sarko himself vanochtend....had het over dat er 280 kilo moest zijn voor die belgd die kwam ofzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is Dressed nog geweest..?sarko himself vanochtend....had het over dat er 280 kilo moest zijn voor die belgd die kwam ofzo![]()

Klopt, maar toen ze binnen kwamen waren ze meteen wat voorzichtiger, 260kg. Toch nog steeds een flink gewicht.sarko himself vanochtend....had het over dat er 280 kilo moest zijn voor die belgd die kwam ofzo![]()
Is ie weer boven water dan? Ben een paar dagen minder op dbb geweest, zal dus weer wat gemist hebben.

. Voelde me lekker in mijn vel dus het liep goed vandaag.Die bank was achteraf heel lekker. Stond er eerlijk gezegd helemaal niet bij stil dat ie zo goed ging.Lekkere training MC met al die PR's!
Erg sterke bank!
Daar komt koning cardio om de hoek. Na de KT was ik al helemaal kapot en kletsnat. Ik wil het cortisol laag houden. Niet alle zuur verdiende massa in een paar weken vaarwel zeggen.13 hele minutenjij moet vast veel vet zijn verloren
goede training pik

Thnx, kan ik wel gebruiken, over 3 weken gaan we weer truckpullen!

Laatste tijd gaat het heel vreemd. De ene training is een ramp en de andere vliegen de pr's je om de oren. Zal het weer wel zijn.

Ik ben helemaal op na die bench om dat nog zwaar aan de dumbbells te gaan... pfff. Gaat gewoon niet.Zeer sterke bench inderdaad, die gaat lekker. In verhouding vind ik je incline dumbbell press wat minder.
Th
Het gaat uiteindelijk ook om de uitvoering. Ik ga wel heel diep met de gewichten, stuk dieper dan met een barbell. Zou ik de oefening doen hoe ik andere deze zie doen dan zou ik tegen de 40kg kunnen pressen.