XXL Nutrition

Logje to di bone

Aahh wat een motivatie moet da zijn man!

Persoonlijk vind ik dat ge al een super fysiek hebt voor een naturel! Ge ownt velen van de gym die kuren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Mooi compliment ja - Arnold deed in zijn glorie dagen ook altijd cheated bb-curls dus, nuf said;)
Indeed, en Arnold zijn armen waren niet bepaald klein :D
Aahh wat een motivatie moet da zijn man!

Persoonlijk vind ik dat ge al een super fysiek hebt voor een naturel! Ge ownt velen van de gym die kuren.
Héhé, ik vond het ook wel tof, hij toonde dan fotos van zichzelf en wat een beest was dat vroeger. Hij was kleiner dan ons en woog 86 kg in wedstrijdshape, erg netjes imo.

Bwaaa, kheb toch nog veel werk hoor :p

Vandaag benen, heavy shit, zit hier nu met hoofdpijn tot in tokyo

Squat
12 x 70 kg
10 x 90 kg
10 x 110 kg
8 x 130 kg
10 x 130 kg
2 x 5 x 140 kg

Front squat in losse smith
10 x bb
10 x 40 kg
10 x 60 kg
10 x 70 kg
8 x 80 kg
8 x 90 kg
6 x 100 kg

Seated legpress
12 x fs
12 x fs + 10 kg
12 x fs + 20 kg

-> meer dan genoeg, helemaal kapot

Pfoe, die quads moeten flink pijn gedaan hebben! Lekkere training zo. Heb je nog ergens recente foto's?

lekker hoor!

• #1.645
Pfoe, die quads moeten flink pijn gedaan hebben! Lekkere training zo. Heb je nog ergens recente foto's?
Vooral mijn kop deed zeer manman. Dat was echt niet normaal... Benen doen nu nog beetje pijn :p
thx hendrie!

Vandaag chest (+ beetje kuiten)

Benchpress
3 x 8 x 90 kg
5 x 100 kg (6 spot)

Incline smith press
12 x 50 kg
12 x 70 kg
9 x 80 kg
4 x 90 kg -> 3 x 80 kg -> 5 x 70 kg

Incline db fly
15 x 15 kg
12 x 20 kg
2 x 10 x 24 kg (halve press)

Peckdeck ss pushups
4 sets

Standing calf raises
4 x 15 x 80 kg

-> meer dan genoeg voor vandaag!

goeie bench

Bijna dezelfde stats als ik en naturel...I´m jelly brah.:(

net volume op die tet*en

• #1.651
Gewoon zoals ik het zeg. Als ik de fotos in je profiel zie zou ik niet zeggen dat dat '1m72 86kg 11%' is. Mrja ik moet mss niet b**chen met mn 75;)

Je bedoelt dus dat het minder lijkt?Op die foto's was het nog 88 kilo bij 14%...Ik zie het er zelf wel aan af btw.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Qua kracht ben jij toch een stuk sterker hoor!

Kracht boeit me niet zo heel veel eigenlijk, ik ga meer voor het visuele.:)

Sterke training bro!

Je bedoelt dus dat het minder lijkt?Op die foto's was het nog 88 kilo bij 14%...Ik zie het er zelf wel aan af btw.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

ben het wel met hem eens maar dit is ook niet zo'n duidelijke foto he, miischien is het eens tijd om een mooie duidelijke fotoreeks te schieten

en vaak zie je toch wel dat kracht correleert met buffness (tenzij techniek slecht is ofzo :o)

ot: gaat heel lekker en ook erg consistent zo (je blijft maar doorgaan zonder blessure), ben benieuwd naar die cutpics straks

ben het wel met hem eens maar dit is ook niet zo'n duidelijke foto he, miischien is het eens tijd om een mooie duidelijke fotoreeks te schieten

en vaak zie je toch wel dat kracht correleert met buffness (tenzij techniek slecht is ofzo :o)

Als ik op 90 kilo sta post ik weer verse pics.:)
(Zal erbij op de weegschaal gaan staan voor de sceptici :p)

Er bestaat uiteraard een bepaalde relatie tussen kracht en 'buffness', verschilt nog wel van persoon tot persoon, ken ecto's die toch bijzonder krachtig zijn.

Laatst bewerkt:
  • #1.657

Foto's kunnen zo vertekend zijn! Op facebook zie ik soms gasten die er echte buffels uitzien terwijl ze in het echt tandestokers zijn. Terwijl een buff persoon, maar niet erg droog er 'normaal' uitziet. Fotos zeggen zooo weinig!
Thx Roth

ot: gaat heel lekker en ook erg consistent zo (je blijft maar doorgaan zonder blessure), ben benieuwd naar die cutpics straks
Cutpics gaan nog wel even duren :p Nog enkele maanden geduld!
Soms heb ik wel kleine kwaaltjes, maar niet b**chen hé :p

Straks rug en triceps!

• #1.658
Net terug van een k*trugtraining

Kga nie alles neertypen:

Pullups/chinups (verschillende grepen)
6 x 8 x bw

Cable row
12 x 100 kg
10 x 110 kg
8 x 120 kg

Pulldown behind neck
15 x 50 kg
12 x 60 kg
10 x 70 kg

One arm machine row
12 x 90 kg
10 x 110 kg
10 x 135 kg

En dan nog wat pullovers en straight arm pulldowns

Pff, tijdens de cable rows kwam de hoofdpijn opzetten, dan is mijn goesting echt subiet over... Morgen benen en ik ga daar als mainlift de deadlift zetten :)

Net terug van een k*trugtraining

Kga nie alles neertypen:

Pullups/chinups (verschillende grepen)
6 x 8 x bw

Cable row
12 x 100 kg
10 x 110 kg
8 x 120 kg

Pulldown behind neck
15 x 50 kg
12 x 60 kg
10 x 70 kg

One arm machine row
12 x 90 kg
10 x 110 kg
10 x 135 kg

En dan nog wat pullovers en straight arm pulldowns

Pff, tijdens de cable rows kwam de hoofdpijn opzetten, dan is mijn goesting echt subiet over... Morgen benen en ik ga daar als mainlift de deadlift zetten :)

Goeie rows bro, ik heb ze vandaag toevallig ook gedaan maar kwam niet verder dan 100 kg.:(
Hoeveel vetpercentage sta je eigenlijk nu?
Succes met het hoofd btw.:p

Raar die hoofdpijn, te erg om door te gaan? :o

Terug
Naar boven