- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar das mijn voorlopig cutschema héJe eet nog steeds een heleboel Hannes! Ook als je veranderingen aan je voeding maakt.

?++++Rah rah Man weet dondersgoed wat goed eten is...1.71m bij 90kg![]()
Bwaa, 'goed'Rah rah Man weet dondersgoed wat goed eten is...1.71m bij 90kg![]()
De meeste dingen eet ik nu niet echt met veel plezier op. Haha zoals mijn pannekoek die ik elke dag maak: 150 gr oats, 250 ml cocovite, 10 ml olijfolie, 10 gr cacao, 2 eieren en zoetstof. Na elke hap een slok water om het binnen te krijgen
Maar ik doe dit nu al van in september elke dag bijna, dusja...
Volgende bulk zal ik zeker ook wat minder schoon voedsel nemen.
Jij kan alles keun!hehe true en groeien zul je met jou kcal inname, daar kan ik niet aan tippen.
Bwaa, 'goed'De meeste dingen eet ik nu niet echt met veel plezier op. Haha zoals mijn pannekoek die ik elke dag maak: 150 gr oats, 250 ml cocovite, 10 ml olijfolie, 10 gr cacao, 2 eieren en zoetstof. Na elke hap een slok water om het binnen te krijgen
Maar ik doe dit nu al van in september elke dag bijna, dusja...
Volgende bulk zal ik zeker ook wat minder schoon voedsel nemen.
Jij kan alles keun!
en die gewichten!
Ik weet wat ik wil: clean eten en een beest worden. Maar dit lijkt nu onmogelijk. Kga idd nu even beetje minder strikt eten, maandag tot en met woensdag ga ik toch naar parijs met mijn girlfriend, dus dan ga ik niet echt op mijn eten letten. Ik heb geen keus..Das pauper manWaarom ga je niet gewoon 10dagen ofzo effe lekker eten wat je wil en dan beslissen wat je wil?
Wat een leuke levenstijl en passie zou moeten zijn, wordt stilaan een nachtmerrie.
Tijdens het trainen loop ik constant misselijk en heb de voorbije week bijna elke dag moeten kotsen.
Ik ga om te beginnen nu mijn supps eruit gooien + redelijk anders gaan eten. Meer aardappelen en brood, minder rijst en havermout. De fun is er echt af, heb helemaal geen zin meer om te gaan trainen en nog minder om 6 keer op een dag te eten...

Ook misselijk en overgeven enzo? Pff, ik haat het echt. Vroeger kon ik eten wat ik wou en had constant honger. Nu is elke hap bijna een marteling.Ik had precies hetzelfde bro...toen ik meer variatie in m'n voedingsschema bracht (weer melk, brood, aardappels etc. erin bracht) kon ik weer gewoon eten.Msschn helpt het jou ook, hoop het voor je.![]()
Haha, zeker weten hendrie! Kga wel proberen zo clean mogelijk te eten. Maar alleszins geen droge rijst met tonijn en eierenzoiezo effe lekker los gaan in parijs man met je vriendin lekker uit eten enzovoort!

Ook misselijk en overgeven enzo? Pff, ik haat het echt. Vroeger kon ik eten wat ik wou en had constant honger. Nu is elke hap bijna een marteling.
Haha, zeker weten hendrie! Kga wel proberen zo clean mogelijk te eten. Maar alleszins geen droge rijst met tonijn en eieren![]()
.