AndroidHealthClinic

Logje to di bone

Dan nog kerel, ik doe het je echt niet na :p. Gewoon sterk man. Ik denk dat ik het enkel nog haal op de bench :(

150 squatten naar die front squats? Damn son, beest! Wat moet ik me btw bij 'losse' smith voorstellen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.705
Dan nog kerel, ik doe het je echt niet na :p. Gewoon sterk man. Ik denk dat ik het enkel nog haal op de bench :(
en deadlift :p mp zullen we zowat gelijk zijn denk ik.
150 squatten naar die front squats? Damn son, beest! Wat moet ik me btw bij 'losse' smith voorstellen?
Haha, verstand op 0 :p Euuh losse smith kan je vergelijken met een barbell in een powerrack dus je kan de bar naar voor en achter bewegen maar de bar zit wel vast in geleiders, dus kan de bar niet naar links of rechts... Handig soms :D
Man, man wat ziek! Gewoon even doorsquaten na die FSQ's!:D
Van jou squats kan ik alleen maar dromen :mad: :D

Wat meten je armen?

• #1.707
No idea, rond de 40 cm denk ik, opgespannen he :p

Donderdag rug en triceps getraind. Niets bijzonders veel met kabels gewerkt.

Gisteren korte benentraining

Legpress (plated loaded)
10 x 50 kg
10 x 100 kg
10 x 150 kg
10 x 200 kg
10 x 250 kg
10 x 300 kg
10 x 350 kg
8 x 400 kg + 2 forced reps

Frontsquat
15 x bb
12 x 50 kg
10 x 70 kg
8 x 90 kg
6 x 100 kg

En dan nog wat op de abductor en adductor-machine mij beziggehouden. Straks schouders en kuiten.

Wel erg kort, maar zeker bruut die leg press!

• #1.709
Wel erg kort, maar zeker bruut die leg press!
Achja, vrijdag is een training die 'extra' is. Dus doe ik een beetje waar ik zin in heb, wel altijd benen. Dinsdag is mijn vaste benendag. Ook was mijn vriendin mee, dus beetje zitten praten ook tussen de setjes in.

Net terug van schouders en beetje calfs btw

Seated shoulder press
8 x 50 kg
6 x 60 kg
4 x 70 kg
3 x 5 x 80 kg
3 x 3 x 85 kg (bij 3de setje nog een 4de rep geprobeerd maar net gefaald)

Seated db press
8 x 20 kg
8 x 26 kg
2 x 8 x 32 kg
9 x 32 kg (10 fail)

Seated side raises
2 x 15 x 8 kg
2 x 15 x 10 kg
2 x 12 x 12 kg

Seated rear raises
15 x 8 kg
15 x 10 kg
2 x 12 x 12 kg

Rear row ( op t-bar row machine)
15 x 20 kg
12 x 30 kg
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg

Seated toepress
4 a 5 setjes...

Goed getraind! Yosh gaat ook weer terug in de gym komen trainen, dus das extra nice :D

Food today:
Meal1: 60 gr oats + 40 gr whey + 500 ml magere melk
Meal2: 150 gr volkoren spaghetti, 150 gr zalm, 2 eieren, 10 ml olijfolie en paprika en broccoli
Meal3: 130 gr oats + 500 ml magere melk + frambozen en aardbeien (gemixt in shake) + 200 gr tilapia en 2 eieren
Pre-workout: 20 gr pure cacao
Tijdens: 50 gr honing
Post-workout: 50 gr megagrow
Meal4: 100 gr oats + 500 ml magere melk + frambozen (gemixt in shake) + 200 gr kalkoen
Meal5: 4 volkoren brood + 150 gr kalkoen + 20 gr notenmix
Meal6: 500 gr kwark + 10 gr cacao + 50 gr notenmix

Laatst bewerkt:
Nice schouderwerk hoor. Ga je goed op highrep?

je eet veel havermout he? bevalt dat goed?wil het namelijk ook mee gaan nemen en hoe bevalt jou de megagrow?merk je wat!trouwens goeie training man!

• #1.712
Nice schouderwerk hoor. Ga je goed op highrep?
Ik wissel af, ik zit niet echt vast op bepaalde repranges of sets. Ik had barbell shoulderpress laag in reps gedaan, dus db press iets hoger in herhalingen. Isolatieshit doe ik meestal wel redelijk hoog in herhalingen, geen idee waarom... Afwisseling is the key
je eet veel havermout he? bevalt dat goed?wil het namelijk ook mee gaan nemen en hoe bevalt jou de megagrow?merk je wat!trouwens goeie training man!
Het is gewoon easy, lekker wat fruit, melk en oats en mixen en je hebt zo een voedzame shake die gewoon weg te drinken is. Ik heb het een beetje gehad nu in de bulk met altijd maar te moeten eten, maarja :p Dus af en toe een shake ertussen is handig. Van megagrow merk ik niet echt speciaal iets, maar het is wel imo de perfecte post-workout, alleen misschien beetje weinig bcaa's/eaa's. Thx btw ;)

Die voeding is niet niks bro, maar ja je weegt nu ook geen 85 meer, wat in je stats staat.

Havermout>goddelijk

ja je neemt gewoon na elke training nu megagrow? en ja ga het ook is proberen alles in de blender en klaar!

• #1.715
Die voeding is niet niks bro, maar ja je weegt nu ook geen 85 meer, wat in je stats staat.

Havermout>goddelijk
Hehe, even aangepast :p Ach, als ik bulk, wil ik het goed doen. Ik weet van mezelf dat ik mij 200% aan mijn voeding kan houden in de cut en zonder morren 5 keer in de week een uurenhalf cardio wil doen. Vorig jaar heb ik het ook zo gedaan.
ja je neemt gewoon na elke training nu megagrow? en ja ga het ook is proberen alles in de blender en klaar!
Ja, soms gooi ik er een beetje extra dextrose en eaa bij. Kdenk er wel niet altijd aan om dat te doen. Hehe, easy kcals, maar superclean!

Heb jij cardio gedaan in de cut? Bedoel je het heen en weer fietsen naar de gym of iets anders?

Voeding is echt nice man, goed hoog in kcal, laat het wel niet uit de hand lopen hé!

Damn nice :D, Wordt tijd dat we eens samen schouders trainen ook :D. Ga nu vooral de eerste weken wss toch vaak naar de Pinte komen. Train daar iig liever dan in Gentbrugge.

Voeding zit gewoon lekker, ben persoonlijk meer voor wat cardio tijdens het bulken maar het is zoals je zegt, als je cut dan kan je je er ook 100% aan houden dus dan mag je wel eens zot doen in je bulk :).

• #1.718
Heb jij cardio gedaan in de cut? Bedoel je het heen en weer fietsen naar de gym of iets anders?

Voeding is echt nice man, goed hoog in kcal, laat het wel niet uit de hand lopen hé!
Jip + op rustdagen ging ik af en toe nog gaan fietsen of op hoog tempo gaan wandelen.

bf valt toch nog altijd mee? :p

Hehe, even aangepast :p Ach, als ik bulk, wil ik het goed doen. Ik weet van mezelf dat ik mij 200% aan mijn voeding kan houden in de cut en zonder morren 5 keer in de week een uurenhalf cardio wil doen. Vorig jaar heb ik het ook zo gedaan.

Dam nice. Je geheim? :P

• #1.720
Damn nice :D, Wordt tijd dat we eens samen schouders trainen ook :D. Ga nu vooral de eerste weken wss toch vaak naar de Pinte komen. Train daar iig liever dan in Gentbrugge.

Voeding zit gewoon lekker, ben persoonlijk meer voor wat cardio tijdens het bulken maar het is zoals je zegt, als je cut dan kan je je er ook 100% aan houden dus dan mag je wel eens zot doen in je bulk :).
Laat me weten wanneer je gaat hé! Mja, nu heb ik de knop nog niet omgedraaid om veel cardio te doen enzo. Conditie zal ook wel heeeel zwak zijn momenteel :p
Perfectionist zijn + ik moet alles mooi gestructureerd hebben :p

Terug
Naar boven