BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke deadlift it is.deadlift boven rdl.
Deadlift is meer gains.
geen 1 schouder druk oefening?
Woeh Stunna in mn log!
Haha welkom!
Welkom mate!
Thanks kerel!
Lol thanks, hoe gaat die bij jou kerel?
Oh nice man! Train je dan altijd met partner want bij DY trainingsstijl moet je toch tot falen en verder gaan oid? Keer in zn trainingfilimpjes gezien, aanrader overigens.Zijn gangetje! Ook weer wat trainingen gelogd. Bezig met wat meer HIT-stijl trainingen, bevalt erg goed.
Recent in Engeland geweest, in Temple Gym ook, daar een boek van Dorian Yates gekocht waar ook veel uit te halen is.
Aankomen in gewicht gaat wel moeizaam, dat is dan weer jammer.
Thanks kerel!
Oh nice man! Train je dan altijd met partner want bij DY trainingsstijl moet je toch tot falen en verder gaan oid? Keer in zn trainingfilimpjes gezien, aanrader overigens.
Welk boek heb je aangeschaft?

Ik voel je pijnGisteren aten we thuis pizza, normaal eet ik dan nooit meer maar damn was al zo lang geleden dus dacht laat ik weer eens pizza eten. Had hem binnen tien minuten op en zat erna niet eens vol... Eigenlijk best zonde van de 1.200kcal....
Vandaag maar wat carbs en kcal schrappen om te compenseren, heb uit twee maaltijden carbs & kcal geschrapt en vervangen door komkommer + blikje tonijn met vleugje olijfolie.![]()

Haha, ja jij bent hier een mooi voorbeeld van! Strafcardio en compensatie
Thanks kerel! Jup, kut knie, ach heeft nu weekendje rust.Flinke wheels man! Goede hams ook
Wel klote van die kniepijntjes..![]()