Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThxSterke squats en dat met die blessure...
21'en met squats moet killend zijn, goede pomp en aanslag op je ademhaling zeker?
Voeding zit ook goed man - hoe zit het met je BF?
ja, je moet het ook eens proberen op het einde van een beentraining. Is echt sterven!Danku Hendrieboy!
Haha, ja schouders lijden er wel wat onder, maarja. Het is ééns een andere manier van split.zozo
stevig man al dat schouderwerk
na de borstoefeningen - maar idd omdat het kan
Haha, tegen dat ik ze eindelijk op mijn knieen kreeg manman, wat een miserieGe kon et zeker nie laten om die 48's te pressen zkr!![]()
Ze zijn een stuk lomper dan de 44'ers. Het leek ook alsof het dubbel zo zwaar was 
)+1 - hoe gaat het met je hernia, nog veel last gehad?Ben met je huidige stats toch wel weer benieuwd naar je fysiek! Hoeveel bf heb je nu ongeveer (schatting)..![]()
thx
Mja, eigenlijk welHarde training ! Het gewicht van de dumbbells houdt je zeker wel tegen bij DB rows ?
Studeren gaat voor trainen hé man!Lekkere rows! Heb vandaag zelfs niet kunnen trainen door dat studeren... morgen moet ik wel een gaatje vinden!
Ksta een stuk minder droog dan op die fotoBen met je huidige stats toch wel weer benieuwd naar je fysiek! Hoeveel bf heb je nu ongeveer (schatting)..![]()
en khou veel vocht vast ook, maarja. Kdenk rond de 15% ofzo. Ach, als ik 2 maanden ga cutten is dat er toch weer af. Extreem droog wil ik toch niet worden.Neen, het betert traag maar gestaag+1 - hoe gaat het met je hernia, nog veel last gehad?

Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in!Als je last van je rug hebt (gehad) zal ik geen t&g gaan liften omdat dat snel ten koste kan gaan van je vorm IMO
Thx man!
Tis maar een schattingIk dacht al dat ge niet meer aant trainen waard!!
15%? Is het er echt zo snel bijgekomen? Denk dat het wel wa minder zal zijn.. k'heb u wel nog niet gezien dus het kan ook waar zijn.
Hoe is het met al die anderen in Oxygen? Lift JP nog altijd zoveel en hetzelfde of alweer wa meer vooruitgang?
Kweet het eigenlijk niet... Tkan zijn dat minder is ook hoor 

Sowieso dat u dat nog gaat lukken!!Voeding ziet er goed uit man - k'hoop dat je niet te snel vooruit gaat, kmoet u inhalen hé!![]()