Fitness Seller

Logje to di bone

Ik vind je Mp echt heel sterk man. Lijkt ook erg hoog in verhouding met je bench

sterke mill press rahman
een goeie overall training

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
Aahh - ga hard moeten werken om op je niveau te geraken! :D
Blijven gaan!
Achja, we schelen 4 jaar hé. Als jij blijft doorgaan, wordt jij het beest van dbb en van oxygen ;)
Tzelfde als vorige week :(
Ik vind je Mp echt heel sterk man. Lijkt ook erg hoog in verhouding met je bench
Mja, mp gaat heel rap vooruit ook. Maand geleden had ik nog moeite met 3x3x 70 kg
Thx rob!
sterke mill press rahman
een goeie overall training
Thx man

Straks rug!!!

• #1.445
Gisteren matige training, en ik voel dat ik beetje nood heb aan rust. Mijn abo verloopt vandaag en ik ga er een weekje de brui aangeven (deloaden dus :p). Volgende week ga ik mijn split een beetje aanpassen. Het zal zoiets worden:

Dag1: benen + kuiten
Dag2: Borst + voorkant schouders
Dag3: Rug + achterkant schouders + kuiten
Dag4: Biceps + triceps + zijkant schouders

Welke oefeningen het juist gaan worden, weet ik nog niet echt. Wel ga ik mijn mainlifts met het ramping systeem doen, maar kga om de week wisselen. Dus eens 3 reps, dan 5 reps en dan misschien eens 8 reps ofzo. Want altijd 3 reps is te zwaar voor mijn herstel heb ik gemerkt.

Goed plan - op uw niveau kan je al wat meer gaan variëren, kzou zeggen, kom eens hier een fullbody training ofzo doen, maar bestelling is nog niet binnen en stoelen zijn nog nie weg...

Misschien kunde uw auto voortduwen met uw vriendin/pa/ma erin? Echt nice hoor! :D
Toevallig dat uw abbo ook nu verloopt! ;)

Goed plan - op uw niveau kan je al wat meer gaan variëren, kzou zeggen, kom eens hier een fullbody training ofzo doen, maar bestelling is nog niet binnen en stoelen zijn nog nie weg...

Misschien kunde uw auto voortduwen met uw vriendin/pa/ma erin? Echt nice hoor! :D
Toevallig dat uw abbo ook nu verloopt! ;)

dat klinkt allemaal zeer schoon dat nederlands/belgisch - mooie taal hebben jullie toch

ik wou al zeggen ga eens naar Miguel totdat je weer een nieuw abbo hebt of je neemt daar een abbo:P

Laatst bewerkt:
Haha - grappig dat jullie dit al speciaal vinden, nu proberen we het volgens mij nog een beetje beschaafd te houden. ;) Ohja Hannes als ge wilt kunt ge misschien (als mijn bestelling geleverd is) keer int weekend komen hoor. We zien wel hé!

Laatst bewerkt:
  • #1.454
Manmanman, gisteren zo misselijk als een hond opgestaan, maar toch proberen te ontbijten. Midden mijn ontbijt naar de wc moeten lopen om alles eruit te kotsen. Rond 14 uur dan een wheyshake proberen drinken, een uurtje later lag die er ook uit. Tegen de avond ging het gelukkig al wat beter en kheb nog een paar glazen melk + paar whey shakes kunnen drinken. Nu gaat het gelukkig al wat beter. Khoop toch een 3000 kcal's te kunnen binnenkrijgen en morgen dan terug mijn gewoon voedingsschema.

Ow zeker - t'is precies of uw lichaam ertegen is da ge rust pakt? :p

Veel beterschap, vlug terug op gang komen!

He, een deja-vu
Ik heb ook net 9 dagen rust achter de rug en na 5 dagen daarvan een voedselvergiftiging opgelopen, 2 dagen amper kunnen eten... Sterkte met t herstel!

• #1.457
Echt klote als je niet kan eten wat je wil wegens misselijkheid. Pff, gisteren nog eens moeten kotsen. Vandaag alleen vanochtend lichte misselijkheid gevolgd, maar nu gaat het een stukje beter.

Maar nu iets serieuzer, ik had al een hele tijd last van een stekende pijn in mijn linkerbeen. Vandaag foto's en een scan laten nemen van mijn RUG! En ja hoor, hernia. Kheb een inspuiting gehad en vanaf morgen moet de pijn in mijn been minder worden. Ik ga de komende tijd dus ook behoorlijk licht deadliften en niets forceren.
Ik train nu al sinds vorige week dinsdag niet, en morgen ga ik lekker de armpjes + zijkant delts eens aanpakken :D

Een hernia ... k*t man! :S

• #1.459
Kheb er al last van van midden augustus, maar het heeft lang aangesleept omdat de dokter dacht dat het uit mijn been zelf kwam. Ook van mijn been foto's enzo laten trekken. Achja, gewoon rustig aan even met die heavy weights die op mijn ruggewervels werken. Ik wil nog altijd een ****ing beest worden :D

Er zullen genoeg beeschten zijn die niet of weinig doen DL'en :thumbs:
klote om te horen Hannes, succes er mee

Terug
Naar boven