- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
++
nu je het zegt idd, was me nooit opgevallen dat je maar 1,71m bent bij 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
++
Haha, thx, maar legpress zegt natuurlijk niets hé
Shit, vergeten kijken, zal ik de volgende keer doen!haha fail @nieuwe apparatuur..
impressive leg-press indeed, welk merk is die leg-press trouwens?
offcourse, everyday minstens 4000 kcal's, meestal een stuk meer!
Haha, jij staat er wel beter bij hoor vind ik++
nu je het zegt idd, was me nooit opgevallen dat je maar 1,71m bent bij 85kg
Elke plateloaded is verschillend, dus zegt niet zoveel
Kwou liever 200 kg squaten zoals jou hoor 
Haha, borst is serieus stijf nu

)Thx man
Bwaa, ik vind dat bij een rugtraining sowieso een deadlift hoort, maarja voor de veiligheid van mijn rug even eruit gegooit!

10 reps met frontsquat, doe keer normaal!
Welke pre-workout? Ga er misschien ook een proberen nu... Unleash V3 of pre-workout power pill, hmm.. alleen kan ik wel niet slapen daarna!
Unleash heb ik ook al eens genomen, dat vond ik veel beter spul! Pre-workout power pill heb ik geen ervaring mee!
Dan zal je wel uitkijken naar je bedje 
Haha - kga gewoon op pure willpower traineHahaha, mijn kop stond op ontploffen, 3x3 met 100 ging erg vlotjes. Zaten altijd wel nog 2 reps in de tank denk ik!
Ik had nog een sample Hell N.O. van stacker2 liggen. Khad weinig puf vanochtendUnleash heb ik ook al eens genomen, dat vond ik veel beter spul! Pre-workout power pill heb ik geen ervaring mee!
Hehe, train je gewoon kapotDan zal je wel uitkijken naar je bedje
![]()

haha, echt lekker is het niet!Haha - kga gewoon op pure willpower traine![]()
Net goede pre-workout meal binnen, kan er straks wel tegenaan!
Heb ook nog die sample liggen, moet ze ooit wel een keer gebruiken... misschien later wel keer. Of gewoon zeggen dat het een lekker drankje is en aan mijn pa geven?![]()
Wel decline, het was lang geleden, dus nog even wennen!Jupla al sterk over de 100kg mijlpaal..
Valt het nog mee om met de fiets te gaan in dit weer?
ik merk dat mijn incline bijna even sterk is als plat dusjaWat een heerlijke gewichten weer! 2x6x44kg op de incline db's is ook pretty sick hoor dude!![]()
gaat goed hé!no pain no gain

Haha, jammer dat de volgende stap al meteen 48 is. Misschien volgende keer proberen, met de nadruk op misschienGaat lekker voorruit vooral die DB press is impresive, goeie dagen gehad Hannes?

hehe, thx

)