- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor je advies, en dan ub/lb/ub/lb/ub en week erna andersom of wel dag rust erin houden?
Nee eerlijk gezegd niet, daarom begreep ik het schema ook niet helemaal maarja hij zal t wel weten toch...vind je zelf niet (als je natty bent) dat alles 1x per week te weinig is?
Net reactie gehad op de vraag of het niet slimmer was om PPL of UB/LB te pakken zodat ik de spiergroepen vaker belast per week. Reactie: 'Als je traint als een vaatdoek dan kun je ze wel vaker belasten ja. Het draait om intensiteit, wanneer deze hoog is kan het zlefs tot wel negen dagen duren voordat een spier hersteld is. Dan train je met 1 x per week nog steeds te vaakMooi wijd en redelijk droog.
Als je een coach hebt voor voeding/traijing dan kan je toch met hem overleggen?
'Ben benieuwd naar de discussie die hierop volgt..Net reactie gehad op de vraag of het niet slimmer was om PPL of UB/LB te pakken zodat ik de spiergroepen vaker belast per week. Reactie: 'Als je traint als een vaatdoek dan kun je ze wel vaker belasten ja. Het draait om intensiteit, wanneer deze hoog is kan het zlefs tot wel negen dagen duren voordat een spier hersteld is. Dan train je met 1 x per week nog steeds te vaak'

Denk dat ik gewoon verder ga zo, voelt wel goed en even mijn progressie aankijken. Heb vetopslag van een wijf, alles rond mn middel dus rest staat wel vrij droog.Ben benieuwd naar de discussie die hierop volgt..
Je neigt dus naar PPL?
Je staat volgens mij droger dan je denkt! Zie volgens mij zelfs aders over je traps lopen![]()
Gisteren armen gedaan en moet wel toegeven dat ik ze vandaag echt niet zo kunnen trainen. Dus intensiteit zat wel goed.Ben het met hem eens dat intensiteit van je training erg belangrijk is.
Rest ben ik het niet mee eens.
Is dat niet precies hoe vetopslag bij de man is? Vrouw is geloof ik meer bil/been/heup..Denk dat ik gewoon verder ga zo, voelt wel goed en even mijn progressie aankijken. Heb vetopslag van een wijf, alles rond mn middel dus rest staat wel vrij droog.
Oh dat wist ik niet eens, klonk gewoon grappig. Maar wel echt kut, op buik lijk ik wel 14% en rest redelijk droog, maarja kan je niks aan doen he.Is dat niet precies hoe vetopslag bij de man is? Vrouw is geloof ik meer bil/been/heup..
Ik heb overigens hetzelfde! Kan echt strepen over mijn borst en rug hebben en wel nog steeds mijn gezellige zwemband hebben..
cutten..Oh dat wist ik niet eens, klonk gewoon grappig. Maar wel echt kut, op buik lijk ik wel 14% en rest redelijk droog, maarja kan je niks aan doen he.

deadlift boven rdl.
Deadlift is meer gains.
geen 1 schouder druk oefening?