XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Dinsdag: Borst/Biceps

bb bench press
10x50kg
10x70kg
7x100kg (5x100kg PR + 2x100kg + 2neg)

db incline press
10x26kg
10x32 (7x32kg PR + 3x32kg)
3x28kg (3x28kg + 2neg)

cable cross
10x25kg
11x35kg (7x35kg PR + 4x35kg)

db incline curl
10x16kg
8x18kg
8x20kg (5x20kg + 3x20kg + 3neg)

bb curl
10x40kg (8x40kg PR + 2x40kg + 2neg)

hammer curl
19x16kg (12x16kg PR + 7x16kg + 2neg)

Hmmm wat een heerlijke training... zwak gevoel was gelukkig weg. Hardcore gehalte van deze training was heel hoog, tot het gaatje gegaan. :D
Helaas de 8x100kg bench niet gehaald, kreeg kramp in mijn linker hand waarbij ik dacht dat ik na 2 reps moest stoppen. Ff wachten en toen ging deze toch weg, kost veel kracht helaas.
Wat zijn die negatieve reps erna toch vreselijk zwaar. Je spieren branden als de hel.

Na pinkpop ben ik als een gek gaan eten. Was toch wel 3kg kwijt, veel vocht ook. Door de refeed begin ik weer heerlijk vol te lopen, zit nu weer ruim op 105kg. Met name mijn schouders en armen beginnen eindelijk weer eens super te groeien. Jaloerse blik van Rooke is onbetaalbaar. :p
Maar moet eerlijk zijn, ook hij begint goed vol te staan, onze trapzilla!

Laatst bewerkt:
Maandag: Borst/Biceps

bb bench press
10x50kg
10x70kg
7x100kg (5x100kg PR + 2x100kg + 2neg)

db incline press
10x26kg
10x32 (7x32kg PR + 3x32kg)
3x28kg (3x28kg + 2neg)

cable cross
10x25kg
11x35kg (7x35kg PR + 4x35kg)

db incline curl
10x16kg
8x18kg
8x20kg (5x20kg + 3x20kg + 3neg)

bb curl
10x40kg (8x40kg PR + 2x40kg + 2neg)

hammer curl
19x16kg (12x16kg PR + 7x16kg + 2neg)

Hmmm wat een heerlijke training... zwak gevoel was gelukkig weg. Hardcore gehalte van deze training was heel hoog, tot het gaatje gegaan. :D
Helaas de 8x100kg bench niet gehaald, kreeg kramp in mijn linker hand waarbij ik dacht dat ik na 2 reps moest stoppen. Ff wachten en toen ging deze toch weg, kost veel kracht helaas.
Wat zijn die negatieve reps erna toch vreselijk zwaar. Je spieren branden als de hel.

Na pinkpop ben ik als een gek gaan eten. Was toch wel 3kg kwijt, veel vocht ook. Door de refeed begin ik weer heerlijk vol te lopen, zit nu weer ruim op 105kg. Met name mijn schouders en armen beginnen eindelijk weer eens super te groeien. Jaloerse blik van Rooke is onbetaalbaar. :p
Maar moet eerlijk zijn, ook hij begint goed vol te staan, onze trapzilla!

ach ik doe mee in mn eigen league, die van de naturals die eerlijk spelen ;)

je hebt je aan je woord gehouden - netjes die bench + de incline curls - waarom pakken jullie voor elke oef een warming-up

• #1.945
Niet voor elke zoals je kunt zien. De eerste oefening altijd 2 warmups en daarna maximaal 1 of geen. Als ik er maar 1 doe dan is het meteen een zware en dat is dan om de spieren alvast goed voor te vermoeien zodat ik bij de werkset helemaal kapot ga. Doe het nu een beetje op gevoel.

Netjes die 100.

Die negatives zijn ****ing goed voor je groei EN je kracht.
Wel oppassen want als het fout gaat gaat het goed fout, Rookie moet z'n handjes dicht bij de stang houden.

• #1.949
Thnx
Netjes die 100.

Die negatives zijn ****ing goed voor je groei EN je kracht.
Wel oppassen want als het fout gaat gaat het goed fout, Rookie moet z'n handjes dicht bij de stang houden.
Kom nog niet in de buurt van die zieke sets die jullie de laatste tijd eruit persen.

Idd laatste rep voelde niet fijn meer. Moet je eigenlijk 2 spotters voor hebben.

Ben jij aan het trippen van die trainingen? Eerst rolleyes en nu weer check. ???

:woot::woot: Super die pr's:knipoog:

Thnx dame en heren... en dumba ik zou voor de wii gaan. ;)

Don't worry mate...weinig keus;heb zelf het vermoeden dat ik Pfeiffer al gehad heb (gezien de vermoeiheid en alle bobbels in mijn lichaam) en nu het herstellen begint en dat is heftig.:eek:
In januari zat er wel een ontsteking in de lies. Keel begint al aardig beter te worden.
On: goede training. Lekkere bench ook.:)

Lekkere training en een prachtige 100 bench voor reps. Ja, negatieven zijn een zware manier van trainen, normaal leiden ze snel naar overtraining maar op jouw manier (en die van Rooke) en met jullie kwaliteiten komt dat goed!

• #1.953
:rolleyes::D

Don't worry mate...weinig keus;heb zelf het vermoeden dat ik Pfeiffer al gehad heb (gezien de vermoeiheid en alle bobbels in mijn lichaam) en nu het herstellen begint en dat is heftig.:eek:
In januari zat er wel een ontsteking in de lies. Keel begint al aardig beter te worden.
On: goede training. Lekkere bench ook.:)
Nogmaals doe echt rustig aan. Je lichaam heeft veel energie nodig voor het herstel.

Thnx, en toch was ik niet helemaal tevreden over die bench. Volgende keer moet het beter.
Lekkere training en een prachtige 100 bench voor reps. Ja, negatieven zijn een zware manier van trainen, normaal leiden ze snel naar overtraining maar op jouw manier (en die van Rooke) en met jullie kwaliteiten komt dat goed!
Zo die negatieven zijn echt killing. Spieren smeken me te stoppen en dan moet je er nog 2.
Ik zal heel goed luisteren naar mijn lichaam. Overbelasting of blessure sla ik dit keer liever over. ;)
Daarnaast eet ik nu ook erg veel, weer goed om overtraining tegen te gaan.

wathouden die negativen in?Dat je op eigen kracht naar beneden gaat rustig ofzo? en dan hulp omhoog!?

• #1.956
ziet er top uit chick ... gaat lekker die bench !

Het zijn brute trainingen hoor op deze manier.
Tot spierfalen, extra reps erachteraan, en dan ook nog eens negatieve reps...
Het kan wel misschien, maar pas er wel goed mee op éh...
Jullie voelen het het beste natuurlijk, maar overtraining kan ook ineens een feit zijn.
Misschien echt duidelijk periodiseren wanneer je voor welke spiergroep/oefening negatieven doet, en het een beetje verdelen voor het te laat is.
Respect voor jullie instelling trouwens! :thumb:
Het is de manier, en het schijnt met veel eten mogelijk te zijn overtraining voor te blijven, dus...
Vreten!!!! :D
HEavy Dudes hoor!
Suc6!

• #1.959
ziet er top uit chick ... gaat lekker die bench !
Thnx Robstar!
Het zijn brute trainingen hoor op deze manier.
Tot spierfalen, extra reps erachteraan, en dan ook nog eens negatieve reps...
Het kan wel misschien, maar pas er wel goed mee op éh...
Jullie voelen het het beste natuurlijk, maar overtraining kan ook ineens een feit zijn.
Misschien echt duidelijk periodiseren wanneer je voor welke spiergroep/oefening negatieven doet, en het een beetje verdelen voor het te laat is.
Respect voor jullie instelling trouwens! :thumb:
Het is de manier, en het schijnt met veel eten mogelijk te zijn overtraining voor te blijven, dus...
Vreten!!!! :D
HEavy Dudes hoor!
Suc6!
Tot nu toe voelt het heerlijk, we zijn ook pas een weekje bezig. Heb dit nog nooit gedaan dus kijken hoe het loopt. Nog geen signaaltjes van kleine pijntjes na de training dus dat gaat top.

Zodra dit toch het geval is zullen we misschien een kleine deload of een paar daagjes rust in moeten lassen.

Verder bedankt voor je compliment.

3 weken trainen 2 trainingen overlsaan etc...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven