Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.204
sarko himself vanochtend....had het over dat er 280 kilo moest zijn voor die belgd die kwam ofzo:rolleyes:
Klopt, maar toen ze binnen kwamen waren ze meteen wat voorzichtiger, 260kg. Toch nog steeds een flink gewicht.

Eind dit jaar is de wedstrijd in Ringers sportplaza in Dordt. Als ik wat in kracht op de bench vooruit kom doe ik daaraan mee.
Is ie weer boven water dan? Ben een paar dagen minder op dbb geweest, zal dus weer wat gemist hebben. :D

je hebt echt teveel gemist bro :D

• #2.206
Maandag: Borst/Biceps

bb bench press
12x70kg PR
10x90kg PR
7x100kg PR

db incline press
12x24kg PR
10x28kg
10x30kg PR

cable cross
12x30kg PR
10x35kg PR
6x40kg

db incline curl
12x16kg
10x18kg
5x20kg

bb curl
12x35kg PR
10x40kg PR
6x45kg PR

hammer curl
12x16kg
10x18kg
6x20kg PR

Cardio
13 min (hartslag 150 bpm)

Kijk, zo kan het ook... heerlijk die avond trainingen :D. Voelde me lekker in mijn vel dus het liep goed vandaag.
Wat was het vandaag druk in de gym, veel nieuwe gezichten weer.

Lekkere training MC met al die PR's! :D
Erg sterke bank!

13 hele minuten :roflol: jij moet vast veel vet zijn verloren ;) goede training pik

• #2.209
Lekkere training MC met al die PR's! :D
Erg sterke bank!
Die bank was achteraf heel lekker. Stond er eerlijk gezegd helemaal niet bij stil dat ie zo goed ging.

Heb wat motivatie gekregen na gisteren bij die wedstrijd.
Ik wil eind dit jaar meedoen en dan een bench van 130kg hebben.

Die belg drukte gisteren 250kg en bijna 265kg maar die werd afgekeurd.
13 hele minuten :roflol: jij moet vast veel vet zijn verloren ;) goede training pik
Daar komt koning cardio om de hoek. Na de KT was ik al helemaal kapot en kletsnat. Ik wil het cortisol laag houden. Niet alle zuur verdiende massa in een paar weken vaarwel zeggen. ;)

Goede training; een vrachtwagen vol PR's.:)

Nette bench en curls! weer heel wat pr's :thumb:

Zeer sterke bench inderdaad, die gaat lekker. In verhouding vind ik je incline dumbbell press wat minder.

• #2.213
Goede training; een vrachtwagen vol PR's.:)
Thnx, kan ik wel gebruiken, over 3 weken gaan we weer truckpullen! :hedbang:
Nette bench en curls! weer heel wat pr's :thumb:
Laatste tijd gaat het heel vreemd. De ene training is een ramp en de andere vliegen de pr's je om de oren. Zal het weer wel zijn. ;)
Zeer sterke bench inderdaad, die gaat lekker. In verhouding vind ik je incline dumbbell press wat minder.
Ik ben helemaal op na die bench om dat nog zwaar aan de dumbbells te gaan... pfff. Gaat gewoon niet.

Het gaat uiteindelijk ook om de uitvoering. Ik ga wel heel diep met de gewichten, stuk dieper dan met een barbell. Zou ik de oefening doen hoe ik andere deze zie doen dan zou ik tegen de 40kg kunnen pressen.

Th
Het gaat uiteindelijk ook om de uitvoering. Ik ga wel heel diep met de gewichten, stuk dieper dan met een barbell. Zou ik de oefening doen hoe ik andere deze zie doen dan zou ik tegen de 40kg kunnen pressen.

Herkenbaar, ik krijg er ook niet veel meer uit na een flinke bench press sessie. Mijn borst gaat dan echt verzuren na de flys en mijn triceps begint dan ook al te zeuren. Toch vind ik het wel lekker om incline dumbbell presses te doen na de bench.

Mooi log gast, gaat lekker zo te lezen! Leuk om te weten dat dit zich allemaal in onze mooie stad afspeelt:D lol@tags...

• #2.216
Thnx snake... over een paar maanden gaan we benchen. ;)

Lekker weer al die pr etjes, je gaat goed he:D

• #2.218
Ik hoop het dat de volgende trainingen ook zo gaan nu het warme weer weer voorbij is.

Hehehe... weer weer. :D

woooooooooooooooooooordgrap :roflol:

zet m op kerel vanavond!

• #2.220
Begin weer een beetje te wennen aan die solo trainingen. Goed bezig maat. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven