Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.Ok - toch niet. Abo verloopt dus vandaag, morgen laatste keer dan.H. goed nieuws: m'n ma zei dat mijn abo loopt tot 9 december. Hoop dat dit correct is!

Zal wel mooi zijn Yosh!H. goed nieuws: M'n ma zei dat mijn abo loopt tot 9 december. Hoop dat dit correct is!
Helaas - kijk naar wat ik even verder typ..

Opbouwen met 3 reps tot ik geen 3 meer haal, dan stop ik.
PP zal er in de toekomst wel eens in gegooid worden !Vind ik ook, niet fair.
Moet al helemaal bruut zijn alsdie aan PP zou beginnen.
hahaLightweight, rap tempo ook jullie Belgen! (Yosh z'n squats ook al)
thx!Echt spijtig!Ok - toch niet. Abo verloopt dus vandaag, morgen laatste keer dan.![]()
Lightweight, maar was totaal niet easyDie MP ziet er serieus easy uit Hannes!
---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
Zal wel mooi zijn Yosh!

vorige keer tot 2 x 155 kunnen gaan)
)
).

Oke, cva zal ik doen! Kga u toch missen ze de komende periode in oxygenToch goed getraint - iedereen heeft mindere dagen (kijk naar mij).
Helaas gaan we niet echt meer veel tesamen trainen, maar binnenkort wel nog keer bij mij thuis.
Stel mij niet teleur en groei hard!
Doe de groeten van mij aan JP, dingske die elke dag traint en nog een paar andere als ge ze ziet.![]()

Misschien zat hij er inJe zegt hetzelf - 3de rep zat erin, dus da's al progressie tov vorige training.
Morgen ga ik proberen LB - deadlift te doen thuis, maar eerst moet'k nog iets vinden om het parket te beschermen.![]()
kdurfde het niet zonder spotters 
stikkapot hé

De vorige keer deed ik mijn opbouw in de losse smith tot 100 kg, omdat squatrek bezet was en dat voelde naar mijn inziens helemaal anders. Daarom dat eens geprobeerd, een killer voor de quads, want het is wel touch and go eIdd. solid training - alleen maar basics, zo moet et zijn.
Waarom bench squat in losse smith? Damn... ik mis die kuitmachines!![]()

Thx!Heavy shit hoor! Deze volumes met dergelijke gewichten![]()
Hehe, welkom man.lekkere traiing man! net logje beetje door gelezen neem ik ook effe een abbo op! succes!
Geen idee, 2x145 van de vorige keer. Hoger ben ik nog nooit gegaan!