannes!

Ga maandag ook maar eens lekker benchen hehe :D.

107.5 is aardig man, zeker na die 3 reppers weer. Weet wel niet of ik dezelfde opbouw ga nemen als jouw. Doe meestal 10x60,5x80 en dan de 100 reppen en daarna soms 110, soms 120 hangt ervan af hoe ik me voel hehe :P.
Ik wil qua benchniveau ook naar de 120 kg gaan, ik zal daar wel nog even over doen denk ik :D
Toch mooie training Hannes!:D 110kg zit er ook wel in volgende keer als je grotere stappen maakt inderdaad!
Als yosh er is, zal ik eens proberen!
Vandaag toch niet naar de Pinte :(. Neef heeft teveel werk voor school. ( heeft dus gewoon niets gedaan in het weekend :P). Dus dat wordt naar Gentbrugge fietsen.
Hehe, jammer dat je er niet was, maarja ik zal je nog wel zien!

Geen zin om alles te loggen maar maandag heb ik 2x140 kg gesquat (3fail), en gisteren heb ik 3 x 80 kg overhead (strikt) gedaan. Vandaag rust en morgen rug!

Jammer van je rust vandaag :P

mooie gewichten verplaatst hannes!

Mooi bezig geweest samen met Bea zo te horen. Waar heeft dit alles zich afgespeeld?

• #1.398
mooie gewichten verplaatst hannes!
Thx!
Vandaag rug en calfs!
Mooi bezig geweest samen met Bea zo te horen. Waar heeft dit alles zich afgespeeld?
In belgië, dichtbij Gent:p Ik train regelmatig samen met yosh btw.

Pullups
10 x bw (widegrip)
9 x bw (widegrip)
2 x 8 x bw (hammergrip)
2 x 8 x bw (chin, redelijk wijd)
2 x 6 x bw (v-grip)

BOR
15 x 50 kg
12 x 70 kg
12 x 80 kg
6 x 100 kg (lelijk like hell :p)
6 x 100 kg + 2 partial reps (same)

DL
2 x 5 x 70 kg
3 x 80 kg -> 3 x 140 kg (in stappen van 10 opbouwen)
3 x 145 kg
3 x 150 kg (nice)
2 x 155 kg (geen 3e geprobeerd)

DB pullover
4 sets

Db shrugs
3 x 20 x 32 kg

Seated calf raises
7 setjes denk ik

Die BOR's zijn nice man, zouden die DB pullovers iets voor mij zijn of niet? (i.v.m. borstkas)

Trainde morgen? Ik rond 5u normaal.

• #1.400
Die BOR's zijn nice man, zouden die DB pullovers iets voor mij zijn of niet? (i.v.m. borstkas)

Trainde morgen? Ik rond 5u normaal.
DB pullovers voel ik totaal niet in borst, maar is bij mij redelijk gevoelig aan de schouders.

Vandaag train ik niet, morgen in de namiddag!

Terug
Naar boven