XXL Nutrition

Logje to di bone

Flinke training!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
reppen op 150 squat > niiicceee!!
Light weight (NOT! :p)
Nice leg workout bro!
nu lijkt mijn training van vandaag helemaal nergens meer op...:sad:
Das nergens voor nodig marcel :D
Sow, die squatserie is dikke shit!
Thx!
Merci Jonas
Goeie complete wheels workout
Was helemaal gesloopt man :p
Thx!

Gisteren schouders en triceps

Seated shoulderpress
11 x 70 kg
6 x 80 kg
2 x 85 kg

Front raises met barbell liggend op incline bankje
15 x 14 kg
2 x 12 x 20 kg
15 x 20 kg

Side raises
8 x 10 kg
8 x 12 kg
8 x 14 kg
10 x 16 kg + 5 x 16 kg (quarterreps)
6 a 8 a 18 kg (al niet strikt) + 5 x 18 kg (quarterreps)

Cable lateral rear raises (soort reverse peckdeck beweging)
2 x 12 x 15 kg
2 x 15 x 15 kg

Standing db press
12 x 15 kg
10 x 18 kg
10 x 22 kg
8 x 26 kg

Skullcrusher
15 x 28 kg
12 x 38 kg
2 x 7 x 43 kg

Overhead rope extensions
4 a 5 sets van 15 reps

CGBP
2 x 10 x 70 kg
9 x 70 kg (laatste fail + spot)

Gaat lekker hier zie ik! Wat me opviel in je beentraining is dat je maar 1 apparte oefening voor je hams doet? BTW wat zijn je stats op het moment?

Hey een training hier die ik ook zou kunnen redden, haha, dat had ik nog niet gezien.

Nice bro!

• #1.865
Gaat lekker hier zie ik! Wat me opviel in je beentraining is dat je maar 1 apparte oefening voor je hams doet? BTW wat zijn je stats op het moment?
Net gewogen. Wel al menig toiletbezoek gehad (door grote koffieconsumptie tot nu toe), en 2 maaltijden. 91.2 kg, kben een klein bazeke van ongeveer 1m71. Voor hams vond ik het wel genoeg. Op de legpress heb ik mijn voeten hoog gezet en zo diep mogelijk gegaan dus is ook vooral hams. Soms doe ik wel wat meer oefeningen voor hams. Kheb niet zo'n strikt schema qua oefeningen enzo... Welkom trouwens :D
Hey een training hier die ik ook zou kunnen redden, haha, dat had ik nog niet gezien.

Nice bro!
Thx man :p Jij zou elke training van mij wel redden! Volgende keer seated shoulderpress lager in reps en meer volume draaien op de 80 kg

Man elke keer als jij je bw hier neer zet word ik weer jaloers haha shiit. We wachten nog steeds op die pics:P

jeetje dat is netjes zeg, 91 kg ben 1.71!!! Hoe lang train je?

Net gewogen. Wel al menig toiletbezoek gehad (door grote koffieconsumptie tot nu toe), en 2 maaltijden. 91.2 kg, kben een klein bazeke van ongeveer 1m71. Voor hams vond ik het wel genoeg. Op de legpress heb ik mijn voeten hoog gezet en zo diep mogelijk gegaan dus is ook vooral hams. Soms doe ik wel wat meer oefeningen voor hams.

Jaloers.:o Enig idee wat je vp is btw?

Nice workout btw.:)

Waarom doe je die db press staand Rah?

Ben benieuwd op welk gewicht je gaat uitkomen na de cut.. :)

Volgens mij staat ie er niet eens heel vet bij...85kg na je cut? Of verwacht je minder..?

• #1.872
Man elke keer als jij je bw hier neer zet word ik weer jaloers haha shiit. We wachten nog steeds op die pics:P
Haha, en ik word elke keer jaloers als ik je krachtstats zie (vooral deadlift :p)
jeetje dat is netjes zeg, 91 kg ben 1.71!!! Hoe lang train je?
De eerste keer dat ik een stap in de sportschool heb gezet is in januari 2008. Maar dat was 2 keer in de week gewoon wat machinekes doen. Wel redelijk snel op mijn eten beginnen 'letten'. Maar dat was gewoon veel te veel vreten + ongezonde shit. Daarna beginnen cutten. Veel te veel cardio en veel te weinig eten. Werd terug zo dun als wat. En sinds de zomer van 2009 deftig beginnen vreten + nieuwe gym opgezocht ben ik echt serieus geworden. Sindsdien gaat het ook goed! I live for this.
Jaloers.:o Enig idee wat je vp is btw?

Nice workout btw.:)
Hmmm bodyfat geen idee. Yosh heeft me al gezien in tanktop, dus misschien dat hij een idee heeft? Kschat rond de 15% ofzo. Kan meer of minder zijn.
Waarom doe je die db press staand Rah?
Khad al een seated variant met rugsteun gedaan. Kwou nog een pressoefening doen voor de voortste koppen en in Bearellejonas zijn log had ik gelezen dat hij dit de perfecte 'isolatie' vond. Dus ook maar eens geprobeerd. Is een blijvertje ;)
Ben benieuwd op welk gewicht je gaat uitkomen na de cut.. :)
Ik ook man!
Volgens mij staat ie er niet eens heel vet bij...85kg na je cut? Of verwacht je minder..?
Ik hoop inderdaad 85 kg over te houden. Dan zou ik 7 kg vvm gegained hebben op een jaar. Niet slecht vind ik persoonlijk. Krachtstats zijn ook serieus omhoog gegaan. Met name: squat: 1 of 2 x 130 kg naar 2 x 170 kg, bench van 1 x 100 kg naar 8 x 100 kg, seated mp van 5( niet zeker)x 70 kg naar 11 x 70 kg. Deads doe ik niet meer vanwege mijn rug. Dusja gaat goed :D

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Gisteren ook rug getraind, niet echt noemenswaardig maar goed:

Chins (handen op schouderbreedte)
2 x 10 x bw
2 x 8 x bw

Chins (handen zo wijd mogelijk)
3 x 6 x bw

T-bar row chest supported
10 x 50 kg
10 x 65 kg
8 x 80 kg
4 x 95 kg -> 4 x 80 kg -> 4 x 65 kg (de 95 partials, beetje te zwaar)

V-grip pulldown
10 x 90 kg
10 x 100 kg
8 x 110 kg

One handed row machine
12 x 90 kg
12 x 110 kg
12 x 135 kg

Db row
15 x 48 kg

Backextensions ss straight arm pulldown
10 x bw ss 10 x 40 kg
10 x bw + 10 kg ss 10 x 50 kg
10 x bw + 15 kg ss 10 x 40 kg (rope)
10 x bw + 20 kg ss 10 x 40 kg (rope)

En dan nog kuiten superset gedaan met seated calf raises en toepress in legpress

Lekkere T-bars man!

So ie so weer sterk.

Denk zelf 15 à 16%, heb er geen idee van, ge hebt alleszins de massa om snel vet te verliezen!

Nette training, sterke rows bro.:)

• #1.876
Lekkere T-bars man!

So ie so weer sterk.
Wel niet los hé, is een soort 'machine'. Wel plateloaded dusja maar door de borststeun moet je je niet concentreren op het stabiliseren van de core.
Denk zelf 15 à 16%, heb er geen idee van, ge hebt alleszins de massa om snel vet te verliezen!
Ja denk ook zoiets. Valt mee in ieder geval. Kdenk dat ik vorig jaar vetter de cut ingegaan ben.
Nette training, sterke rows bro.:)
Thx marcel man!!

Training van woensdag: borst en biceps

Incline db press
4 x 48 kg
3 x 48 kg
2 x 48 kg

Benchpress
2 x 8 x 90 kg
2 x 7 x 90 kg

Incline cable fly
12 x 20 kg
10 x 25 kg
8 x 30 kg
6 x 35 kg

Machine press
3 sets

Peckdeck ss pushups
2 sets till failure

Biceps doeter niet echt toe.

Gisteren benen

Squat
2 x 2 x 170 kg
1 x 170 kg (fail op de 2de rep)

Frontsquat in smith
15 x 50 kg
12 x 60 kg
10 x 70 kg
10 x 80 kg
8 x 90 kg
6 x 100 kg

Legpress (één voet, verschillende standen, seated)
3 x 12 x 93 kg

Lying legcurls
10 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg

Seated legcurls
10 x 60 kg
10 x 70 kg
8 x 80 kg

Legextensions
10 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg

Seated calfraises
4 x 25 x 25 kg

Standing calf raises
12 x 80 kg
12 x 100 kg
10 x 120 kg
10 x 140 kg
7 x 160 kg

Voeding ook wat aangepast. Sinds deze week is het brood eruit en nu gaat ook het zoutste van heel mijn voedingsschema eruit namelijk het gerookte paardevlees. Nu ziet het er als volgt uit:

Op trainingsdagen:
Meal1: 60 gr oats, 300 ml magere melk, 100 gr frambozen, 10 gr pure cacao, 40 gr whey, groene groente
Meal2: 80 gr oats, 10 gr cacao, 250 ml cocovite, 2 eieren, 10 ml olijfolie (pancake), indien mogelijk groene groente
Meal3: 170 gr zalm uit blik, 2 eieren, groene groente OF 125 gr zalm uit diepvries, 77.5 gr tonijn, 10 gr notenmix, groene groente
Meal4: 100 gr rice & protein, 20 gr oats, 2 eieren, groene groente
Pre-workout: 20 gr pure cacao
Post-workout: 20 gr magic eaa
Meal5: 50 gr brinta, 175 gr kipfilet, groene groente
Meal6: 500 gr kwark, 10 gr pure cacao, 20 gr notenmix
Totaal: 3293 kcals, 333ei, 244kh, 103 vet

Rustdagen:
Meal1: 60 gr oats, 300 ml magere melk, 100 gr frambozen, 10 gr pure cacao, 40 gr whey, groene groente
Meal2: 80 gr oats, 10 gr cacao, 250 ml cocovite, 2 eieren, 10 ml olijfolie (pancake), indien mogelijk groene groente
Meal3: 170 gr zalm uit blik, 2 eieren, groene groente OF 125 gr zalm uit diepvries, 77.5 gr tonijn, 10 gr notenmix, groene groente
Meal4&5: 62.5 gr rijst, 77.5 gr tonijn, ei, 10 gr notenmix, groene groente
Meal6: 500 gr kwark, 10 gr pure cacao, 20 gr notenmix
Totaal: 2958 kcals, 275ei, 243kh, 95 vet.

Na mijn training gaat de magic eaa er binnenkort uit (pot is op) en ga ik bcaa's steken. 10 gr voor, 10 gr na.

Laatst bewerkt:
Waarom zo weining reps op de incline? speciale reden?

Yo, voeding ziet er goed uit man! Misschien die carbs op trainingsdagen op 350 gram, vetten omlaag en op rustdagen op 150 gram en vetten omhoog. Lijkt me wel relaxter trainen.

• #1.879
Waarom zo weining reps op de incline? speciale reden?
Eerst oefening probeer ik nog altijd zo zwaar mogelijk te gaan. 2 weken geleden had ik de 48's relatief gemakkelijk kunnen pressen (5x,4x,4x,3x), maar vorige week kreeg ik ze geen één keer in de lucht. Ook een soort revanche voor mijn zwakke prestatie :p Ook heb ik geen spotter dus als ik fail kan het geen kwaad, met een barbell heb ik een probleem en ziet het er maar belachelijk uit.
Yo, voeding ziet er goed uit man! Misschien die carbs op trainingsdagen op 350 gram, vetten omlaag en op rustdagen op 150 gram en vetten omhoog. Lijkt me wel relaxter trainen.
Ja, je hebt wel gelijk, kga het eens bekijken. Maar het probleem is dat als ik school heb mijn eerste 3 maaltijden altijd hetzelfde wil hebben, omdat ik soms in mijn hoofd heb dat ik ga trainen en dat het dan toch niet doorgaat. Als ik dan al volop carbs zit te vreten en het gaat niet, dan is dat ook niet zo ideaal. Misschien wat rijst eruit en dat op een trainingsdag zetten. Bedankt voor je inbreng en welkom man!

Eerst oefening probeer ik nog altijd zo zwaar mogelijk te gaan. 2 weken geleden had ik de 48's relatief gemakkelijk kunnen pressen (5x,4x,4x,3x), maar vorige week kreeg ik ze geen één keer in de lucht. Ook een soort revanche voor mijn zwakke prestatie :p Ook heb ik geen spotter dus als ik fail kan het geen kwaad, met een barbell heb ik een probleem en ziet het er maar belachelijk uit.

Ja, je hebt wel gelijk, kga het eens bekijken. Maar het probleem is dat als ik school heb mijn eerste 3 maaltijden altijd hetzelfde wil hebben, omdat ik soms in mijn hoofd heb dat ik ga trainen en dat het dan toch niet doorgaat. Als ik dan al volop carbs zit te vreten en het gaat niet, dan is dat ook niet zo ideaal. Misschien wat rijst eruit en dat op een trainingsdag zetten. Bedankt voor je inbreng en welkom man!
Desnoods verhoog je carbs alleen na de training. Doordat ik in mijn cut veel carbs at na de training herstelde ik veel beter en ging ik gewoon nog goed in kracht vooruit. No problem, ga je volgen ;)

Terug
Naar boven