XXL Nutrition

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Goeie rows bro, ik heb ze vandaag toevallig ook gedaan maar kwam niet verder dan 100 kg.:(
Hoeveel vetpercentage sta je eigenlijk nu?
Succes met het hoofd btw.:p
Cable rows kan je ook niet met elkaar vergelijken hé :p
Hmm, vet valt voor mij nog mee. 15 a 16 ofzo? Voor sommigen misschien veel te hoog, voor mij geeft da nie :p
Voor mijn training woog ik btw 92 kg :p
Raar die hoofdpijn, te erg om door te gaan? :o
Het was echt bonken, meteen een pijnstiller gepakt en toen verminderde het na een tijdje ook... Maar had echt geen zin om zware db rows of deads te gaan doen, zou het alleen maar verergerd hebben!

Cable rows kan je ook niet met elkaar vergelijken hé :p
Hmm, vet valt voor mij nog mee. 15 a 16 ofzo? Voor sommigen misschien veel te hoog, voor mij geeft da nie :p
Voor mijn training woog ik btw 92 kg :p

Het was echt bonken, meteen een pijnstiller gepakt en toen verminderde het na een tijdje ook... Maar had echt geen zin om zware db rows of deads te gaan doen, zou het alleen maar verergerd hebben!

Ik had het eigenlijk over die andere rows bro...:)

92kg!:eek: Hou op zeg! Voor je het weet weeg je 100:rocknana:

dit vraagt om nieuwe update pics. broski!

92kg?! Damn bro, ik ben benieuwd naar foto's.

• #1.666
92kg!:eek: Hou op zeg! Voor je het weet weeg je 100:rocknana:
That's my goal :p Hopelijk volgend jaar in de bulk :D
dit vraagt om nieuwe update pics. broski!
Na de cut my man :p
92kg?! Damn bro, ik ben benieuwd naar foto's.
Hahaha, het probleem is ook dat ik geen fototoestel heb en als ik het aan mijn vriendin zou vragen om foto's te maken om dan op een bbsite te zetten, zou ze mij gek verklaren :p

Maar als ik eens een deftig fototoestel in handen heb, zal ik er eens maken :p

Wanneer staat de cut op het programma en hoe diep ben je van plan te gaan? Zo diep als afgelopen zomer?

• #1.668
Wanneer staat de cut op het programma en hoe diep ben je van plan te gaan? Zo diep als afgelopen zomer?
Eind maart ofzo :p nog eventjes tijd voor te bulken dus :D
Vorige zomer ben ik niet zooo diep gegaan hoor, mijn bedoeling is totaal niet om op 8 procent ofzo te staan. 10 a 12 vind ik perfect. Pas als ik echt genoeg massa heb, ga ik dieper cutten :p

deads + benen

Deadlift (touch and go)
12 x 60 kg
12 x 80 kg
10 x 100 kg
8 x 120 kg
12 x 130 kg

Lying legcurl
2 x 20 x 30 kg
15 x 40 kg
12 x 50 kg
8 x 60 kg

Legextensions
20 x 40 kg
15 x 60 kg
12 x 80 kg
10 x 100 kg
6 x 110 kg

Abductor machine
4 sets

Adductor machine
4 sets

Seated calf raises
15 x 25 kg
12 x 50 kg
10 x 70 kg
8 x 80 kg
6 x 90 kg

Seated toepress
7 x 10 reps (30sec rust)

Laatst bewerkt:
Sterke poten brah, nice!:)

Lekker volume op die deadlift en nette gewichten op de leg extensions. Doe je die met een kabel of met een direct gewicht?

Hardcore gast goed werk

Imo ook beter voor ''ons'' naturals tenzij je het easy vasthoudt ofcourse, ga zelf ook licht cutten rond mei naar 9-11% gezien ik nu hoger zit.

Rare uitspraak op vrijwel alleen machine oefeningen, no offence.
Hoewel Hannes benen aardig wat kracht hebben indeed.

Imo ook beter voor ''ons'' naturals tenzij je het easy vasthoudt ofcourse, ga zelf ook licht cutten rond mei naar 9-11% gezien ik nu hoger zit.

Wat maakt het uit wat voor oefening?Als ik naar de gewichten kijk vind ik het sterk.Snap het probleem niet zo eigenlijk.

Wat maakt het uit wat voor oefening?Als ik naar de gewichten kijk vind ik het sterk.Snap het probleem niet zo eigenlijk.
Elke machine voelt anders aan, zo kan een machine met 40kg al zwaar zijn en op de andere moet je er 90kg op hebben voor hetzelfde effect, vandaar dat ik machine werk tenzij plate-loaded niet zo intressant vind als je je kracht ermee wilt laten zien. Bedoel er verder niks negatiefs mee.

Elke machine voelt anders aan, zo kan een machine met 40kg al zwaar zijn en op de andere moet je er 90kg op hebben voor hetzelfde effect, vandaar dat ik machine werk tenzij plate-loaded niet zo intressant vind als je je kracht ermee wilt laten zien. Bedoel er verder niks negatiefs mee.

Ik ook niet bro.:)Je hebt wel een punt natuurlijk daarom genieten plateloaded machines ook mijn voorkeur boven selectorized.Heb ook vaak de indruk dat dat geen kilo's zijn...

Ik ook niet bro.:)Je hebt wel een punt natuurlijk daarom genieten plateloaded machines ook mijn voorkeur boven selectorized.Heb ook vaak de indruk dat dat geen kilo's zijn...
Desalnietemin, twijfel ik er niet aan dat Hannes geen lichte gewichten hanteert, machine of niet;)

ja is zo jongens.... de leg extension die bij ons staat gaat tot 300. en 300 kg is echt niet 3x zo zwaar als een leg extension ergens anders die maar tot 100 gaat. is gewoon heel erg lastig te vergelijken als je niet precies de zelfde machines hebt staan.

Desalnietemin, twijfel ik er niet aan dat Hannes geen lichte gewichten hanteert, machine of niet;)

Daar twijfel ik ook niet aan.:)

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

ja is zo jongens.... de leg extension die bij ons staat gaat tot 300. en 300 kg is echt niet 3x zo zwaar als een leg extension ergens anders die maar tot 100 gaat. is gewoon heel erg lastig te vergelijken als je niet precies de zelfde machines hebt staan.

True story.

• #1.679
Thx, marcel!
Lekker volume op die deadlift en nette gewichten op de leg extensions. Doe je die met een kabel of met een direct gewicht?
Mja, legextension is met kabel, dus moeilijk te beoordelen :p
Dankje hendrie!

Ben benieuwd naar foto's van jou dan! :p Nu is het niet de tijd van t jaar om zorgen te hebben over bodyfat :p
Inderdaad, was vooral een machine-training gisteren omdat het mijn 2de beentraining was deze week. Wou eigenlijk nog wat hacksquats in de smith doen, maar die was de hele tijd bezet :(
Haha, soms kan ik een p*ssy zijn hoor :p
QFT!

Ben benieuwd naar foto's van jou dan! :p Nu is het niet de tijd van t jaar om zorgen te hebben over bodyfat :p

Inderdaad, was vooral een machine-training gisteren omdat het mijn 2de beentraining was deze week. Wou eigenlijk nog wat hacksquats in de smith doen, maar die was de hele tijd bezet :(

Haha, soms kan ik een p*ssy zijn hoor :p
Post ik wel pics. als ik bij het buitenzwembad ben:roflol:

Heb zelf ook om de 1 of 2 weken een machine training, 4 those lean cuts.

Niet de enige, ik hou ook wel van p*ssy:rolleyes:

Terug
Naar boven