Fitness Seller

Logje to di bone

ziet er echt hard uit man!

Sick db presses en klasse extensions!

Ligt het aan mij of ben je niet voluit gegaan de laatste workouts?No flame ofcourse!;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.884
Desnoods verhoog je carbs alleen na de training. Doordat ik in mijn cut veel carbs at na de training herstelde ik veel beter en ging ik gewoon nog goed in kracht vooruit. No problem, ga je volgen ;)
Oke, ga het wat aanpassen, eens kijken waar ik carbs kan schrappen op mijn rustdagen.
was het ook :p
Sick db presses en klasse extensions!
Thx, extensions zijn natuurlijk moeilijk met elkaar te vergelijken omdat elke machine wat anders is
Ligt het aan mij of ben je niet voluit gegaan de laatste workouts?No flame ofcourse!;)
Bwaa, toch wel redelijk voluit gegaan hoor :D Meer zat er niet echt in.

Gisteren schouders en triceps, it go like this:

Seated mp
3 x 5 x 80 kg
3 x 85 kg

Side raises
12 x 10 kg
12 x 12 kg
10 x 14 kg
10 x 16 kg
8 x 18 kg + 5 quarterreps

Standing db press
12 x 15 kg
10 x 20 kg
9 x 26 kg

Reverse peckdeck
3 setjes

Cable lateral rear raise met één hand
15 x 15 kg
15 x 20 kg

Skullcrusher
12 x 28 kg
12 x 38 kg
5 x 48 kg (met spot)
12 x 38 kg (laatste reps met spot)

v-grip pushdown
12 x 30 kg
8 x 40 kg
10 x 40 kg

Smith CGBP
10 x 60 kg
10 x 60 kg (reverse grip)
8 x 70 kg
8 x 70 kg (reverse grip)

One handed reverse pushdown
2 setjes

Stevige training makker, bij de seated overhead press, gebruik je daar veel je voeten bij?

Wanneer en om welke uren train je komende week? :)

Pff, 3x5x80kg seated MP's! That's pretty sick brah:D:thumbs: Tja en de rest is natuurlijk ook chill! 18kg side raises, pff!

en dat voor op een zondag morgen :o

• #1.889
Stevige training makker, bij de seated overhead press, gebruik je daar veel je voeten bij?

Wanneer en om welke uren train je komende week? :)
Als het zwaarder wordt gebruik ik heel mijn lichaam om kracht te zetten, dus eigenlijk wel ja.

Ben nu mijn rijst aan het koken en ga dan eten en dan vertrek ik. Zal rond een uur of 1 zeker daar zijn.
Pff, 3x5x80kg seated MP's! That's pretty sick brah:D:thumbs: Tja en de rest is natuurlijk ook chill! 18kg side raises, pff!
Haha, je moet wel niet denken dat die side raises superstrikt zijn hoor :D
en dat voor op een zondag morgen :o
:( Was zaterdag middag
+1 that's the spirit, iedereen ligt brak in z'n nest en rahrahman hangt aan de ijzers.:)
:( zie boven. Zondag train ik niet omdat het dan veel te druk is in de gym.

Even tussendoor: Gisteren tot een uur of 5 niets van last gehad, maar plotseling toen ik naar het toilet ging, kwam er een vreemde stekende/drukkende pijn in mijn knie opzetten. Als ik gewoon stap niets van last, maar bij het buigen van de knie doet het echt ****ing zeer. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Laatst bewerkt:
Ok, ik ga er waarschijnlijk zijn rond half 3, zal misschien nog iets vroeger komen maar denk dat dat niet gaat lukken, jij kan niet iets later zeker? Anders kom ik wel iets vroeger, zal proberen om 2 uur.

Laatst bewerkt:
:( Was zaterdag middag

:( zie boven. Zondag train ik niet omdat het dan veel te druk is in de gym.

son-i-am-disappoint.gif

J/k bro.:p

• #1.892

Hahaha, zalig :p

Gisteren rug en beetje kuiten

Widegrip pullups
3 x 8 x bw

Small grip chinup (donkey style)
3 x 6 x bw

Cheated db rows
10 x 65 kg
12 x 65 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Pulldown handpalmen naar me toe
10 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 110 kg + 2 partial reps

Deadlift ss backextensions
8 x 60 kg ss 10 x bw
8 x 80 kg ss 10 x bw
8 x 100 kg ss 10 x bw
8 x 100 lg ss 10 x bw

En dan nog wat seated calf raises.

Laatst bewerkt:
Waarom DB Row je eigenlijk bijna net zo veel als je deadlift :p

**** dat, een hernia is srs shit.Door het trainen?
Verder nette workout maat.:)

Goeie training brah. Slim om niet te zwaar te gaan.

• #1.897
**** dat, een hernia is srs shit.Door het trainen?
Verder nette workout maat.:)
Geen idee, het is er alleszins niet ingeschoten tijdens het trainen. Maar kan wel een gevolg zijn natuurlijk. Achja, alleen bij deads heb ik wat last als ik te zwaar ga.
Goeie training brah. Slim om niet te zwaar te gaan.

Normaal deadlift ik zelf helemaal niet meer. Maar in superset met backextensions is dat wel een goede onderrugkiller :p

Geen idee, het is er alleszins niet ingeschoten tijdens het trainen. Maar kan wel een gevolg zijn natuurlijk. Achja, alleen bij deads heb ik wat last als ik te zwaar ga.

Normaal deadlift ik zelf helemaal niet meer. Maar in superset met backextensions is dat wel een goede onderrugkiller :p

Ik heb er verder geen verstand van maar heb je hernia dan in gradaties?
Ex-collega van me moest eraan geopereerd worden vanwege de pijn, kon zich nauwelijks nog bewegen.

• #1.899
Ik heb er verder geen verstand van maar heb je hernia dan in gradaties?
Ex-collega van me moest eraan geopereerd worden vanwege de pijn, kon zich nauwelijks nog bewegen.
kheb er ook niet zoveel verstand van hoor, mijn pa heeft hetzelfde gehad als uw collega dan. Zijn bed moest toen zelfs beneden staan. Ik kan nog perfect functioneren, heb 2 inspuitingen gehad in mijn rug (in december ofzo) en that's it. Dokters zeiden dat ik alles mocht blijven doen zolang ik geen last heb van mijn rug. En daar hou ik me ook aan.

kheb er ook niet zoveel verstand van hoor, mijn pa heeft hetzelfde gehad als uw collega dan. Zijn bed moest toen zelfs beneden staan. Ik kan nog perfect functioneren, heb 2 inspuitingen gehad in mijn rug (in december ofzo) en that's it. Dokters zeiden dat ik alles mocht blijven doen zolang ik geen last heb van mijn rug. En daar hou ik me ook aan.

Ok, verstandig!:)

Terug
Naar boven