istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Light weight (NOT!
)Das nergens voor nodig marcelNice leg workout bro!nu lijkt mijn training van vandaag helemaal nergens meer op...

Thx!
Merci Jonas
Was helemaal gesloopt man

Thx!
Net gewogen. Wel al menig toiletbezoek gehad (door grote koffieconsumptie tot nu toe), en 2 maaltijden. 91.2 kg, kben een klein bazeke van ongeveer 1m71. Voor hams vond ik het wel genoeg. Op de legpress heb ik mijn voeten hoog gezet en zo diep mogelijk gegaan dus is ook vooral hams. Soms doe ik wel wat meer oefeningen voor hams. Kheb niet zo'n strikt schema qua oefeningen enzo... Welkom trouwensGaat lekker hier zie ik! Wat me opviel in je beentraining is dat je maar 1 apparte oefening voor je hams doet? BTW wat zijn je stats op het moment?

Thx manHey een training hier die ik ook zou kunnen redden, haha, dat had ik nog niet gezien.
Nice bro!
Jij zou elke training van mij wel redden! Volgende keer seated shoulderpress lager in reps en meer volume draaien op de 80 kgNet gewogen. Wel al menig toiletbezoek gehad (door grote koffieconsumptie tot nu toe), en 2 maaltijden. 91.2 kg, kben een klein bazeke van ongeveer 1m71. Voor hams vond ik het wel genoeg. Op de legpress heb ik mijn voeten hoog gezet en zo diep mogelijk gegaan dus is ook vooral hams. Soms doe ik wel wat meer oefeningen voor hams.
Enig idee wat je vp is btw?
Haha, en ik word elke keer jaloers als ik je krachtstats zie (vooral deadliftMan elke keer als jij je bw hier neer zet word ik weer jaloers haha shiit. We wachten nog steeds op die pics![]()
)De eerste keer dat ik een stap in de sportschool heb gezet is in januari 2008. Maar dat was 2 keer in de week gewoon wat machinekes doen. Wel redelijk snel op mijn eten beginnen 'letten'. Maar dat was gewoon veel te veel vreten + ongezonde shit. Daarna beginnen cutten. Veel te veel cardio en veel te weinig eten. Werd terug zo dun als wat. En sinds de zomer van 2009 deftig beginnen vreten + nieuwe gym opgezocht ben ik echt serieus geworden. Sindsdien gaat het ook goed! I live for this.jeetje dat is netjes zeg, 91 kg ben 1.71!!! Hoe lang train je?
Hmmm bodyfat geen idee. Yosh heeft me al gezien in tanktop, dus misschien dat hij een idee heeft? Kschat rond de 15% ofzo. Kan meer of minder zijn.Jaloers.Enig idee wat je vp is btw?
Nice workout btw.![]()
Khad al een seated variant met rugsteun gedaan. Kwou nog een pressoefening doen voor de voortste koppen en in Bearellejonas zijn log had ik gelezen dat hij dit de perfecte 'isolatie' vond. Dus ook maar eens geprobeerd. Is een blijvertje

Ik ook man!Ben benieuwd op welk gewicht je gaat uitkomen na de cut..![]()
Ik hoop inderdaad 85 kg over te houden. Dan zou ik 7 kg vvm gegained hebben op een jaar. Niet slecht vind ik persoonlijk. Krachtstats zijn ook serieus omhoog gegaan. Met name: squat: 1 of 2 x 130 kg naar 2 x 170 kg, bench van 1 x 100 kg naar 8 x 100 kg, seated mp van 5( niet zeker)x 70 kg naar 11 x 70 kg. Deads doe ik niet meer vanwege mijn rug. Dusja gaat goedVolgens mij staat ie er niet eens heel vet bij...85kg na je cut? Of verwacht je minder..?

Wel niet los hé, is een soort 'machine'. Wel plateloaded dusja maar door de borststeun moet je je niet concentreren op het stabiliseren van de core.
Ja denk ook zoiets. Valt mee in ieder geval. Kdenk dat ik vorig jaar vetter de cut ingegaan ben.Denk zelf 15 à 16%, heb er geen idee van, ge hebt alleszins de massa om snel vet te verliezen!
Thx marcel man!!
Eerst oefening probeer ik nog altijd zo zwaar mogelijk te gaan. 2 weken geleden had ik de 48's relatief gemakkelijk kunnen pressen (5x,4x,4x,3x), maar vorige week kreeg ik ze geen één keer in de lucht. Ook een soort revanche voor mijn zwakke prestatieWaarom zo weining reps op de incline? speciale reden?
Ook heb ik geen spotter dus als ik fail kan het geen kwaad, met een barbell heb ik een probleem en ziet het er maar belachelijk uit.Ja, je hebt wel gelijk, kga het eens bekijken. Maar het probleem is dat als ik school heb mijn eerste 3 maaltijden altijd hetzelfde wil hebben, omdat ik soms in mijn hoofd heb dat ik ga trainen en dat het dan toch niet doorgaat. Als ik dan al volop carbs zit te vreten en het gaat niet, dan is dat ook niet zo ideaal. Misschien wat rijst eruit en dat op een trainingsdag zetten. Bedankt voor je inbreng en welkom man!Yo, voeding ziet er goed uit man! Misschien die carbs op trainingsdagen op 350 gram, vetten omlaag en op rustdagen op 150 gram en vetten omhoog. Lijkt me wel relaxter trainen.
Desnoods verhoog je carbs alleen na de training. Doordat ik in mijn cut veel carbs at na de training herstelde ik veel beter en ging ik gewoon nog goed in kracht vooruit. No problem, ga je volgenEerst oefening probeer ik nog altijd zo zwaar mogelijk te gaan. 2 weken geleden had ik de 48's relatief gemakkelijk kunnen pressen (5x,4x,4x,3x), maar vorige week kreeg ik ze geen één keer in de lucht. Ook een soort revanche voor mijn zwakke prestatieOok heb ik geen spotter dus als ik fail kan het geen kwaad, met een barbell heb ik een probleem en ziet het er maar belachelijk uit.
Ja, je hebt wel gelijk, kga het eens bekijken. Maar het probleem is dat als ik school heb mijn eerste 3 maaltijden altijd hetzelfde wil hebben, omdat ik soms in mijn hoofd heb dat ik ga trainen en dat het dan toch niet doorgaat. Als ik dan al volop carbs zit te vreten en het gaat niet, dan is dat ook niet zo ideaal. Misschien wat rijst eruit en dat op een trainingsdag zetten. Bedankt voor je inbreng en welkom man!