- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, ga het wat aanpassen, eens kijken waar ik carbs kan schrappen op mijn rustdagen.Desnoods verhoog je carbs alleen na de training. Doordat ik in mijn cut veel carbs at na de training herstelde ik veel beter en ging ik gewoon nog goed in kracht vooruit. No problem, ga je volgen![]()
was het ook

Thx, extensions zijn natuurlijk moeilijk met elkaar te vergelijken omdat elke machine wat anders is
Bwaa, toch wel redelijk voluit gegaan hoorLigt het aan mij of ben je niet voluit gegaan de laatste workouts?No flame ofcourse!![]()
Meer zat er niet echt in.
Als het zwaarder wordt gebruik ik heel mijn lichaam om kracht te zetten, dus eigenlijk wel ja.Stevige training makker, bij de seated overhead press, gebruik je daar veel je voeten bij?
Wanneer en om welke uren train je komende week?![]()
Haha, je moet wel niet denken dat die side raises superstrikt zijn hoorPff, 3x5x80kg seated MP's! That's pretty sick brahTja en de rest is natuurlijk ook chill! 18kg side raises, pff!

Was zaterdag middag+1 that's the spirit, iedereen ligt brak in z'n nest en rahrahman hangt aan de ijzers.![]()
zie boven. Zondag train ik niet omdat het dan veel te druk is in de gym.Was zaterdag middag
zie boven. Zondag train ik niet omdat het dan veel te druk is in de gym.

Kheb een hernia hé. Deadlift is de enige oefening waar ik er nog echt last van ondervind, dus doe dat liever redelijk licht.Waarom DB Row je eigenlijk bijna net zo veel als je deadlift![]()
Geen idee, het is er alleszins niet ingeschoten tijdens het trainen. Maar kan wel een gevolg zijn natuurlijk. Achja, alleen bij deads heb ik wat last als ik te zwaar ga.**** dat, een hernia is srs shit.Door het trainen?
Verder nette workout maat.![]()
Goeie training brah. Slim om niet te zwaar te gaan.

Geen idee, het is er alleszins niet ingeschoten tijdens het trainen. Maar kan wel een gevolg zijn natuurlijk. Achja, alleen bij deads heb ik wat last als ik te zwaar ga.
Normaal deadlift ik zelf helemaal niet meer. Maar in superset met backextensions is dat wel een goede onderrugkiller![]()
kheb er ook niet zoveel verstand van hoor, mijn pa heeft hetzelfde gehad als uw collega dan. Zijn bed moest toen zelfs beneden staan. Ik kan nog perfect functioneren, heb 2 inspuitingen gehad in mijn rug (in december ofzo) en that's it. Dokters zeiden dat ik alles mocht blijven doen zolang ik geen last heb van mijn rug. En daar hou ik me ook aan.Ik heb er verder geen verstand van maar heb je hernia dan in gradaties?
Ex-collega van me moest eraan geopereerd worden vanwege de pijn, kon zich nauwelijks nog bewegen.
kheb er ook niet zoveel verstand van hoor, mijn pa heeft hetzelfde gehad als uw collega dan. Zijn bed moest toen zelfs beneden staan. Ik kan nog perfect functioneren, heb 2 inspuitingen gehad in mijn rug (in december ofzo) en that's it. Dokters zeiden dat ik alles mocht blijven doen zolang ik geen last heb van mijn rug. En daar hou ik me ook aan.