MuscleMeat

Logje to di bone

Jeumig wat een berg vreten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Voeding zal nog aangepast worden, mijn maag trekt de grote hoeveelheden eten niet meer... Gisterenavond en vandaag mij pre-workoutmeal uitgekotst. Kga dus de volgende 2 weken iets minderen in complexe carbs en iets meer fruit + gedroogd fruit en vetten eten, zodat ik op dezelfde kcals blijf draaien ongeveer. Vooral mijn pre-workout meal is een killer voor mijn maag. 125 gr rijst is iets te veel van het goede, merk ik. Vroeger had ik hier totaal geen last mee, echt klote!!!

Je eet nog steeds een heleboel Hannes! Ook als je veranderingen aan je voeding maakt.

• #1.764
Je eet nog steeds een heleboel Hannes! Ook als je veranderingen aan je voeding maakt.
Ja, maar das mijn voorlopig cutschema hé :p

Nu bulk ik nog week of 2, en kheb meer snelle suikers en vetten in mijn schema gezet en wat rijst enzo eruit. Ja, wie wil groeien, moet veel eten toch keun :D?

Rah rah Man weet dondersgoed wat goed eten is...1.71m bij 90kg :eek::thumbs:

hehe true en groeien zul je met jou kcal inname, daar kan ik niet aan tippen.

• #1.768
Rah rah Man weet dondersgoed wat goed eten is...1.71m bij 90kg :eek::thumbs:
Bwaa, 'goed' :p De meeste dingen eet ik nu niet echt met veel plezier op. Haha zoals mijn pannekoek die ik elke dag maak: 150 gr oats, 250 ml cocovite, 10 ml olijfolie, 10 gr cacao, 2 eieren en zoetstof. Na elke hap een slok water om het binnen te krijgen :p Maar ik doe dit nu al van in september elke dag bijna, dusja... :D Volgende bulk zal ik zeker ook wat minder schoon voedsel nemen.
:D
hehe true en groeien zul je met jou kcal inname, daar kan ik niet aan tippen.
Jij kan alles keun!

Bwaa, 'goed' :p De meeste dingen eet ik nu niet echt met veel plezier op. Haha zoals mijn pannekoek die ik elke dag maak: 150 gr oats, 250 ml cocovite, 10 ml olijfolie, 10 gr cacao, 2 eieren en zoetstof. Na elke hap een slok water om het binnen te krijgen :p Maar ik doe dit nu al van in september elke dag bijna, dusja... :D Volgende bulk zal ik zeker ook wat minder schoon voedsel nemen.

:D

Jij kan alles keun!

Hoezo smeer je er dan niks op? Je kan er sowieso 's ochtends een beetje appelstroop/jam opsmeren en voor vetten evt. pindakaas. Wat je ook kan doen is zelf snel een saus maken: ongeveer 5 gram whey met een klein beetje melk mengen en klaar.

Pfoe voel me altijd zo rot als ik hier kom, jij bent mijn lengte maar dan 90 kg!! :( en die gewichten!

Als ik het zo hoor is een cut een fijne afwisseling dan, dat je altijd misselijk bent en eten met water weg moet spoelen dat is gewoon te naar, ik zit daar net op het randje maar zo bezig zijn gaat me te ver.

Tip voor je havermout, heb zelf ook problemen daarmee gehad.
Nu is 160gr bijna niks meer, in de ochtend is het wel wat zwaarder dan tegen de middag.

150gr havermout + 150ml water/melk + 1-3 eieren + 1-2 peren in stukjes.
dit heb ik in een bak en dat doe ik in stukken snijden de pannekoek, even schudden en dan nomnomnom, baal ervan dat me havermout al 2 dagen op is:o

Melk is goed weg te werken als je tegen de lactose enzo kan. Liefst niet al te koude dan.

• #1.773
Wat een leuke levenstijl en passie zou moeten zijn, wordt stilaan een nachtmerrie.
Tijdens het trainen loop ik constant misselijk en heb de voorbije week bijna elke dag moeten kotsen.
Ik ga om te beginnen nu mijn supps eruit gooien + redelijk anders gaan eten. Meer aardappelen en brood, minder rijst en havermout. De fun is er echt af, heb helemaal geen zin meer om te gaan trainen en nog minder om 6 keer op een dag te eten...

Das pauper man :( Waarom ga je niet gewoon 10dagen ofzo effe lekker eten wat je wil en dan beslissen wat je wil?

• #1.775
Das pauper man :( Waarom ga je niet gewoon 10dagen ofzo effe lekker eten wat je wil en dan beslissen wat je wil?
Ik weet wat ik wil: clean eten en een beest worden. Maar dit lijkt nu onmogelijk. Kga idd nu even beetje minder strikt eten, maandag tot en met woensdag ga ik toch naar parijs met mijn girlfriend, dus dan ga ik niet echt op mijn eten letten. Ik heb geen keus..

Wat een leuke levenstijl en passie zou moeten zijn, wordt stilaan een nachtmerrie.
Tijdens het trainen loop ik constant misselijk en heb de voorbije week bijna elke dag moeten kotsen.
Ik ga om te beginnen nu mijn supps eruit gooien + redelijk anders gaan eten. Meer aardappelen en brood, minder rijst en havermout. De fun is er echt af, heb helemaal geen zin meer om te gaan trainen en nog minder om 6 keer op een dag te eten...

Ik had precies hetzelfde bro...toen ik meer variatie in m'n voedingsschema bracht (weer melk, brood, aardappels etc. erin bracht) kon ik weer gewoon eten.Msschn helpt het jou ook, hoop het voor je.:)

zoiezo effe lekker los gaan in parijs man met je vriendin lekker uit eten enzovoort!

• #1.778
Ik had precies hetzelfde bro...toen ik meer variatie in m'n voedingsschema bracht (weer melk, brood, aardappels etc. erin bracht) kon ik weer gewoon eten.Msschn helpt het jou ook, hoop het voor je.:)
Ook misselijk en overgeven enzo? Pff, ik haat het echt. Vroeger kon ik eten wat ik wou en had constant honger. Nu is elke hap bijna een marteling.
zoiezo effe lekker los gaan in parijs man met je vriendin lekker uit eten enzovoort!
Haha, zeker weten hendrie! Kga wel proberen zo clean mogelijk te eten. Maar alleszins geen droge rijst met tonijn en eieren :p

Ook misselijk en overgeven enzo? Pff, ik haat het echt. Vroeger kon ik eten wat ik wou en had constant honger. Nu is elke hap bijna een marteling.

Haha, zeker weten hendrie! Kga wel proberen zo clean mogelijk te eten. Maar alleszins geen droge rijst met tonijn en eieren :p

Is wel gebeurd ja maar meestal stopte ik met eten voor het zover was.
Have fun in de lichtstad btw!

Kom op een interessant moment binnen wandelen in je logje Rah Rah.
Ik denk iig dat die paar dagen Parijs je goed zullen doen. Je even nergens druk om maken en je zinnen verzetten.

Daarnaast is één ding heel belangrijk, wat je eet moet je niet met moeite naar binnen werken. Er zijn ondertussen zo veel manieren om je goede kcals binnen te krijgen. Bovendien is het verschil in rendement in spieren die je aankomt misschien van 100% naar 90% (meest ideale situatie) gegaan.

Abbo'tje of course :).

Terug
Naar boven