- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achja, we schelen 4 jaar hé. Als jij blijft doorgaan, wordt jij het beest van dbb en van oxygenAahh - ga hard moeten werken om op je niveau te geraken!
Blijven gaan!

Tzelfde als vorige week

Mja, mp gaat heel rap vooruit ook. Maand geleden had ik nog moeite met 3x3x 70 kgIk vind je Mp echt heel sterk man. Lijkt ook erg hoog in verhouding met je bench
Thx rob!
Thx mansterke mill press rahman
een goeie overall training
). Volgende week ga ik mijn split een beetje aanpassen. Het zal zoiets worden:

Goed plan - op uw niveau kan je al wat meer gaan variëren, kzou zeggen, kom eens hier een fullbody training ofzo doen, maar bestelling is nog niet binnen en stoelen zijn nog nie weg...
Misschien kunde uw auto voortduwen met uw vriendin/pa/ma erin? Echt nice hoor!
Toevallig dat uw abbo ook nu verloopt!![]()
dat klinkt allemaal zeer schoon dat nederlands/belgisch - mooie taal hebben jullie toch

nee waar wij nederlanders onze taal redelijk verbasteren , is er gelukkig de belg waar qua taal wij nog wel wat van kunnen leren 
Kheb er al last van van midden augustus, maar het heeft lang aangesleept omdat de dokter dacht dat het uit mijn been zelf kwam. Ook van mijn been foto's enzo laten trekken. Achja, gewoon rustig aan even met die heavy weights die op mijn ruggewervels werken. Ik wil nog altijd een ****ing beest worden