- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kga terug rustig opbouwen hoor. Deadliften blijft gewoon een topoefening. Nu even rustig aan meedoen gewoon!Er zullen genoeg beeschten zijn die niet of weinig doen DL'en
klote om te horen Hannes, succes er mee
Nene, niet geopeerd. Vandaag een inspuiting gehad, en ik moet 's ochtends en 's avonds een ontstekingsremmer nemen. Over 2 weken krijg ik nog eens een inspuiting. Ik mag van de dokters alles doen, maar als het pijn begint te doen, moet ik stoppen.Damn, klote bro!
Moet je er aan geopereerd worden? Mag hopen van niet. Beetje rust zal je misschien goed doen haha.
Thx!
Ik weet er ook niet zoveel van hoor. Maar het gaat wel herstellen hoor. Nu gewoon rustig met deadlifts. Zaterdag ga ik squatten en ga kijken als ik last heb aan mijn rug. De dokters zeiden dat ik alles mocht doen, maar vanaf dat het zeer doet, moet ik er mee stoppen.Aaah man! ****ed up van die Hernia! Gaat dat nog herstellen of wat (sorry beetje leek op dat gebied)

Neen, pijn is niet echt erger geworden met de tijd. Ik heb dus 150 kg gedeadlift met een herniaWtf man... t'is dus wel echt iets anders dan gewoon een pijntje in uw been. Toch een geluk dat je eindelijk weet wat het is, werd het misschien steeds erger en erger?
Laatste tijd ook een klein dipje precies, t'is ambetant, maar just rise above!
Tijd om prioriteit op andere spiergroepen te leggen hé nu, toch nog een klein voordeel?
Ik dacht al dat er iets mis was, Hannes die zolang niet traint - kan gewoon niet.
Rustig aandoen en vooral luisteren naar je lichaam en zeker dat laatste kan soms moeilijk zijn in deze sport...
Keep us updated!
...
Eindelijk...Er zullen genoeg beeschten zijn die niet of weinig doen DL'en
Er zullen genoeg beeschten zijn die niet of weinig doen DL'en

Jip, ik ga het verstandig aanpakken!

. Enig idee of je toen in die tijd iets geforceerd hebt waarmee je die hernia hebt laten ontstaan of altijd strict gelift?Dankje man. Blij dat ik terug in de gym was na een grote week afwezigheid!
Kben er ook van overtuigd dat ik terug zwaar ga kunnen deadliften. In het verleden dom gedaan qua form bij deadliften. Kdenk dat dit de oorzaak is. Het is in mijn been geschoten toen ik voor vakantiejob constant in en uit de auto moest voor kranten te bedelen. Daarom dacht ik ook aanvankelijk dat het probleem aan mijn been was...Na een kleine hernia kan je bijna altijd na een tijdje weer rustig opbouwen naar je top qua deadliften, er zijn er genoeg die na 3 hernia's nog anderhalf keer mijn max deadliften. Enig idee of je toen in die tijd iets geforceerd hebt waarmee je die hernia hebt laten ontstaan of altijd strict gelift?
Nee, tzal wel een opeenstapeling zijn van factoren... Sowieso kom ik sterker terugTerug op niveau komen makker, tkomt wel goe. Kvraag me eigenlijk ook wel af wat de oorzaak is van die hernia? Niet die vakantiejob toch?
Ik mis de smith voor kuiten...

Ja, hernia klinkt echt al zo serieus hé. Maar volgens mij heb je daar echt nog veel gradaties in qua ernstigheid. Mijn ouders hebben het ook allebei gehad en mijn pa heeft daar echt serieus van afgezien... Zijn bed stond toen zelfs beneden enzo, omdat hij geen trappen kon doen van de pijn.Klote van je hernia man, klinkt ook meteen zo ernstig! Ik hoop dat je goed hersteld, ondanks dat train je nog gewoon lekker door zie ik.
Wat zei de dokter dan, moet je geen rust houden?, met bijvoorbeeld squatten belast je toch ook je rug?