- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx marcel!
Dat valt best wel tegen vind ik zelf93 kilo op 1,71 is moet er ****ing brutaal uitzien!

Jip, kgeloof in een eiwitrijk dieet.Damn..wordt steeds gekker! 1.71m bij 93kg
Voeding ook topLekker hoog in eiwitten!
Dat eten is makkelijk weg te werken voor mij. Het was vooral de maaltijd rijst met tonijn voor de training die mij misselijk maakte. Nu een rice en protein shake en wat eieren en niets van last meer!Succes met t wegwerken van dat eten man! Motivational boost gehad?
Euuh, geen idee eigenlijk. Rond de 15 a 17 procent, schat ik. Er mag in ieder geval heel wat afMooi schema Hannes, hoe hoog schat je je BF nu trouwens of heb je nog een meeting gehad laatste tijd?
Ik weet niet wat je doelen zijn qua BF ik dacht iets te lezen rond de 10% (of lager?), 1,71 bij 80kg moet er goed uit komen te zien! Hoe zwaar was je aan het eind van je vorige cut?
Bf rond de 10 a 12 is mijn doel. Veel droger hoeft voor mij niet. Vorig jaar ben ik geëindigd als op mijn avatar en toen woog ik 78 kg. Ik hoop na mijn cut nu toch een 85 kg over te houden 
Na mijn cut boysssss

Haha, mijn vriendin zou mij dan laten vallen als een baksteen als ik dat nu als ambitie zou hebbenJe gaat er @85kg echt brutaal uitzien man! Op een lager bf zou je dan een wedstrijd in -80kg mee kunnen draaien..al zou je willen![]()
Dus momenteel nog totaal geen wedstrijdambities.thx marcel!Toch nog wel leuke gewichten op die rows hoor, beest.![]()
merci hendrie!

Djeeeees inderdaad! Behoorlijk aan het stoeien met die 48's!

Thx! Eerste set ging echt easy, vanaf dan werd het wat zwaarder!
Hehe
Kverschoot er ook van dat het zo vlot ging!Djeeeees inderdaad! Behoorlijk aan het stoeien met die 48's!![]()
Thx hendrie!
Vooral tevreden over de squatjes! Was erg zwaar.
Jip, inderdaadLekkere training!
En volgens mij had ik hier al eens gereageerd, alleen was ik vergeten abonnementje te nemen.
vroeg me al af waar je bleef 
Hahahaha, nu ook niet overdrijven héDamn bro...
Beestachtige trainingen hier, ik volg al een aantal logjes van belgen maaruhhh........
WTF zit er in jullie drinkwater
Allemaal animals gewoon!
Maar welkom Bart!wel spijtig van de fail op 90. Maarja, volgende keer gewoon reppen op 70 en 80 en misschien 85. Ik start ook vanop de borst, dus eerste rep is altijd behoorlijk zwaar!
Hahaha, was het maar waarRoids in belgisch drinkwater! 6x80kg seated MP! petje af hoor!
Was wel tevreden hehe