XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Dus de suriman doet het niet slecht met zijn 97 kg , en eigenlijk wil ik rond de 90 gaan wegen , en jullie dan allemaal inpakken ' hehe
Ga jij maar lekker naar de 90 en ik naar de 110. Kijken wie dan sterker is. :p
Yup yup, daar ga ik voor.
Omdat hij dan een ripped animal wordt!

OT: mooie training chick, vooral de bor gaat goed zo te zien!
Thnx Jeffa.
Ik deed de bor voorheen horizontaal en nu hoger. Dat is toch wat eenvoudiger, en natuurlijk ook weer wat sterker geworden.
Ik moet even kijken wat ik doe. Of ik ga op de 110kg cutten naar 100kg (BF 10-12%)

Of ik ga door met bulken en misschien nog zwaarder worden en dan in het voorjaar beginnen met een cut.

Maar ben het met je eens. Volgend jaar wil ik er weer eens strak bijstaan.

Als je vrachtwagens gaat trekken zou ik eerst op 110kg gaan zitten als ik jou was en daarna terug naar 100.:)

• #2.063
Dat is idd een goeie. Maar ik verwacht niet dat ik over 3 maanden al de 110kg heb bereikt.

• #2.064
Spierpijn in de rug is nog nooit zo extreem geweest. Het zit ook echt overal in de rug. Indicatie dat de juiste oefeningen zijn gekozen om de rug aan te pakken.

Spieren in de rug worden ook beter zichtbaar. Heb het idee dat een splitschema toch beter is voor het ontwikkelen voor massa. Merk dat ik de laatste weken flink groei.

komt door die negativs op de bor bro :D

helaas voel ik eht niet in mn onderrug...upperback en lats , traps des te meer.

• #2.066
Nou niet alleen de BOR, ook de pull up. Midden rug via de cable row. En de onderrug en traps via de rackpull en shrugs.

Ik ga deze week ook mijn schema enigszins aanpassen aangezien ik alleen verder moet.
Bij het huidige schema is een spotter noodzakelijk en heb geen zin bij iedere set iemand erbij te moeten vragen.

Ik ga ff op de oude methode verder waarbij ik 3 a 4 setjes hanteer bij een reprange van 12 tot 6.

Maar lees ik dat jij gaat periodiseren ? qua bf?

• #2.068
Zodra ik de 110kg heb bereikt dat weet je toch, niet de eerste keer dat ik het daarover heb gehad in dit log.

omdat het weer ter sprake kwam :)

• #2.070
Ben je van zo'n kort geheugen? Hier hadden we het gisteren over. Jij was zelfs de aanleiding waarbij je Marrkos BF 30% noemde. GS zei toen dat hij naar 90kg wilde gaan, etc. etc.

Moge ;) Fijn weekend gehad.
Al een beetje van je spierpijn in je rug af?
Dus deze week ga je in je entje knallen.
train je ook anders als je alleen bent?

• #2.073
Weekend was super, een "nieuwe" auto gekocht. We zijn er helemaal blij mee. :D

Spierpijn is nog erg in de achterkant schouders en lats.
Alleen train ik een stuk zwaarder. Kan dat Rooke niet aandoen als hij erbij is, zou respectloos zijn.

toch geen audi he - kost een hoop ?

Decadent hoor, voor carpulls kun je toch gewoon een sloopauto gebruiken?

• #2.076
Stomme vraag misschien. Ga je niet meer samen met Rooke trainen of heb ik het verkeerd gelezen???

• #2.079
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven