MuscleMeat

Logje to di bone

Kben al veel zwaarder gegaan op die db-rows hoor, maar ik moet vanaf dat ik zwaarder ga dan 48 zelf de db in elkaar steken en er zijn maar 6 schijven van 10, dus kmoet beetje kijken als ik de kans heb. En vind het maar egoistisch om alle 6 de schijven er op te steken als het redelijk druk is. De eerste oefening pak ik altijd laag in reps, maar wel veel volume door veel sets te draaien. Harpep en a1s op het forum hier zijn er voorstanders van.

Haha, vooral het opzwaaien is een probleem bij mij. 32 zou nog lukken, maar noway dat ik 36 omhoog krijg. Hoe doe jij dat?

Haha, straks moet ik er aan. Maar ga het rustig houden, want heb beetje last van mij knie. En deadlift zal niet boven de 100 a 110 kg gaan. Dus das ook niets om tegen op te zien ;) En de rest is wat pompen, komt wel goed.
Is k*t , zou ik mij niets van aantrekken , knallen

Ik ben nog nooit hoger dan 28 geweest :p. Seated wel maar standing begin ik meestal bij 16-18-20 en dan 24 of 26, setjes van 10. Denk niet dat 30 me lukt iig, ik doe ze wel meestal als 2de schouderoefening. En gewoon goed strikt op contractie zeg maar. Maar 6*30kg is erg sterk bro, Nico geraakt ook maar tot 36 fso en zijn schouders zijn echt huge :p.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
Is k*t , zou ik mij niets van aantrekken , knallen
Bwa toch... ik ben van het principe wat ik zelf irritant vind, doe ik zelf niet. Dusja :p
Ik ben nog nooit hoger dan 28 geweest :p. Seated wel maar standing begin ik meestal bij 16-18-20 en dan 24 of 26, setjes van 10. Denk niet dat 30 me lukt iig, ik doe ze wel meestal als 2de schouderoefening. En gewoon goed strikt op contractie zeg maar. Maar 6*30kg is erg sterk bro, Nico geraakt ook maar tot 36 fso en zijn schouders zijn echt huge :p.
Ja seated heb ik eens 32 8x gedaan, maar standing is toch echt puur schouderkracht en niets anders.

Hoe ist nog met de nico, kzie em ier nie veel meer :p

Is nog altijd een beest he :p, 1.92 goeie massa, relatief droog ook. Vooral huge schouders niet normaal :p.

Zandy die ondertussen op 14% staat wat eigenlijk ook best bruut is , hij is eindelijk aan het cutten en het lijkt hem goed te lukken ook :).

Lekker bezig nog steeds zie ik!

• #1.946
Is nog altijd een beest he :p, 1.92 goeie massa, relatief droog ook. Vooral huge schouders niet normaal :p.

Zandy die ondertussen op 14% staat wat eigenlijk ook best bruut is , hij is eindelijk aan het cutten en het lijkt hem goed te lukken ook :).
Haha, is ondertussen jaar geleden dat ik hem gezien heb :p

Die zandy heb ik eens zien lopen in Gent haha, wat een monster. Gast van mijn klas had als commentaar: 'die gast daar kan gewoon zijn armen niemeer naast hem houden omda tie zo breed is' :p Dusja, zegt genoeg!
Lekker bezig nog steeds zie ik!
Ik doe mijn best!

Vandaag LB-1

Squat
4 x 3 x 140 kg
4 x 3 x 150 kg

Deadlift
10 x 60 kg
10 x 80 kg
8 x 100 kg
6 x 110 kg

Lying legcurls
15 x 40 kg
12 x 50 kg
10 x 60 kg

Lunges
24 stappen bw
24 stappen met 15 kg db's
24 stappen met 20 kg db's
20 stappen met 24 kg db's

Hyperextensions
4 x 15 x bw

Seated calf raises
15 x 20 kg
12 x 40 kg
12 x 60 kg
10 x 80 kg
8 x 100 kg

En dan nog 4 setjes buik.

-> helemaal gesloopt.

nice, beentjes gesloopt!

Klasse lunges brah!

Mirin squat, impressive

Super trainingen Hannes!:D Die incline benches en dumbbell rows zijn wel heftig trouwens:D!

• #1.951
nice, beentjes gesloopt!

Klasse lunges brah!
Waren echt zwaaaaaaar doodgaan!
Kneiters!

Ben je trouwens aan het bulken of cutten atm? Kunnen we binnenkort weer eens pics verwachten?
Nu aan het cutten, 3200 kcals op trainingsdagen, 2700 ofzo op rustdagen. Vanaf volgende week een extra cardiodag erbij. Geen idee over de pics, misschien dat yosh er eens één wil trekken ofzo :p
Thx man!
Super trainingen Hannes!:D Die incline benches en dumbbell rows zijn wel heftig trouwens:D!
No pain no gain!!

Gisteren UB-2 geknalt!

Seated shoulder press
4 x 3 x 82.5 kg (laatste rep, laatste set gefaald)
4 x 3 x 80 kg (laatste rep, laatste set gefaald)

Chins
10 x bw
2 x 8 x bw
7 x bw

Incline db press (heeel weinig incline)
10 x 32 kg
10 x 36 kg
9 x 40 kg
6 x 44 kg

T-bar rows met borststeun
12 x 50 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg

Dips
15 x bw
12 x bw + 15 kg
9 x bw + 20 kg
(Need a dipbelt!!!)

Side raises
12 x 11 kg
12 x 13 kg
12 x 15 kg
10 x 17 kg

Overhead db extensions
10 x 30 kg
2 x 7 x 36 kg

Zo meteen beentjes!

Pff woensdag benen gehad min of meer en nu weer..moet er niet aan denken hehe.
Je bent pas begonnen met UB/LB niet?

Mooie trainingen! Loopt je DL achter of niet?

Hij heeft een tijdje terug hernia gehad, ik weet dat ie hier nu mee oppast met dl'en voornamenlijk.

netjes weer hoor rahrah!!!

Dikke presses man, zowel shoulder als DB.
Dipbelt gewoon ff bestellen, maakt de oefening een stuk prettiger.:)

• #1.957
Pff woensdag benen gehad min of meer en nu weer..moet er niet aan denken hehe.
Je bent pas begonnen met UB/LB niet?
Haha, het moet maar :D Jip, is mijn eerste week, bevalt me wel!
Mooie trainingen! Loopt je DL achter of niet?
Thx, deadlift pak ik redelijk licht vanwege onderstaande.
Hij heeft een tijdje terug hernia gehad, ik weet dat ie hier nu mee oppast met dl'en voornamenlijk.
Dit dus :p
Thx tijmen :p

Vandaag dus terug lb maar dan nadruk leggen op de quadjes

Frontsquat
2 x 3 x 90 kg
2 x 3 x 95 kg
2 x 3 x 100 kg
3 x 105 kg
3 x 110 kg

Legpress small stance
15 x 200 kg
12 x 260 kg
2 x 12 x 300 kg

Legextensions
4 x 12 x 50 kg (squeeze & slow)

Bulgarian split squat in smith
12 x bar
12 x 30 kg
12 x 40 kg

Standing toepress ss seated calf raises
5 sets

Abs
beetje circuit-achtige shizzle en goed tempo erin houden.

Nice die front squats brah!

trouwens 12 x 300 kg legpress is ook nice:)

Goed bezig man! nette incline ook :)

ik kom hier wat minder vaak kijken maar als ik dan weer eens binnenspring denk ik toch
nog steeds: tieves wat blijft die hard gaan :p

Terug
Naar boven