- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, als et warm weer is is da wel leuk.Jip + op rustdagen ging ik af en toe nog gaan fietsen of op hoog tempo gaan wandelen.
bf valt toch nog altijd mee?![]()

The way I like it.Perfectionist zijn + ik moet alles mooi gestructureerd hebben![]()
Nop, no pics voor de moment. Maar begin regelmatig te horen dat ik 'te' wordt. Achja, wij, als bodybuilders, hebben daar toch een ander zicht overSterke schoudertraining man, nice.
Heb je actuele pics?Ben best benieuwd hoe 90kg. eruit ziet bij 'onze' lengte.![]()
Thx man

Nop, no pics voor de moment. Maar begin regelmatig te horen dat ik 'te' wordt. Achja, wij, als bodybuilders, hebben daar toch een ander zicht over![]()
)maar laat ze maar lullen, er moet nog veel meer bij.

Inderdaad, this sport never stop!Hm jammer...hahaha ja dat hoor ik ook regelmatig (echt waar hoor)maar laat ze maar lullen, er moet nog veel meer bij.
Nice training btw, goeie squats.
Ik vind ook van niet, maar dat komt omdat ik dagelijks naar filmpjes/foto's van pro-bodybuilders kijk... Dan verandert je kijk daar sowieso op.
Hahaha, geduld is een mooie deugd!Jullie beeschten maken me alleen maar nieuwsgieriger![]()
true trueKverschoot er ook van. Gaat hard de laatste tijd

Bwaa, als ik nu een foto zou trekken, zou het echt niet indrukwekkend overkomen. Kben behoorlijk bloated en ksta nu ook nie direct op 10% ofzoNet zoals marcel ben ik ook erg benieuwd naar hoe 90kg eruit ziet. Kan je niet eens snel een foto schieten om ons een idee te geven![]()
Khoop na mijn cut 85 over te houden. Dat zou dan 7 kg vetvrije massa zijn buiten vorige zomer!Hahaha, blijven posten jij!Ik post hier verdomme niet meer totdat er foto's komen!
joking, brute squat weer ouwe.
Ga squatten of zeuw

Over een maandje ofzo... Kga eens moeten nadenken hoe ik het ga aanpakken... Ga eigenlijk wel blij zijn dat ik eindelijk wat minder kan eten. Begin het beu te worden die hoeveelhedenLot of reps, wanneer begint je cut Hannes?
Ga squatten of zeuw![]()
! Mijn lichaam zal ook blij zijn dat het wat minder eten moet verwerken...
.
. 
Bullshit imo.
"Bwaa, als ik nu een foto zou trekken, zou het echt niet indrukwekkend overkomen. Kben behoorlijk bloated en ksta nu ook nie direct op 10% ofzo Khoop na mijn cut 85 over te houden. Dat zou dan 7 kg vetvrije massa zijn buiten vorige zomer!"
Na de cut is het mooier. Maar zoals het nu is is het gewoon bruut en buff.
Zal wel eens stiekem foto's pakken in de gym hehe![]()