Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar begin juli. Woog toen rond de 78 kg. Khoop dit jaar op hetzelfde vet te komen maar dan een 7kg zwaarder![]()

thx
Ik hoop het hé
HahahaSteady workouts maat, rahrahmanneke doet wel door he!![]()
Thx marcel, trainingen duren altijd wel veel te lang, neem altijd veel rust tussen sets.Hehe, deadlift is echt lightweight. dat weet ik ook. Maar vanwege mijn rug ben ik daar zeeeeeeeeeer voorzichtig mee. Het is de enige oefening waar ik nog last van ondervind. Squat enzo kan ik zo zwaar als ik wil pakken, zonder last te ondervinden...als ik even naar je deadlift kijk en bp dan ligt daar toch een aanzienlijk verschil.... klopt niet echt, die dl moet echt veel hoger man
die bench is natuurlijk ziek![]()
Incline db press heb ik nog nooit uit mijn schema gehaald, zover ik weet. Bench wel, misschien dat dat iets met mijn verhoudingen te maken heeft?Ik vind je incline db presses echt sterkt tegenover je bench.
goed bezig![]()
Merci istimewa (wat wilt het zeggen?
)Going low in kcals I see, time to shed the fat!
Goed getraint!
met al u negatieven enzo 
thx roth!
Thx voor je input!Standing dumbbell presssterk rah rah!
Ik ben geen kenner maar vind het schema er wel compleet uitzien eigenlijk.
Oke, thx grotesjaak voor de moeite! Kan helaas geen karma geven voor één of andere reden.
Kben al veel zwaarder gegaan op die db-rows hoor, maar ik moet vanaf dat ik zwaarder ga dan 48 zelf de db in elkaar steken en er zijn maar 6 schijven van 10, dus kmoet beetje kijken als ik de kans heb. En vind het maar egoistisch om alle 6 de schijven er op te steken als het redelijk druk is. De eerste oefening pak ik altijd laag in reps, maar wel veel volume door veel sets te draaien. Harpep en a1s op het forum hier zijn er voorstanders van.Damn die db rows.. Cheaten of niet , toch bruut
En lekkere incline bench , kracht aan het opbouwen voor bench?
Haha, vooral het opzwaaien is een probleem bij mij. 32 zou nog lukken, maar noway dat ik 36 omhoog krijg. Hoe doe jij dat?Standing db press is gewoon bruut goddamn!
Mooi schema ook! Man ik zou mezelf wel echt naar de gym moeten slepen voor LB-1.
En de rest is wat pompen, komt wel goed.