hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
+++Wel ****ing hardcore om stug te gaan trainen nadat je hebt staan kotsen! En dan ook nog even met de 40+ dumbbells in de weer![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+++Wel ****ing hardcore om stug te gaan trainen nadat je hebt staan kotsen! En dan ook nog even met de 40+ dumbbells in de weer![]()
Wel ****ing hardcore om stug te gaan trainen nadat je hebt staan kotsen! En dan ook nog even met de 40+ dumbbells in de weer![]()
Pfff, liever wat minder hardcorde maar geen problemen meer met mijn maag... Deze week al elke ochtend misselijk geweest en vanochtend was het weer prijs. Ik ga mijn ontbijt wat aanpassen, dus geen eieren meer, en minder havermout en in de plaats heb ik bulk whey gekocht... Ik ben voorstander van echt voedsel, maar als het niet gaat, gaat het niet... Deze week train ik ook niet meer.

+1

Nog ongeveer 10 weken bulken, dus we gaan dat goed benutten hé

Thx, 's ochtends moet ik gewoon rustiger eten.
Het zijn wel veel dagen, maar bijvoorbeeld biceps en kuiten zullen nu niet echt zwaar zijn voor het herstelWoho - schema ziet er lekker uit, zou wel niet elke keer tot falen gaan met al die dagen, beetje zoeken waar je max zit hé.
Deze week niet trainen? Aahh wat een stom ding is dit? Heb er vertrouwen in, 't komt wel goed man!
Mijn calves hebben echt nog eens een goeie prikkel nodig, hoeveel doe je nu zoal op de standing calve raise (smith)?
Kheb deze week 2 keer getraind, waarvan één echt zwakke training. Ik liep constant misselijk, pfff.
altijd toepress of seated calf raise, maar ik ga hem er terug ingooien vanaf volgende week.Sowieso 5/7 en als het lukt nog een extra beentraining dus

5/7 is al heftig! Maar als shocking is ook 6/7 geen probleem en het ligt ook totaal aan de volumes en intensiteit van de workouts!Sowieso 5/7 en als het lukt nog een extra beentraining dus![]()

Hopelijk lukt die 5 op 7. Normaalgezien wel!5/7 is al heftig! Maar als shocking is ook 6/7 geen probleem en het ligt ook totaal aan de volumes en intensiteit van de workouts!![]()

Haha, als ik een poosje niet kan trainen voor één of andere reden zal ik het haar eens vragen

thx manYeah buddy!
---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------
Lekkere workout weer!!!![]()

sorry, yoshHad meer verwacht van de calves vriend! Binnenkort gewoon nog eens met mij meedoen ofzo...
UB-kracht en massa blaast me wel omver.
ga ze vanaf nu 3 keer per week aanpakken 
hehe