hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, als je in eke komt trainen, pak je fototoestel mee, dan pakken we wat picsBullshit imo.
"Bwaa, als ik nu een foto zou trekken, zou het echt niet indrukwekkend overkomen. Kben behoorlijk bloated en ksta nu ook nie direct op 10% ofzo Khoop na mijn cut 85 over te houden. Dat zou dan 7 kg vetvrije massa zijn buiten vorige zomer!"
Na de cut is het mooier. Maar zoals het nu is is het gewoon bruut en buff.
Zal wel eens stiekem foto's pakken in de gym hehe![]()
ik, gij en yosh naast elkaar 
Zie hierbovenInderdaad, ik ben echt ontzettend benieuwd. Vooral omdat we de zelfde lengte hebben maar jij een stuk zwaarder bent. Beter schiet je nu een foto. En na je cut kan je gewoon weer een foto maken. Zou echt tof zijn![]()

Ja ik vind het ook leuk, maar het begint tegen te staan. Ben echt veel misselijk en loop constant met een vol gevoel. Achja, das deze sport e als ge veel moogt eten, dan wil je niet en als je het wel wilt, dan mag het niet :dIk vind veel eten juist leuk.. alhoewel jij toch véél meer eet dan mij nu.
48kg DB's nice! Sterker, even sterk of bijna even sterk als JP. Let's go!
we proberen hé

Wel maar 3 keer, ga proberen volgende week mij even te focussen op de 48's en 3x3 ofzo doen.
Haha

Ahhh, ik ga hier zwaar afgaan, maar is goed!Oke, als je in eke komt trainen, pak je fototoestel mee, dan pakken we wat picsik, gij en yosh naast elkaar
![]()
wtf ben jij die gast die ook aan het squatten was vorige week?Haha wanneer ben je in de gym Yosh? Spaar ik wat test. op.

Koen is overal!wtf ben jij die gast die ook aan het squatten was vorige week?
ksnap er niks meer van![]()
Normaal train ik: Di (bench press) - woe (squat) - zaterdag (overhead press) - zondag (deadlift)
Maar het verschuift soms wel eens.
Hannes, ken jij keun?

Thx
Ja, zijn supersets. Na frontsquat wel altijd terug racken, 15 kg aan elke kant en terug beginnen. Dus zit wel iets van tijd tussenMakker zijn da supersets ofwa? Hoop het niet want dan is het echt gek!
GHR, hoe heb je ze gedaan?

Helemaal gesloopt al na die eerste oefening6 x 100 kg ss 6 x 130 kg
4 x 110 kg ss 6 x 140 kg
3 x 115 kg ss 4 x 150 kg
lol insane.. geen andere woorden voor haha. netjes weer!

Had er eens zin inHoe haal je het in je hoofd SQ en FSQ's te supersetten! Idioot gewoon
![]()

Haha, thx keun!

Thx, Ben voor school weg van 7u10 tot 16u15. Daar pak ik die pannekoek en bakje rijst met tonijn mee naartoe. Voor de rest moet ik niet echt superveel doen voor school, dus chillVoeding is echt super, veel tijd met de opleiding zeker?![]()
. Het zijn ook allemaal dingen die weinig werk vergen om te maken...