AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
wie was al om kwart over 8 in de gym :D juist ;)
Jij, en ik. :D
Probeer het vol te houden! :thumbs:

Hallo mr. C, is het PR dag???!!! :cool:

Dat voelt nog eens lekker zeg, jij hebt je weekend dik verdiend :thumbs:
Thnx Jerney, ze waren in de aanbieding. :D

Weekend nog niet helemaal, om 9:00 vandaag gaan we weer knallen.
dat houdt ie nog allemaal bij ook joh :P ik heb schijt aan gewicht...maar goed.

bro morgen half 9!
Dat heet progressie Rooke. Je moet altijd weten wat je ervoor hebt gedaan om te zien of je nog goed bezig bent.
Op de borst heb je in een redelijk korte tijd indrukwekkende progressie gemaakt, respect daarvoor (begin en einde van de log gezien).
Om eerlijk te zijn heb ik bij de borst de minste progressie geboekt voor mijn gevoel omdat deze spiergroep vroeger al sterk was.

Mijn benen en schouders zijn erg goed bijgetrokken. Daar heb ik grote stappen kunnen maken, hoewel het bij de schouders voor jullie waarschijnlijk nog niet zoveel lijkt.

Thnx voor je interesse.
lekkere training.
misschien wat meer sets bijvoorbeeld voor traps; 1 setje = geen setje.
Daar is yates het niet mee eens. Je hebt als je goed warm bent aan een allout setje genoeg voor spiergroei.

Mijn traps waren al warm en behoorlijk gaar van de racks dus vandaar meteen een werksetje.
Goede training maat.Wristcurl palms down is heftig.:)
Zo, als je dat maar weet.
Rooke wilde eigenlijk stoppen omdat onze onderarmen al pijn deden van de rug training.

• #1.982
Zaterdag: Schouders/Triceps

mp
10x35kg
10x45kg
8x50kg (6x50kg + 2x50kg + 2neg)

shoulder press
10x19kg
8x24kg (5x24kg + 3x24kg + 2neg)

side cable raise
10x15kg
11x20kg PR (8x20kg + 3x20kg + 3neg)

front raise
18x13kg PR (10x13kg + 8x13kg + 3neg)

cgbp
10x45kg
15x65kg PR (10x65kg PR + 5x65kg + 2neg)

overhead cable extension
12x55kg
15x60kg PR (10x60kg + 5x60kg + 3neg)

skull crusher
20x32,5kg PR (14x32,5kg + 6x32,5kg + 3neg)

Dood!

wat een watje die rooke;)

jullie waren er vroeg bij mannen vandaag - brute rope-extenions mc

hij wilde stoppen :P ik niet :D

Wat een groot verschil zeg tussen je normale bench en je Close grip bench press...
Voor de goeie trainingen maar dat kan ook niet anders met zo'n PR's regenval!

• #1.988
Wat een groot verschil zeg tussen je normale bench en je Close grip bench press...
Voor de goeie trainingen maar dat kan ook niet anders met zo'n PR's regenval!
Is idd een verschil, maar de houding doet ook veel.
Reps zijn wel een stuk hoger, volgende keer verhoog ik het gewicht weer.

:thumbup: zo! jij bent weer helemaal de oude zie ik want wat en pr's juh!

Nette CGBP MC Chicken!

• #1.991
K#*@$ dag

Jullie willen het niet weten, maar vandaag was echt een futloze dag. Ben voor de training op de bank in slaap gevallen, en dat moet ik niet doen. Daarna ben ik gewoon een zombie. Heb zelfs nog voor de training xpand genomen, waardoor ik normaal gesproken ga stuiteren, ditmaal deed het niets. Ja jongens zo erg was het. :(

Maandag: Benen

leg press
10x100kg
4x150kg
3x130kg + 2neg

leg extension
10x65kg
18x80kg PR (13x80kg PR + 5x80kg + 2neg)

leg curl
10x45kg
16x60kg PR (10x60kg + 6x60kg + 3neg)

calf raise
15x70kg
19x90kg PR (12x90kg + 7x90kg +1neg)

full squat
12x50kg
18x70kg (10x70kg + 8x70kg)

Dit was de zwaarste training van dit jaar voor mij. Wat ben ik door het stof gegaan. Op mijn tandvlees toch nog een paar PR's :eek:.
hyena_U0101.jpg

Rooke als een hyena rook mijn zwakte en passeerde mij vandaag op de leg press en calf raise. Maar mijn wraak was zoet op de squat, dat is mijn oefening!

Gevolg: Vibo benen

Haha wat een post weer helemaal naar de klote toch gaan trainen en ff een paar pr neer gezet. In plaats dat rooke je nou een beetje oppept maakt de jakhals er dus meteen misbruik van, en zo hoort het ook goed gedaan rooke laat hem maar vechten voor die pr etjes.;)

Wij horen het graag als jij een klote-training achter de rug hebt - hehe. Geeft niet hoor. Netjes die full squats

Het gaat lekker hier he Kippetje?:D

Foto update?

Haha wat een post weer helemaal naar de klote toch gaan trainen en ff een paar pr neer gezet. In plaats dat rooke je nou een beetje oppept maakt de jakhals er dus meteen misbruik van, en zo hoort het ook goed gedaan rooke laat hem maar vechten voor die pr etjes.;)

chick kan je alleen oppeppen door m gek te maken :D dus die pr op de leg extensions is volledig op mijn conto te schrijven :D

De magische woorden : die 12 reps zitten er vandaag niet in man, jammer.

1828057306_14b30c686f.jpg

Daar ga je op calves en legpress :D
De leg curl is ook niet langer veilig meer

Waarom zet ik nou nooit 4 PR's als ik een zombie ben :rolleyes:

:cool: Netjes Mr. C.!!!

beetje vreemd squat als laatste te doen, benen goed gekilt wel :D veel reps!

• #1.998
Ik pak hem wel weer genadeloos terug.
Wij horen het graag als jij een klote-training achter de rug hebt - hehe.
Aasgieren! :mad:
Thnx, dat zijn killers als laatste.
Het gaat lekker hier he Kippetje?:D

Foto update?
Het was afzien... no pain no gain toch?

Pics wanneer dit HIT schema klaar afgerond is. Je zult nog ff moeten wachten. ;)
chick kan je alleen oppeppen door m gek te maken :D dus die pr op de leg extensions is volledig op mijn conto te schrijven :D

De magische woorden : die 12 reps zitten er vandaag niet in man, jammer.

1828057306_14b30c686f.jpg

Daar ga je op calves en legpress :D
De leg curl is ook niet langer veilig meer
:stfu:
Waarom zet ik nou nooit 4 PR's als ik een zombie ben :rolleyes:

:cool: Netjes Mr. C.!!!
Ik ben tot de conclusie gekomen dat al mijn voorgaande been trainingen gay waren! Iedere training zou je zo kapot moeten gaan.
beetje vreemd squat als laatste te doen, benen goed gekilt wel :D veel reps!
Het is vreemd omdat vrijwel iedereen deze oefening erg zwaar vindt en daardoor fris hieraan wilt beginnen. Of omdat ze graag hoge gewichten willen liften.

Na een zware been training is de squat als afsluiter genadeloos. Je pakt nog eens ff alles keihard aan. Bijkomend voordeel is dat je niet meer zo'n zware kilo's hoeft te gebruiken om die benen te pakken. Je ego krijgt wel een deukje natuurlijk. ;)

Een goede maat om mee te trainen is goud waard!
Waarschijnlijk had je er geen donder aan gedaan als je maat er niet bij was geweest.
Squats aan het eind...
Bodybuilder! :thumb:

• #2.000
Een goede maat om mee te trainen is goud waard!
Waarschijnlijk had je er geen donder aan gedaan als je maat er niet bij was geweest.
Squats aan het eind...
Bodybuilder! :thumb:
Gefeliciteerd met de geweldige eer de 2000e post in dit magnifieke log te hebben geplaatst.

Karmataart voor jou! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven