XXL Nutrition

Logje to di bone

Dude ****ed up man! Maar blijf zeggen dat je al een beest bent...iets minder bodybuilding food doet echt je kilo's niet verdwijnen hoor kerel!

Geniet (met volle teugen!) van Parijs en je girlfriend!:D

Kom op een interessant moment binnen wandelen in je logje Rah Rah.
Ik denk iig dat die paar dagen Parijs je goed zullen doen. Je even nergens druk om maken en je zinnen verzetten.

Daarnaast is één ding heel belangrijk, wat je eet moet je niet met moeite naar binnen werken. Er zijn ondertussen zo veel manieren om je goede kcals binnen te krijgen. Bovendien is het verschil in rendement in spieren die je aankomt misschien van 100% naar 90% (meest ideale situatie) gegaan.

Abbo'tje of course :).

Inderdaad, zelf heb ik een sterk vermoeden dat het belang van clean eten wordt overschat (ik ben natuurlijk ecto, dus er is wat bias). Ik zou in ieder geval de zaak laten vieren, ik heb zelf dat ik ook op een gegeven moment soms moest overgeven en dat is echt vervelend, dus je moet gewoon nee zeggen tegen dat eten.

Misschien heb je wat aan mijn voedingsschema, dit is een voorbeeld van een voedingsschema wat niet strikt is en redelijk makkelijk vol te houden + goedkoop. Maar de verhoudingen zijn toch redelijk goed en ik persoonlijk kan er goed op gainen.
Onderstaand:

1. 2 boterhammen met jam/choco
0,5L (0,66L) volle melk

2. bord rijst of equivalent, circa 100-125 gram
100gr groente of equivalent
0,5L (0,66L) volle melk

3. 2 gekookte eieren (of 1-2 sultana's wanneer het niet anders kan - is zelfs meer calorie"en)
0,5L (0,66L) volle melk

4. bord rijst of equivalent, circa 100-125 gram
circa 200gr vlees (willekeurig)
100gr groente of equivalent
0,25 L sinaasappelsap

5. 1 banaan (varierend in grote, maar vaak groot)
0,5L (0,66L) volle melk

6. 1 banaan
0,25L (0,33L) volle melk
0,25L volle yoghurt of equivalent

Maar eerst gewoon plezier maken in parijs en geen moment aan eten denken daar!

Nee, van 2.5 liter volle melk gaat hij niet kotsen dan ?

Hij geeft toch zelf aan dat hij clean wilt eten, alleen volgens mij eet hij vrij goor terwijl je ook gewoon lekker clean kan eten.

Wat heeft iedereen toch met die liters melk naar binnen werken. Vreet gewoon.

Rah, die tijden hebben we allemaal wel eens. Je hoopt gewoon dat het kort duurt, maar probeer het probleem wel te lokaliseren. Slaap je weinig de laatste tijd, heb je stress, ben je ergens bezorgd/boos over? Dat soort dingen hebben ook invloed op je eetlust.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.785
Thx iedereen voor de steun en adviezen :p Vandaag redelijk normaal gegeten. Aleja, voor iemand die niet aan bodybuilding doet.

Ontbijt: Paar geroosterde boterhammen met ei en paardefilet
Meal1: Paar geroosterde boterhammen met ham
Meal2: Aardappelen met gemarineerde kipfilet
tijdens workout: 70 gr honing
Meal3: Shitload aardappelen met 3 eieren en ham
Meal4: litertje melk denk ik
Meal5: 500 gr kwark en ga ook nog 100 gr noten eten over de avond verspreid.

Kdenk wel dat ik één van de oorzaken ken. Normaalgezien moet ik voor één of andere reden (hou ik liever voor mij) iedere dag medicatie nemen. Maar sinds paar maanden ben ik daar heel onregelmatig mee en heb het de voorbije weken zelf niet meer genomen. Deze week weer mee begonnen iedere dag te nemen. Kheb gelezen op het internet dat plots stoppen misselijkheid etc kan veroorzaken en nu ik er weer mee begonnen ben kan het ook misselijkheid veroorzaken :p Dusja, even braaf die medicatie en kijken wat het wordt.
Vandaag niet zoveel eetlust, maar totaal nog niet misselijk geweest, dus gaat goed!

Gewoon beetje rustig aan en komt allemaal in orde! ;)

Ga je nu beginnen eten zoals mij? :p.

Nee begrijpelijk man. Er is zoveel meer dan BB'ing :). Het moet een hobby/passie en gezonde levensstijl blijven.

En eerlijk gezegd ben ik meer voor gewoon gezonde gevarieerde voeding dan constant rijst/havermout/kwark etc..

Soms is er even tussenuit zijn ook erg goed. Heb deze week ook gewoon 3x gaan trainen maar ben ook 2 frieten gaan eten en heb wss een bak of 2 bier verzet en gewoon dik gefeest :p. De boog kan niet altijd gespannen staan :).

• #1.788
Gewoon beetje rustig aan en komt allemaal in orde! ;)
Inderdaad, training ging gisteren ook goed, en was niet misselijk!
Ga je nu beginnen eten zoals mij? :p.

Nee begrijpelijk man. Er is zoveel meer dan BB'ing :). Het moet een hobby/passie en gezonde levensstijl blijven.

En eerlijk gezegd ben ik meer voor gewoon gezonde gevarieerde voeding dan constant rijst/havermout/kwark etc..

Soms is er even tussenuit zijn ook erg goed. Heb deze week ook gewoon 3x gaan trainen maar ben ook 2 frieten gaan eten en heb wss een bak of 2 bier verzet en gewoon dik gefeest :p. De boog kan niet altijd gespannen staan :).
Eten zoals jou gaat dan weer te ver :D Nene jk ;) Nu ga ik nog dus nog een paar daagjes even wat minder eten, zeker in Parijs zal ik maar 3 keer per dag kunnen eten dusja... En daarna zie ik wel hoe ik het ga aanpakken. Als ik ga cutten, wordt het sowieso terug superstrikt :D

• #1.789
Gisteren nog borst en rug getraind:

Incline benchpress
10 x 70 kg
10 x 80 kg
7 x 90 kg
3 x 100 kg
7 x 90 kg
9 x 80 kg (10e spot)

Chins (is altijd bijna helemaal uithangen, maar optrekken tot voorhoofd ongeveer)
8 x bw
7 x bw + 5 kg
6 x bw + 7.5 kg
4 of 5 x bw + 10 kg

Chest dips
10 x bw
10 x bw + 10 kg
10 x bw + 20 kg
7 x bw + 30 kg
4 x bw + 40 kg

T-bar row (met borststeun)
15 x 25 kg
12 x 50 kg
8 x 70 kg
5 x 85 kg -> 5 x 70 kg -> 7 x 50 kg

Cable fly's (seated)
3 a 4 sets

Widegrip pulldowns
10 x 80 kg
10 x 90 kg
10 x 100 kg
8 x 115 kg

En dan nog one arm shrugs ss db pullover
En voor borst peckdeck ss pushups

Nu 4 dagen rust :D

heavy training!

Mooie shit man, dips met 40kg :eek: Nu ff lekker een tijdje feesten en genieten van het leven, opladen voor de cut :thumbs:

Flinke training! Veel plezier in Parijs!

• #1.793
Sinds gisterenavond terug van Parijs. Kheb me goed geamuseerd. Niet extreem op mijn voeding gelet, maar toch wel een beetje :o Op restaurant altijd kip met aardappelen gekozen. Tussendoor af en toe een literke melk gekocht. Ook een brood gekocht voor in de hotelkamer en dan lekker wat beleg erbij. Dusja, valt allemaal goed mee. Nu terug bezig aan mijn standaard 5000 kcal dieet en het loopt goed. Vandaag rug en beetje biceps getraind. Zeer zwaar gegaan met db row, 4 werksets: 17 x 48 kg, 15 x 58 kg, 10 x 68 kg en 7 x 75 kg. Voor de rest niets bijzonders. Morgen benen en zaterdag borst en schouders.

En flink wat horizontale cardio denk ik?:p

Godver man 5000kcal, wat gaat er allemaal naar binnen dan?

• #1.796
En flink wat horizontale cardio denk ik?:p
Hahaha, marcel, daar kan je van op aan :D!
Godver man 5000kcal, wat gaat er allemaal naar binnen dan?
Vandaag:
Ontbijt: 80 gr havermout, 50 gr whey
Meal2: 4 volkoren boterhammen met 50 gr ham en 150 gr gerookte zalm + 500 ml melk
Meal3: 62.5 gr rijst + 30 gr rozijnen + 77.5 gr tonijn + 2 eieren
Tijdens workout: 70 gr honing
Post-workout: 30 gr whey + 20 gr dextrose
Meal4: 100 gr havermout, 500 ml magere melk, paar handjes frambozen + 200 gr kipfilet
Meal5: 150 gr havermout + 250 ml cocovite + 2 eieren + 20 ml olijfolie + 10 gr pure cacao
(hier tussen nog een half litertje halfvolle melk)
Meal6: 500 gr kwark + 10 gr cacao + 50 gr notenmix

That's it :p

Hoppa zware DB rows makker!
Rustig aan met de voeding hé, we willen niet meer misselijk worden!

Horizontale cardio = :thumbs:

5000cals is ook ERG veel zeg... Wel weer lekker bezig, mooi dat t leuk was.

• #1.800
Hoppa zware DB rows makker!
Rustig aan met de voeding hé, we willen niet meer misselijk worden!
Thx man en we doen ons best ;)
Haha, i love it :D
5000cals is ook ERG veel zeg... Wel weer lekker bezig, mooi dat t leuk was.
Mja, ik weet het. Volgende week 1000 kcal's eraf ;)

Vandaag borst en beetje schouders getraind, kschrijf alleen belangrijkste oefeningen en de werksets ervan op.

Bench
3 x 110 kg + 2 x 110 kg met spot
7 x 100 kg + 1 x 100 kg met spot
8 x 90 kg + 1 x 90 kg met spot

Incline db press
9 x 32 kg
7 x 36 kg
6 x 40 kg

En dan nog wat flies etc etc...

Schouders enkel achterkant en zijkant, heb last aan iets in mijn schouder, dus even voorzichtig zijn :)

Terug
Naar boven