AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Woensdag: Schouders/Triceps

MP
10x40kg
9x50kg PR
3x55kg

Shoulder press
10x18kg
8x20kg
7x24kg PR

Side cable raise
10x15kg
8x20kg
5x25kg

Front raise
xxx

Cgbp
10x60kg
8x70kg
6x80kg PR

Overhead cable extension
20x50kg
11x55kg
7x60kg

Skull crucher
xxx

Cardio

13min (hartslag 150)

Helaas wat weinig tijd dus 2 oefeningen ditmaal geschrapt.
Mijn voeding wat aangepast en cardio toegevoegd en mij lichaam reageert al meteen. Was door de extreme bulk naar 107kg gegaan (was veel vet/vocht gain). Vandaag gewogen en weer 3kg kwijt :D. Ziet er ook meteen weer wat beter uit. Zal eerder flink wat vocht hebben verloren.

Komende dagen ga ik er ff lekker op uit met het vrouwtje, zal wel weer rond het weekend terug zijn... laterrr

Toch nog even goed bezig geweest éh?! :thumb:
Pr'etje op de military press is altijd goed.
Enjoy je vrouwtje! ;)

fijne dagen mc , je hebt het verdiend

chick is echt de meest verschrikkelijke t*ring hond met zn klote stofwisseling...netjes pik :thumb:

Lekker PR-tje op je MP, dat heeft zijn invloed gehad op het setje erna :roflol:. Pittige extensions trouwens. Veel plezier met je meissie.

Veel plezier en toch nog een lekkere training er uit geknald.:)

niet teveel eiwitjes verspillen met het vrouwtje hé!
:D

• #2.188
Thnx mannen... dagje eerder terug, kan ik morgen lekker de benen trainen. :D

• #2.189
Toch maar weer met de squat begonnen.

Zaterdag: Benen

full squat
12x70kg
10x100kg
6x120kg
6x120kg

leg press
10x100kg
10x120kg

leg extension
12x60kg

leg curl
xxx

calf raise
xxx

Dat was de training weer. :o
De squat ging redelijk, echter merkte ik dat het herstel heel moeizaam ging. Mijn hartslag ging moeizaam omlaag. Na 2 setjes leg press was het niet meer normaal, wel 5 minuten rust moeten nemen. Dan maar de iso-oefeningen... mooi niks dus.

En toen kwam ie weer, de bloeddrukval. Weet niet of jullie dit ooit eens hebben gehad maar is geen pretje. Hoe hard je hart ook pompt het krijgt je bloed nauwelijks meer rond door de lage bloeddruk. Heb 20 minuten op de grond moeten liggen om te herstellen. Daarna naar de toilet :kots:. Bahhhhhh!
Wat een t*ring training weer.

Ik heb vanaf nu besloten NOOIT meer een ochtend training te doen. Het is steeds weer wat. Dan maar niet meer in het weekend sporten.

Zo, dat is klote. Te kort gedronken misschien. Ben zelf niet anders gewend als 's ochtends trainen. Ik ben 's avond veel zwakker juist.
Toch getraind: goed gedaan.:)

• #2.192
vroeger opstaan en meer eten ;)
Ik stond nu al 1,5 uur eerder op en dat voor een training... pffff. Ik zou anders 3 uur van te voren moeten opstaan. Het moet wel leuk blijven.
Nee ik neem de weekenden gewoon rust. Kijk wel of het 3x wordt of 4x door de week.
Zo, dat is klote. Te kort gedronken misschien. Ben zelf niet anders gewend als 's ochtends trainen. Ik ben 's avond veel zwakker juist.
Toch getraind: goed gedaan.:)
Nee weinig drinken was het niet. Had flink gedronken. Tijdens het kotsen kwam er ook veel vocht uit.

kheb net hetzelfde probleem 's morgens! het enige dat lijkt te helpen is 3 uur vroeger opstaan, zodat ik helemaal wakker ben, en genoeg heb kunnen eten...maar dat heb ik er nu eenmaal ni voor over, dus blijf ik lekker in m'n bed liggen en ga ik 's avonds trainen:rolleyes:

• #2.194
kheb net hetzelfde probleem 's morgens! het enige dat lijkt te helpen is 3 uur vroeger opstaan, zodat ik helemaal wakker ben, en genoeg heb kunnen eten...maar dat heb ik er nu eenmaal ni voor over, dus blijf ik lekker in m'n bed liggen en ga ik 's avonds trainen:rolleyes:
Idd is krankzinnig alleen voor een training.
Kan beter niet trainen dan dit soort waardeloze trainingen.

Helaas is mijn gym in het weekend om 13:00 dicht.... dus. Dan zou ik om 8:00 op moeten staan... in het weekend. :gek:

Na de squat leeg dus had gistere zelfde probleem, toch nette squat nog :thumb:
Zelf train ik ook liever laat op de avond.

Idd is krankzinnig alleen voor een training.
Kan beter niet trainen dan dit soort waardeloze trainingen.

Helaas is mijn gym in het weekend om 13:00 dicht.... dus. Dan zou ik om 8:00 op moeten staan... in het weekend. :gek:

Ik stond vandaag lekker om 6.00 op. Het is echt wat je zelf gewoon bent. Als ik 's avonds train is het -15% ongeveer en bij jou het omgekeerde vermoed ik.:)

Jammer hoor!

Ik train altijd sochtens, doe het zo:
7:00
300 ML Melk
100 gram brinta
whey shake met sinaassappelsap

9:30
300 ML Melk
70 gram brinta
wat vleeswaren

dan om 10:30 trainen tot 11:45

12:15 maaltijd weer.. een groote

• #2.198
Hoewel mijn been training waardeloos was heb ik vandaag mega spierpijn in mijn benen. Hams en glutes met name. Zal die squat wel zijn geweest.

Vandaag was ook wedstrijd bankdrukken bij DJ's. Heb Sarko geholpen door de gewichten voor de vrouwen en mannen te klaar te zetten. Waren 7 teams in totaal, ook Wim Jammaer was daar met Belgisch team (was scheidsrechter). Helaas kon ik er niet de hele dag bij zijn. Tot 140kg ben ik er geweest. Er zou daarna een Belg 260kg gaan drukken. Dat had ik wel willen zien.

Hoewel mijn been training waardeloos was heb ik vandaag mega spierpijn in mijn benen. Hams en glutes met name. Zal die squat wel zijn geweest.

Vandaag was ook wedstrijd bankdrukken bij DJ's. Heb Sarko geholpen door de gewichten voor de vrouwen en mannen te klaar te zetten. Waren 7 teams in totaal, ook Wim Jammaer was daar met Belgisch team (was scheidsrechter). Helaas kon ik er niet de hele dag bij zijn. Tot 140kg ben ik er geweest. Er zou daarna een Belg 260kg gaan drukken. Dat had ik wel willen zien.

ik hoorde 280 :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven